• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

EK korting

Marco Marco is offline

Geregistreerd: 12 januari 2010
Berichten: 343
Standaard EK korting
Beste spelers,

Vanwege het EK (Europees Kampioenschap) voetbal is er 20% korting op een rommel kistje en 50% korting op de Nederlandse riem. Hou de kortingen in de gaten tijdens het EK!

Met vriendelijke groet,
The West Team


Over welke kortingen wordt hier gesproken,bedoelen ze dat heel het EK de zelfde kortingen worden gegeven ,had meer het idee dat er meerdere kortingen zouden komen,van verschillende dingen uit de shops,maar zal het wel mis hebben ;)
 

DeletedUser1448

lekker laat ....
Heb eerlijk gezegd idd ook meer kortingen verwacht :)
 

DeletedUser385

Beste spelers,


Als afsluiter voor het EK hebben we vandaag een korting van 25% op een Premium kistje op alle werelden. De korting zal tot donderdagochtend 10:00 blijven.



Met vriendelijke groet,


The West Team\


kost:

1125 ubp nu

en dat moet goedkoop zijn?
 

DeletedUser

Beste spelers,


Als afsluiter voor het EK hebben we vandaag een korting van 25% op een Premium kistje op alle werelden. De korting zal tot donderdagochtend 10:00 blijven.



Met vriendelijke groet,


The West Team\


kost:

1125 ubp nu

en dat moet goedkoop zijn?

Goedkoper dan die 1500 nuggets / munten :laugh:
 

DeletedUser

Het is wel goed als het zo duur blijft, anders is het ook veel te makkelijk om van die geweldige spullen te krijgen.. :)
 

DeletedUser

Beste spelers,


Als afsluiter voor het EK hebben we vandaag een korting van 25% op een Premium kistje op alle werelden. De korting zal tot donderdagochtend 10:00 blijven.



Met vriendelijke groet,


The West Team\


kost:

1125 ubp nu

en dat moet goedkoop zijn?

Als je bedenkt wat voor spullen erin zitten, dan vind ik dit goedkoop ja. Zeker als 1500 normaal is.;)
 
Met de goedkoopste nuggets/€ optie is het nog steeds €20 per kistje ;) Ik ga er misschien wel eentje kopen.
 

DeletedUser

hmm, 20euro voor een virtueel 'iets' is me teveel van het goede...
 

DeletedUser

Had nog iets van 1600 muntjes op arizona dus heb er maar 1 gekocht.

Had gehoopt op de innogames riem of een super fg wapen want het enige wat ik daar nog doe momenteel is fg's. Zat helaas een BB beenbeschermer in, ook leuk uiteraard maar heb er met fg zo weinig aan :blink:
 

DeletedUser385

hmm, 20euro voor een virtueel 'iets' is me teveel van het goede...

dat virtuele iets

aners ben je tientallen uren kwijt om t te krijgen

als jedie uren werkt, met een (gemiddeld ) loon voor kindere: 7,50... (kweenie hoe oud je bent, als je wat ouder bent is t hoger)

dan ben je dus al gauw 200 euro kwijt om tte krigjen
 

DeletedUser8307

Ik begrijp niet helemaal wat je wil zeggen hiermee, ruud. Het kost gewoon 20 euro, geen 200?

En een gemiddeld loon voor kinderen van 7,50 euro is zeer weinig volgens mij hoor...
 

DeletedUser

Ik begrijp niet helemaal wat je wil zeggen hiermee, ruud. Het kost gewoon 20 euro, geen 200?

En een gemiddeld loon voor kinderen van 7,50 euro is zeer weinig volgens mij hoor...

7,50 is best wel veel denk ik eerder, als je uitgaat van het minimum loon zit je toch wel wat lager als kind :p
 

DeletedUser

nou ik krijg geen geld en mag ook geen geld besteden aan 'online spelletjes' :p
 

DeletedUser385

wat ik bedoel:

als je de uren datj e zoekt besteed aan werk, verdien je meer

dus 20 euro is EIGENLIJK niet heel veel
 

DeletedUser

hmm, 20euro voor een virtueel 'iets' is me teveel van het goede...

Een videogame is ook iets virtueel :)

Ik begrijp niet helemaal wat je wil zeggen hiermee, ruud. Het kost gewoon 20 euro, geen 200?

En een gemiddeld loon voor kinderen van 7,50 euro is zeer weinig volgens mij hoor...

Dit hangt ervanaf.. Gaat dit over een maandloon? Weekloon? Dagloon? Uurloon?
Is het werken of krijgen? ;)
 

DeletedUser

Ik weet niet, maar in Nederland krijg je dat loon niet zomaar.
 

DeletedUser

wat ik bedoel:

als je de uren datj e zoekt besteed aan werk, verdien je meer

dus 20 euro is EIGENLIJK niet heel veel

Maar op de momenten dat ik The West speel kan ik vaak niet werken. Niet dat ik dat überhaupt doe, maar het gaat om het idee. Het is niet zo dat je kunt zeggen dat elke minuut die je aan The West besteed gelijk staat aan een bepaald loon. Dan werk je 168 uur in de week.
 
Bovenaan