• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Een cowboy, greenhorn en bandiet zaten in de saloon…

DeletedUser16131

was the simmies niet al eens geinterviewd ? of heb ik echt zo'n gigantische waanverbeelding ?
 

DeletedUser4130

Mark600
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
Via Tribal Wars. Ik zag de reclames daar en toen ben ik naast Tribal Wars ook The-West gaan spelen. Al snel was ik Tribal Wars zat en speelde ik alleen nog maar The-West.
Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ? (bv: competitie, verzamelen, de gezelligheid, de fortgevechten, …)
De fortgevechten en natuurlijk de gezelligheid. (dat hoort meestal bij elkaar)
Van de taalfouten kan ik meestal ook wel genieten. (http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=32959 de titel alleen al
dGEweaw.png
)
Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ? (bv: grappige pm, ongelooflijk veel moed, …)
Basbad, wat een figuur was dat. Hij kwam een half jaar terug nog een keer dronken naar me toe om te vertellen dat hij hulp nodig had omdat hij een relatie wilde met iemand. Blijkbaar was ik volgens hem een echte vrouwenexpert. Elke keer als ik het doorlees ga ik weer stuk.
dGEweaw.png


Kort fragment:
[22:58] mark600: succes er mee he
[22:58] mark600: Ik ga zo ook maar weer 's naar m'n bed
[22:59] *Legendary: 36
[22:59] *Legendary: wat
[22:59] *Legendary: LATER KINDERN EIWL
[22:59] *Legendary: Wil
[22:59] *Legendary: wniiga
[22:59] *Legendary: niggah
[22:59] *Legendary: ik ben er niet klaar voor ******* ******

Hoelang heb je uiteindelijk gespeeld?
Tja dat weet ik eigenlijk niet precies. 18 January 2009 ben ik begonnen op w1 en toen w3 begon ben ik me daarop gaan focussen.
Korte tijd na de start van arizona ben ik ermee gekapt omdat ik het zat was.
Vorig jaar kreeg ik een berichtje dat wereld dakota begonnen was, en toen maakte ik de enorme fout: "ik ga even een uurtje kijken hoe het spel er nu uit ziet en dan kap ik er weer mee"
Helaas speel ik nu nog steeds.
llHfkTg.png

Wat was voor jou het beste moment op The West? Waarom?
Toen ik op w3 na jaren zoeken deel 1 van een bladzijde vond en dus Hernandos zwaard kon krijgen. Helaas was het toen al helemaal verpest door die gouden wapens die 2x zo sterk zijn en 10x makkelijker te krijgen, maar 't was toch wel alsof er een last van m'n schouders viel.
dGEweaw.png

Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten ? (opgelet: geen contactgegevens)
Het meeste wat ze mogen weten weten ze zal, maar als ze nog ergens heel nieuwsgierig naar zijn mogen ze het altijd vragen.
Welke anekdote(s) zou je vertellen tijdens de lange ritten door de prairie ?
Wellicht iets over de goeie ouwe tijd toen de forten er net waren, en dat ik toen heel veel levenspunten had (wel 3k!) omdat ik bouwer was en dus alles op kracht had staan.
E8vqWEH.png

En natuurlijk dat svcinc ooit het spamforum op slot heeft gedaan. Je kon er nog wel posten, maar iedereen die dat deed kreeg een ban van 1 dag.
llHfkTg.png

Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
Vroeger: Hernandos zwaard ftw.
Nu: gouden geweer.
Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
De komst van de forten is toch wel zo'n beetje de beste ontwikkeling ooit, dat maakte het samenwerken met anderen veel leuker.
Wat zou je graag in het spel toegevoegd of veranderd zien ?
Fortshops? Die waren ons ooit beloofd toch?
llHfkTg.png

En natuurlijk sinterklaas-smileys op het forum:
http://forum.the-west.nl/showpost.php?p=624000&postcount=2868
http://forum.the-west.nl/showpost.php?p=624002&postcount=2869
Wat is je grootste geheim op The West ?
Ik heb net zo veel geheimen als een raam met enkel glas
Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
Nope. 'k Vind het eigenlijk maar lullig, 't verpest een deel van de tactiek
Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname ?
'k Heet eigenlijk Marco, maar in de tijd dat ik deze account maakte zat ik nog vol met verhalen van de basisschool over onveiligheid van internet, en dus heb ik als schuilnaam voor Mark gekozen om een internetverkrachting te voorkomen.
llHfkTg.png

Die 600 heb ik gewoon er achter gezet omdat Mark al bezet was.
Noraly
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
In 2009 ben ik bij het spel gekomen, geen idee meer precies hoe. Pure verveling gok ik zo ;).

