• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Een cowboy, greenhorn en bandiet zaten in de saloon…

het punt lijkt mij anders vrij simpel
dat je als james bond liefhebber met als favoriete film the man with the golden gun als eerste aan de gouden wapens denkt in plaats van de jj wapens
 

DeletedUser16495

het punt lijkt mij anders vrij simpel
dat je als james bond liefhebber met als favoriete film the man with the golden gun als eerste aan de gouden wapens denkt in plaats van de jj wapens

dus als jij iets vind dat het beste past moet dat ook zo wezen? :no: is toch har's interview? vrijwel alle fg's die ik meedoe zie ik har met de jeremiah revolver dus zijn gevoel ligt dan denk ik meer bij dat wapen dan bij de gouden revolver wat in mijn ogen niks mis mee is omdat het beide een gouden kleur heeft enkel de naam anders is misschien een idee aan inno om het wapen de naam te veranderen in gouden jeremiah revolver :laugh:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16495

dan is er een miscommunicatie want ik wilde zeker niet aggresief overkomen wat ik wel duidelijk wilde maken wie zijn wij om iemand om een wapenkeuze te beoordelen? dat moet een ieder voor zich zelf weten toch? er is nu een ophef over eigenlijk helemaal niets dus laten we het alsjeblieft laten voor wat het is en op een gezellige manier verder gaan
 

DeletedUser4007

oh zit het zo dus jij bent heilig? ;)
wat heeft dat er mee te maken?
dus als jij iets vind dat het beste past moet dat ook zo wezen?
nee dat is de mening van iemand anders
:no: je kunt er azijn zeikerig over doen het is toch har's interview?
het staat op het forum dus iedereen mag reageren
vrijwel alle fg's die ik meedoe zie ik har met de jeremiah revolver dus zijn gevoel ligt dan denk ik meer bij dat wapen dan bij de gouden revolver wat in mijn ogen niks mis mee is omdat het beide een gouden kleur heeft enkel de naam anders is misschien een idee aan inno om het wapen de naam te veranderen in gouden jeremiah revolver scheelt een hoop azijnzeikers
boeiend dat hij er fg's mee doet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4130

Dat kom je snel te weten :cool:

Tijd voor de volgende alweer!
Rowtag
img.php


Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen?
Goh das eigenlijk gekomen via 2 vrienden ( ondertussen allebei gestopt ) ik ben dus de die hard van de 3 :laugh:

Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel?
Ik vind zelf zowat van alles een beetje leuk duels , af en toe een fortgevechtje ( liefst ééntje waar aan beide anten ongeveer evenveel deelnemers zijn , zodat het leuk word , winnen of verliezen maakt me in deze niet zoveel uit ) Momenteel sta ik bouw geskilld en probeer ons kerkje naar ongekende hoogten te stuwen , zou ook eens een wereldrecordje aan gewijd mogen worden btw :hmf:

Hoelang speel je al?
Ik denk dat ik nu zowat 4 jaar The west speel , zonder onderbreking , op een weekje onderbreking na.

Wat was voor jou het beste moment op The West?
Er zijn er zovelen ( beste momenten bedoel ik dan , de vriendschap die je krijgt van sommige mensen is soms echt wel hartverwarmend , anderen mogen je dan weer helemaal niet , waarom ? das mij steeds een raadsel geweest , het is en blijft een spel toch ?

Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten?
Dat ik ten allen tijde eerlijk ben , voor de rest helemaal niks .

Welke anekdote(s) zou je vertellen tijdens de lange ritten door de prairie?
Anekdotes zijn er zoveel , en het is ook moeilijk in deze namen te noemen , maar contacten over ally's of " vijandige " steden heen zijn meestal , wel zeldzaam , maar daarom niet minder speciaal , weten dat je iemand 100% kan vertrouwen ondanks de rivaliteit , is altijd leuk :laugh:

Wat is je favoriete kledingstuk of wapen?
Goh , ik heb er wel een paar m''n bouwpakje en m'n duelpakje zijn me wel een beetje heilig :laugh:

Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars?
Om een geniale zet te vinden moet ik jammer genoeg m'n hersenen heel erg pijnigen , aan de andere kant vergissingen komen steeds vaker en vaker , het uppen van kledingstukken / wapens had op een andere manier kunnen opgelost worden door bonussen van kledingstukken/ wapens aan te passen , mr ja de klok is nu eenmaal niet terug te draaien , wel is het vreemd dat een kledingstuk/ wapen éénmaal geupt niet meer veilbaar is , je kan het verkopen aan de RRH voor de prijs van 1 stuk ( een lev 5 voorwerp b.v. bevat 243 stuks en zou maar 1 stuk waard zijn ) héél vreemd dit ........
Zo zijn er nog wel wat dingen , mr we willen niet te negatief overkomen...

Wat zou je graag in het spel toegevoegd of veranderd zien?
Iets wat volgens mezelf een groot pluspunt voor het spel zou zijn is dat je op een bepaald moment voor een ander karakter kan kiezen , ik wil maar zeggen , je begint ( in mijn geval ) 4 jaar geleden als newbee aan een spel en kiest als karakter avonturier ( zoals ik ) en dan hang je daar voor de rest van je spelcarriere aan vast , het zou leuk zijn om eemalig te kunnen veranderen van karakter , via UPM ofzo , dat de developers hier eens ff GOED over nadenken.

