• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Een vreemde klomp modder (gouden revolver)

DeletedUser

Hello

Enkele dagen geleden werd er door de speler Olympos op .net Briscoe een mysterieus nieuw item gevonden:

lump.png


Ondertussen heeft Noraly het ook gevonden op NL5, vandaar dat dit topic eindelijk geopend mag worden. :D

noormodder.png


Om overdreven speculaties tegen te gaan: er is één (1, uno, one, un) voorwaarde om dit item te vinden, buiten een portie geluk natuurlijk, het is erg zeldzaam. Zelf ben ik er al drie dagen naar aan het zoeken, ondertussen op vijf werelden tegelijk, en nog steeds niets. Succes dus! :)

Verder rest natuurlijk de vraag waarvoor dit item dient... Dus... speculeren maar! :D

Maar, er is nog een maar:
1) Post hier nu aub niet de voorwaarde om dit item te vinden. Het is écht niet moeilijk, dus laat mensen het zelf uitzoeken. Dit werd door het mod team gevraagd, dus gewoon niet doen.
2) Overdrijf aub niet met je speculaties, en blijf een beetje on topic aub
 
Ik denk dat je het alleen krijgt als je Premium hebt.
Zou misschien kunnen passen bij WArizona...
Naja hoop het niet...
Ik ga gwn lekker uitproberen...
 

DeletedUser

Ik veronderstel dat het het beginstuk is van een verhaaltje en dat je nu maar moet zoeken hoe het verder gaat :)

Had snel eens gekeken naar quest id's. Vond die van de moord en onafhankelijksdag opruimen als laatste en daarna kwamen er weer geen nieuwe onbekenden (enkel paar onbekenden die waarschijnlijk de andere keuzes zijn bij de moord) dus ik denk dat je er geen "opdracht" gaat mee kunnen unlocken. (toch niet in het saloon)

Dus ik zou al dan niet met die klomp modder arbeiden doen zodat je mss volgende items vind... Maar wat zou er nu logisch volgen op het vinden van een rare klomp modder? :rolleyes:
 

DeletedUser9519

Misschien moet je het schoonmaken dus weer iets met water?
En natuurlijk zit er een fout in, er staat "klop" in plaats van "klomp" in de beschrijving.
 

DeletedUser

zou idd best wel kunnen dat je naar de rivier moet gaan :) Wieweet zit er wel iets in dat stukje modder :)
 

DeletedUser5512

hoe toevallig dat een game mod die vind;), ik zie van zelf wel wanneer er iets speciaals te winnen valt :p
 

DeletedUser

zal wel iets te maken hebben met dat 'Geheim Bos'

Een vreemde klomp in een geheim bos :o
 

DeletedUser

hoe toevallig dat een game mod die vind;), ik zie van zelf wel wanneer er iets speciaals te winnen valt :p

Ik heb idd geen andere rechten dan andere spelers hoor, ik heb gewoon geluk dat ik aan de voorwaarden voldeed door goed te lezen op andere fora's. En had gewoon geluk op dat moment door hem te vinden :)

Maarja, nu komt idd de vraag; Wat kun je er dan mee? Gaat me weer een paar daagjes dingen proberen kosten!
 

DeletedUser

Bij de afbeelding die bij 'De Spookstad' hoort staat ook een vreemde bruine bal, ik denk dat het een struik zonder bladeren is maar het zou ook een (misvormde) klomp modder kunnen zijn.
Maar goed, het zou ook kunnen zijn dat de klomp modder iets met de emmer met water te maken heeft? Bij de omschrijving van de emmer staat: 'Een multifunctionele wateremmer' dus misschien moet je eerst de emmer water vullen bij 'Hengelen' en daarna de klomp modder dragen bij het hengelen, of zoiets.
 

DeletedUser

er staat
het komt los bij een exposie
dus


munitie transporteren
een explosie als gevaar (ik zie daar over boom staan ;) )
en met goede bronnen heb ik gehoord dat je een houthakkersbijl aan moet doen of zo (niet zeker)
 

DeletedUser

er staat dat je de klomp los maakt met een pikhouweel :eek:
dus... heb je een houweel nodig (ijzer delven) DUH
 

DeletedUser

neen als ongeval een explosie ;)
kijk op die opdracht
er staat er onder
BOOOM ........en nog wat die niet zichtbaar is
 
Ja, dus als jullie nou ff alles bij elkaar optellen is het
- Munitietransport
- Houweel in productvakje

--Mogelijk een bepaalde tijd/dag
--Mogelijk met een Houthakkersbijl



En nee, girafi, dit hoef je niet te verwijderen, het is enkel een samenvatting van het hierboven eerder genoemde.
 
Bovenaan