Ik speelde al een poosje, geloof in wereld 5 omdat die het nieuwst was op dat moment. Toen kwamen de fortgevechten. Toen ben ik echt actief geworden. Op wereld zes ben ik nog iets actiever geworden en op wereld 7 heb ik in de top drie meegedraaid.

Ik heb geen idee meer wanneer ik mod ben geworden, ik heb ooit eens een oproep zien staan en toen heeft Fates mij ooit nog gevraagd om te gaan solliciteren.
Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ?
Het leukste aan het spel was zonder enige twijfel de interactie tussen verschillende spelers. In het begin de aparte chat (IRC heette dat geloof ik) en later de interne chat. Volgens mij was zelfs MSN nog nuttig soms! ;)

Als mod zijnde vond ik het heerlijk tot in de late uurtjes dingen uit te zoeken voor spelers, als ik naga wat ik allemaal in mijn vrije tijd voor het spel heb gedaan.. Spelers hebben dat vaak niet eens door.

Community wedstrijd, ik geloof dat ik er zelf 1 of 2 heb opgezet. Heerlijk!
Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ?
In het begin was dit sowieso Alcpaone, ja dit is geen spelfout… in mijn tijd toen ik voor het eerst stadsleider werd was dit echt de meest opvallende speler. Te dom om los te lopen, ook wel te zien aan zijn naam. Volgens mij ook een van mijn eerste bans als mod (speler had natuurlijk ook tig multi’s )

Verderop in het spel heb ik heel veel ‘vrienden’ gemaakt. Denk aan Prinses (sesje!!), ruud, schumi, wesss, insomaniak, divided, nikitirana en nog veeeeuuull meer die ik nu vast vergeten ben (ben er al lang uit). Sesje en niki waren echt mijn vriendinnetjes ingame. Wat heb ik een lol gehad met deze spelers!

De allerbeste speler was voor mij altijd popocatepetl, had echt veel contact met hem. Hij heeft mij de fijne kneepjes geleerd.

Verder heb ik ook veel contact gehad met de modjes, welke allemaal geweldige personen waren! Met Marco heb ik ook veel contact gehad en ik kon altijd erg goed met hem overweg. Natuurlijk MrMM, de beste mod die the-west ooit gehad heeft! En nog veel meer…
Hoelang heb je uiteindelijk gespeeld?
Dat weet ik nu echt niet meer. Iig een poosje ;)
Wat was voor jou het beste moment op The West?
Dat ik met mijn account op w7 Foppe van plaats 1 of 2 heb geschopt (al was het maar voor een uurtje ofzo) Wat hebben Foppe en ik ruzie gehad altijd haha.
Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten ?
Dat mijn menselijkheid veel te vaak naar boven kwam als mod zijnde, hoeveel moeite ik wel niet heb gehad met het bannen of bestraffen van mensen…
Welke anekdote(s) zou je vertellen tijdens de lange ritten door de prairie ?
Ik zou spelers toch veel bewuster willen maken van hoeveel werk Mods hebben voor het spel. Het is soms echt rotwerk achter de schermen. Het mooiste werk was om een Multi van een account of 10+ (ja, dat soort sukkels bestaan echt… ) eruit te pikken, maar af en toe maakte je mensen echt boos. Eigenlijk was er bijna een lijstje te maken met wat voor smoesjes ze dan kwamen aanzetten. Soms nog vermakelijk ook.
Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
Ooit heb ik met een communitywedstrijd een gigantisch tof wapen weten te strikken die we mochten verloten. Ik weet niet eens welke het was, iig een mega goed fortgevecht wapen. Deze speler was mega onverslaanbaar hierna. Heb echt genoten van de reacties hierop! (vermoedelijk Geronimo's hagelgeweer, nvdr)
Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
Dan ga ik toch voor de fortgevechten. Door de fortgevechten kwam de interactie, het samenzijn van spelers.
Wat zou je graag in het spel toegevoegd of veranderd zien ?
Daar speel ik al te lang niet meer voor.
Wat is je grootste geheim op The West ?
Dat ik Marco altijd wel heb gemogen, ondanks zijn karaktertrekjes haha! En dat ik stiekem altijd tegen Svcinc heb opgekeken…
Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
Ik heb nooit écht valsgespeeld, maar heb onder een andere naam gespeeld en hiermee natuurlijk wel het één en ander gedaan ;)
 