Wat is je grootste geheim op The West?
Hahahah , de geheime prestaties die je kan halen en waar iedereen naar zoekt :laugh:

Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht?
Neen , zou dat ook nooit doen , simpel.

Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname?
Ook niet echt , was alang blij dat er edelijk een CM kwam ( Muf-MuF ) die iets betekende voor ons spelers , nog zo iets , je begint aan een spel , kiest een naam en zit daar dan levenslang aan vast , een mens moet af en toe eens de kans krijgen om z'n vergissingen recht te zetten vind ik ( meteen de ganse moraal van het verhaal )
 

DeletedUser4130

De volgende speler deelt zijn verhaal:

Lesane P. Crooks
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
Ik ben voor het eerst in contact gekomen met het spel in 2010 dacht ik samen met een vriend nadat we een add hadden gezien op tribalwars. En we hadden het eens een kansje gekregen. :)

Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ? (bv: competitie, verzamelen, de gezelligheid, de fortgevechten, …)
Voor mij persoonlijk het leukse deel van het spel is de interactie tussen spelers :) ik heb door de jaren heen héél goede vrienden gemaakt. Daarnaast doe ik het liefst de FG's als deze gevuld en evenwichtig zijn.

Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ? (bv: grappige pm, ongelooflijk veel moed, …)
Voor mij zijn dit een aantal spelers, waarvan de meesten helaas vertrokken zijn :'( om een aantal namen te noemen: Cowboy hulk, Chiw, Bellabeara, LastTime2, row, ghoulshadow, poppie, etc..
Eigenlijk de 'oude' garde van colo, van hen heb ik alles geleerd en hebben me hard geholpen om te komen waar ik nu ben. Alles heb ik eigenlijk aan hen te danken :)

Hoelang heb je uiteindelijk gespeeld?
Goh in het begin was het een ander account en heb ik maar een twee/drie maanden gespeeld.
Maar in 2013 ben ik nog eens komen kijken en ook blijven hangen dus :D

Wat was voor jou het beste moment op The West? Waarom?
Echt een beste moment heb ik niet, er zijn veel momenten die ik top vond. Maar het moment waar ik héél blij mee was, was toch de FG competitie overlaatst. Dit mag zeker nog een keer gedaan worden, en dan hopen dat we als team uit onze fouten van vorige keer geleerd hebben. ;)

Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten ?
Wat valt er te vertellen hierover hahaha
ik ben een eerlijk en betrouwbaar persoon denk ik dat wel het belangrijkste is :p

Welke anekdote(s) zou je vertellen tijdens de lange ritten door de prairie ?
De vele duels in het afgelopen jaar op colo, waar we met een klein groepje wat hoger door zijn geklommen en ook closer bij elkaar zijn gekomen. :)

Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
Mijn favoriete wapen(s) blijven nog steeds de goeie oude Gouden Tomahawk en Howdah, het zijn super mooie wapens en zeer leuk om mee te duelleren of te paraderen :D

Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
Grootste vergissing was de vele events volgens mij, op zich vind ik een event niet slecht, wat nieuwe kleding erbij etc. Maar het is gewoon te veel geworden de laatste tijd..je kan amper het amper nog bijhouden zonder nuggets in te slaan.

Wat zou je graag in het spel toegevoegd of veranderd zien ?
Minder werelden en minder events zouden denk ik meer activiteit teweeg brengen.

Wat is je grootste geheim op The West ?
Ik heb geen geheimen, wil je meer weten kan je me contacteren op colorado.nl :)

Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
Nee dit nooit, snap ook niet goed waarom je het zou doen?

Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname ?
Aan mijn eerste naam niet echt (ja ik heb naamverandering gedaan :p) toen noemde ik 'Bell Pietje' dit omdat ik met een vriend begon en die noemde 'Pietje Bell' :D
Nu is het Lesane P. Crooks, genoemd achter mijn favoriete rapper/een icoon.
 

DeletedUser16286

Leuk om dit allemaal te lezen hoor. Over veel van de spelers hier wist ik helemaal niets :huh:
 

DeletedUser1963

Ik zit dit te lezen en vind het best een leuk topic :)

Ben benieuwd of ik ook eens een keer geinterviewd wordt.. Speel toch ook al bijna 7 jaar :) Heb genoeg leuke sappige verhalen te vertellen..
 

DeletedUser16286

Ik zit dit te lezen en vind het best een leuk topic :)

Ben benieuwd of ik ook eens een keer geinterviewd wordt.. Speel toch ook al bijna 7 jaar :) Heb genoeg leuke sappige verhalen te vertellen..

Grote kans dat je nu een uitnodiging voor de vragenlijst krijgt :D Kreeg ik ook toen ik dat zei.
 

