• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

ehm reflex/weerstand?

DeletedUser5512

als ik het goed heb zou er toch maar maximaal 75% van je schade afgaan door te veel reflex van de tegenstander? Dus als ik normaal 200 hit(wat ik ongeveer doe) dat er dan 50 overblijft tegen ThaRealest bijvoorbeeld:blink:

want in dit soort duellen hit ik altijd rond de 25-30, en normaal hit ik rond de 200

 
Laatst bewerkt door een moderator:
75% van de maximale schade van het wapen. In dit geval blijft er dus 25% over van 115 = 29 :)

Jouw hits kunnen dus niet lager dan 89/4 = 22
 

DeletedUser5512

75% van de maximale schade van het wapen. In dit geval blijft er dus 25% over van 115 = 29 :)

Jouw hits kunnen dus niet lager dan 89/4 = 22

oh haha:D wist ik niet

sjonge jonge, dan hadden ze het net zo goed toch 50% kunnen doen want wat is 25% nou -,-
 

DeletedUser

Aangezien dit geen fout is, verplaats ik hem naar de schapenkooi.
 

DeletedUser

hoeveel kan de damage dan maximaal omhoog gaan door de slagkracht/schieten?
 
Als je op het hoofd raakt doe je 3x de maximale schade (als je schieten of slagkracht ruim hoger is dan de weerstand/reflex van de tegenstander). Dus dat is de max :)
 

DeletedUser385

maar als je schieten hebt verhoog je je hits toch?

dus zou je weer meer moeten hitten...
 

DeletedUser5512

Als je op het hoofd raakt doe je 3x de maximale schade (als je schieten of slagkracht ruim hoger is dan de weerstand/reflex van de tegenstander). Dus dat is de max :)

geloof me, dat kan niet meer, vroeger heeft dat inderdaad gekund, maar ik weet zeker dat dat in een update iets minder is geworden, als jij mij een screentje laat zien (met dat nieuwe duelwapen ding erbij) waar iemand 3 keer zijn max hit zal ik me wel verontschuldigen:)
 

DeletedUser

dus gewoon op armen zegmaar (zonder die mikbonus) is het 2x max.
 
Bovenaan