DeletedUser4130

Karen Vanderbeek
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
Mijn vriend Hank Moody speelt al veel langer, en hij heeft me overgehaald ;)
Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ?
Het leukste vind ik de opdrachten.
Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ?
Ik heb verder niet zo veel contacten in de chat eigenlijk.
Hoelang heb je uiteindelijk gespeeld?
Ik speel nu bijna twee jaar denk ik.
Wat was voor jou het beste moment op The West?
De momenten dat er weer (tijdelijke) opdrachten komen in de saloon :)
Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten ?
Ik ben irl de vriendin van Hank Moody
Welke anekdote(s) zou je vertellen tijdens de lange ritten door de prairie ?
Ik vind het leuk om te zien dat er soms eindeloze discussies zijn tussen spelers over bepaalde (nieuwe) aspecten in het spel. Of over een lang fortgevecht.
Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
Ik ben erg blij met het paasgeweer.
Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
De fortgevechten en later ook de avonturen denk ik.
Wat zou je graag in het spel toegevoegd of veranderd zien ?
Misschien andere arbeidstijden? Nog langere zodat je minder vaak hoef in te loggen als je vooral arbeid :p
Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
Nee, dat is zwak. Ik ben wel eens van stad gewisseld, maar nooit om zulke redenen.
Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname ?
Mijn nickname is een personage uit de serie Californication.
Hank Moody
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
Ik speelde toen nog tribal wars, en was dat al een beetje zat aan het worden. Door de ingame reclame voor The-west werd ik wel aangetrokken, en ik vond het gelijk leuk!
Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ?
Ik vind de fortgevechten en avonturen leuk. Ook de contacten op de chat maken het gezellig. Maar vooral het verzamelen, de opdrachten en de prestaties/prestatiepunten vind ik een leuke uitdaging.
Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ?
Dat zijn er erg veel! Vanaf het begin op Wereld 2 in Dodge City met Finlay, Soulspark,Stef2109, arkie, Fr3nky, en noem maar op, maar ook later nadat er bondgenootschappen kwamen, de grote namen als GoldenSnake, Papillon. Ook de tijd in The Dirty Dozen was erg leuk. Eigenlijk te veel namen om op te noemen!
Hoelang heb je uiteindelijk gespeeld?
Ik speel vanaf 2008, iets voordat Wereld 2 werd geopend.
Wat was voor jou het beste moment op The West?
Het halen van het Gouden Geweer was wel magisch, gezien dit zo’n lange tocht was. Maar ook het halen van grote en moeilijke prestaties maken voor mij dat het grote momenten zijn.
Welke anekdote(s) zou je vertellen tijdens de lange ritten door de prairie ?
Ik zou vertellen over de good old days, de oude tijden waarin de race naar level 99 een eeuwigheid leek te duren, en je gaandeweg steeds een beter duelwapen kon dragen (de duelwapens die standaard in de stad te koop zijn, de speciale waren er toen nog niet). Of over grote fortgevechten die tot de nok gevuld waren in de aanval en verdediging.
Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
Met elke nieuwe set komen er weer betere kleding. Maar de Doc’s kleding en Frank Eatons’ wapens zijn erg handig vanwege de regeneratie bonus.
Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
De chat is wel echt een wereld van verschil met vroeger. Toen moest alles via het stadsforum. Ook de introductie van de fortgevechten (en later de avonturen) vind ik grote pluspunten, omdat het spel daardoor interactiever werd. Voorheen deed je vee mee individueel.
De grootse vergissing? Er zijn er wel meerdere, maar kan er niet echt één uitlichten. Ik vind dat avonturiers benadeeld worden in fortgevechten, ik vind het slecht dat de event geweren te overpowered zijn bij avonturen. En het verdwijnen van het poker vind ik ook erg jammer! Vond ik juist erg leuk om te doen!
Wat zou je graag in het spel toegevoegd of veranderd zien ?
Herkansing om het pokeren in te voeren? Meer verschillende soorten avonturen.
Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
Nee, en dat zal ook nooit gebeuren.
Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname ?
Hank Moody is de hoofdpersoon in de tv-serie Californication. Ik ben fan van de serie en van Hank, dus de keuze was snel gemaakt ;)
 

DeletedUser4130

Miekesplace
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
ik verveelde me in een ander spel en zag reclame voorbij komen op de pagina voor the west, uit nieuwsgierigheid dus.
Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ?
het leukste aspect was voor mij de gezelligheid, steeds waren er veel mensen online, altijd was er actie in een chat.
Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ?
Far..west, we hebben mekaar nog nooit gezien, maar hebben al online gesprekjes sinds een jaar of 10 als het niet langer is intussen,
kende hem al in het spel voor the west, ook hij speelde dat namelijk. Ik wil ook niemand overslaan, want er zijn er velen die ik nooit zal vergeten, maar Far..west springt er wel uit voor mij.
Hoelang heb je uiteindelijk gespeeld?
ik ''speel'' nog steeds in de vorm van ik ben op bijna elke wereld nog aanwezig, actief spelen heb ik geen tijd meer voor.
Wat was voor jou het beste moment op The West?
het moment dat ik gevraagd werd door Noraly om moderator te worden, omdat ik dat toch wel een hele eer vond, mijn opgedane kennis in the west werd ''herkend en gewaardeerd''
Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten ?
Ik ben een 39-jarige Belgische vrouw met 6 kinderen, woonachtig in het Zeeuwse land tegenwoordig.
Welke anekdote(s) zou je vertellen tijdens de lange ritten door de prairie ?
over alle relatie/huwelijksaanzoeken die ik kreeg in de loop der jaren van diverse spelers ...
Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
men 2 Wyatts die ik dubbel had, maar helaas beiden niet meer in mijn bezit ...
Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
slechtste zet ooit, zich zoveel gaan richten op nugget-gebruik/aankoop
Wat zou je graag in het spel toegevoegd of veranderd zien ?
ingame huwelijken, in de kerk/gemeentehuis hahahaha
Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
wie niet ?
Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname ?
ontstaan door het spel wat ik speelde voor The West, daar had je een stad die je opbouwde, mijn voornaam is Mie, dus Miekesplace was een logische toen en die gebruik ik zowat overal nu in spelletjes
Denbarri
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
Ik ben in the west gekomen door een vriend, genaamd Dennis. Misschien ken je hem onder de naam 77hooligan77. Hij speelde al een maand en had toen in den tijd een stadje gemaakt op wereld 2 die ik joinde.
Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ?
Het leukste aan dit spel vind ik de chat. Het gezellig praten met de vrienden op the west. Of gewoon wat zeveren in de alliantie/stadschat. Ik ben altijd bereid tot een praatje!
Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ?
Verschillende spelers zullen mij bijblijven. Wie er mij altijd zal bijblijven is mijn allerbeste vriend hhc-er! Aan hem heb ik veel te danken, hij heeft me opgeleid tot een fortvechter en ik heb ook enorm veel spullen van hem gekregen. "No matter what, Albert and Robin will be the west buddys for ever!" Andere zijn frank334, GoldenSnake, robe, Emperor Nelis, Zifnap... Allemaal vrienden voor het leven!
Hoelang heb je uiteindelijk gespeeld?
Ik speel bijna 4 jaar en een half op dit spel. Begonnen op wereld 2 en later gemigreerd naar wereld 1.
Wat was voor jou het beste moment op The West?
Mijn beste moment was, toen ik terug online kwam na mijn ziekte 2 jaar geleden. Al mijn vrienden van the west hadden een foto gemaakt met hun beterschapsteksten, dat was zo ontzettend lief en dat had me enorm mentaal geholpen! Ik heb die foto nog steeds tussen mijn agenda zitten.
Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten ?
Mensen mogen weten dat ik stadsleider ben in hart en nieren. United Forces is niet zomaar een stad, het is een deel van mijn the west bestaan geworden. Ik heb enorme tegenslagen gehad en dankzij mijn vrienden ben ik die te boven gekomen, dat mag iedereen wel weten. Ojaa, ik ben een Belg, maar ik denk dat jullie dit al door hebben na al die tijd.
Welke anekdote(s) zou je vertellen tijdens de lange ritten door de prairie ?
Ik zou de wilde verhalen vertellen over mijn tijd op wereld 2. En over het feit dat ik ooit een tijdelijke ban heb gekregen omdat ik de Halloween opdracht eens had misbruikt. Er was een bug in het spel waardoor je de opdracht waarbij je de rapporten van de sherrif voor zoveel je maar wou kon krijgen, ik ben toen bij 99 rapporten gestopt. Ik kreeg er een ban voor en de ontvangen xp werd gereset (50xp per keer dat je de opdracht afsloot (als een laag lvl was dat snel verdiend)).
Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
De Will Munny's kledingset met daarbij de Natty Bumppo's wapens, gekregen van mijn beste vriend hhc-er!
Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
De chat was een enorme verbetering. Het was wel even wennen omdat alles na de update meer geordend was dan ervoor. De shop is iets dat mij slecht is bevallen, allemaal nuggets spenderen voor iets te kopen. Geldklopperij, ik ben daar niet zo voor.
Wat zou je graag in het spel toegevoegd of veranderd zien ?
De kistjes als belonging bij fortgevechten mag er zeker terug in, dat was tenminste leuk en spannend.
Wat is je grootste geheim op The West ?
Ik heb niet echt geheimen op the west. Iedereen weet bijna alles van me denk ik, na al die jaren!
Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
Nee, ik ben radicaal tegen spionnen! Dit is een spel voor het plezier, niet om de andere partij te kwetsen of te bedriegen.
Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname ?
Mijn naam heeft een grappig verhaal. Het gaat terug naar de tijd toen ik in het eerste middelbaar zat, ik was 12 jaar en op de speelplaats speelden we (dat deden wij in die tijd nog, in plaats van met gsm's bezig te zijn) WijkTeamKamelenDam. Dit is een parodie op het bestaande WijkTeamKnollenDam van mastermovies. Mijn beste vriend Dennis was Sjon en mijn andere vriend was Hans (genaamd naar de 2 hoofdpersonages in WijkTeamKnollenDam). Maar ik moest ook iets zijn, en aangezien er in een andere filmpje (harry potter is het west vlaams) de naam barri kwam, nam ik maar barri. En die kamelenen is nog een verhaal uit een ander filmpje. Zo is de naam barri ontstaan. De naam is barri, denbarri was dan een James Bond versie ervan en zo is de volledige denbarri naam ontstaan. Die ik nu voor veel gebruik, op the west, minecraft, youtube, twitter, instagram en facebook zal je de naam denbarri zien verschijnen!
 
2 Belgen! :D

Ik vraag me wel af op welk spel dat was dat miekesplace reclame voor the west zag. Die is er toch alleen bij tribal wars en grepo? Ik heb wel op nitrome eens een the-westreclame gezien maar da's niet echt een online spel
 

DeletedUser16131

ze heeft ook nooit gezegd dat het geen van die spellen kon zijn :p maar idd 2 Belgen :D das ook eens fijn :p
 

DeletedUser4130

Zo, dit was het weer voor de tweede serie. Zal een poosje duren voor er weer wat komt, maar ik hoop nog een derde te kunnen maken :)
 

DeletedUser3874

Sims een legende kan je pas worden als je wat betekend hebt in het leven, een legende ga je pas worden als je dood bent. Geloof me ik ben nog niet dood en zo nu en dan kijk ik hier nog wel eens rond. Als ik mij even rustig moet houden omdat de gezondheid niet mee wil. :p
 

DeletedUser

Sims een legende kan je pas worden als je wat betekend hebt in het leven, een legende ga je pas worden als je dood bent. Geloof me ik ben nog niet dood en zo nu en dan kijk ik hier nog wel eens rond. Als ik mij even rustig moet houden omdat de gezondheid niet mee wil. :p

He, ik ben niet de enige die tegen je opkeek, las ik al. Je bent iemand als zelfs Noor tegen je opkijkt ;)
 

DeletedUser4007

wordt dit een ex-mod verheerlijk topic ofzo?

en een legende kan je ook bij leven zijn, dus voor zover de briljante uitleg:p
 

DeletedUser16131

Ja, wel dat heeft een reden :p ik heb weinig zin om het verhaal te horen van een level 3 speler die gisteren is begonnen...... En de bekendste oude spelers zijn nu eenmaal ex-mods :p Of toch de oude spelers die nog bereikbaar zijn :p (uizondering zijn er natuurlijk altijd :|) Maareuh ja :p ik ken wel nog enkele spelers die eens geïnterviewd zouden mogen :p
 

DeletedUser4007

Ja, wel dat heeft een reden :p ik heb weinig zin om het verhaal te horen van een level 3 speler die gisteren is begonnen...... En de bekendste oude spelers zijn nu eenmaal ex-mods :p Of toch de oude spelers die nog bereikbaar zijn :p (uizondering zijn er natuurlijk altijd :|) Maareuh ja :p ik ken wel nog enkele spelers die eens geïnterviewd zouden mogen :p

zegt iemand met een forum account van 2014

pffffffffffff lekker boeiend wat een newbie wilt
 
Bovenaan