DeletedUser4007

misschien slim als tyrus op de eerste pagina een algemeen overzicht maakt van de namen.
zodat je niet hoeft te bladeren en te zoeken in de thread naar een bepaalde naam
zomaar een ideetje :p
 

DeletedUser4130

Goed idee Mastadont! Zal er een keer tijd voor vrijmaken.

Ondertussen wat nieuw leesvoer:
Thunderwolf
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
Via de inlogpagina... Heel heel lang geleden door mijn zusje die bekend stond onder de naam lariannala

Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ? (bv: competitie, verzamelen, de gezelligheid, de fortgevechten, …)
Questen, tegenwoordig ook duels omdat het weinig tijd kost en ik ondertussen nog wat andere games kan doen. En uiteraard de chat, zonder dat was ik allang weer verdwenen

Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ? (bv: grappige pm, ongelooflijk veel moed, …)
Assassin's Creed, omdat we een enorm knallende onzinnige ruzie hadden over welke stadsleden we aanwierven :laugh: Verder de meeste leden wel van de WAR alliantie op Briscoe

Hoelang heb je uiteindelijk gespeeld?
4 jaar, al heb ik direct na de oprichting van TW wel een jaartje gespeeld voor ik de handdoek gooide voor een flink aantal jaartjes

Wat was voor jou het beste moment op The West?
Het moment dat ik eindelijk snapte hoe duels werkte en er uiteindelijk nog vrij goed in werd ook

Waarom?
Omdat ik dacht dat ik het nooit zou leren

Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
Harpers bijl

Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
Geniaalste zet: avo's, Grootste vergissing: het niet doorzetten van avo's. Dit was een goed concept dat op zich wel had kunnen werken, maar het is helaas in de afvoerput beland. :hof:

Wat zou je graag in het spel toegevoegd of veranderd zien ?
Hm, paar dingen eigenlijk. Avo's nieuw leven in blazen, nieuwe quests, downgraden zou ik met name willen zien

Wat is je grootste geheim op The West ?
Mijn vorige nickname, voor ik voor een aantal jaar stopte: DJ B.

Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
Nope, zie daar het nut niet van in. En sta sws al bijna nooit bij fg's :cool:

Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname ?
Nee niet echt... Is een beetje Noors Mythologisch gebaseerd op de wolven van Odin en Thor, de Thundergod
 

DeletedUser4130

Het verhaal van:
Neelis
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen?
Ik ben net als velen begonnen op Tribalwars en toen via ingame reclame met The West begonnen.

Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ? (bv: competitie, verzamelen, de gezelligheid, de fortgevechten, …)
Fortgevechten zijn voor mij wel het leukste om te doen, maar ik ben ook met andere dingen bezig. Ik speel op wereld 1 en arizona veel fortgevechten. Duelleren die ik op dakota nog maar af en toe. Verder probeer ik op El Dorado alle items te verzamelen. Daar ben ik overdag ook het meeste te vinden.

Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ? (bv: grappige pm, ongelooflijk veel moed, …)
Een aantal spelers die vroeger hebben gespeeld zullen me altijd bijblijven. Freewilly is de eerste. Samen hebben we vele duels uitgevochten, en het is een toffe speler. Verder Harres, aardige vent met veel inzicht en een goede speler, Anja Charite om de leuke gesprekken op de chat en natuurlijk JorDes, die stiekem gewoon een beetje jaloers op me is :). Ik vergeet er ongetwijfeld nog een aantal, maar deze zijn me in ieder geval bijgebleven.

Hoelang heb je uiteindelijk gespeeld?
Mijn startdatum op w1 was op 04-09-09 om 12.15 uur. Eigenlijk ben ik tussentijds nooit gestopt. Gewoon lekker verslaafd spelen.

Wat was voor jou het beste moment op The West? Waarom?
Dit was toen ik als eerste speler op wereld 1 een event wapen (inferno) had en iedereen daar schijt jaloers om was.

Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten ? (opgelet: geen contactgegevens)
Ik ben Neelis en 24 jaar jong.

Welke anekdote(s) zou je vertellen tijdens de lange ritten door de prairie ?
Dat de duels vroeger een kat en muis spelletje waren. Zo heb ik met chaosrider pagina's vol mislukte duels gehad omdat hij het elke keer voor elkaar kreeg om net te slapen als het duel af was.. Heel frustrerend maar ook weer erg leuk.

Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
Mijn inferno geweer. Nog steeds een geweldig wapen.

Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
De chat. Eerst was het erg saai. Nu doe ik bijna niets anders dan heel de tijd dat ik online ben chatten. Avonturen zijn wel een grote vergissing in het spel. Draagt totaal niets bij en is totaal niet evenwichtig.

Wat zou je graag in het spel toegevoegd of veranderd zien ?
Eenmalig je karakterklasse veranderen, gezien het feit dat vele spelen sinds de tijd dat je amper verstand had van karakterklasses. sindsdien is er veel veranderd. Daarnaast vind ik dat er weer kistjes moeten komen als beloning met FG. Ook meer prestaties voor FG bijvoorbeeld met beloningen. Nu houdt het qua beloningen al op bij 1000x raken en 1000x ontwijken.

Wat is je grootste geheim op The West ?
Rustig aan doen. Je hebt er niks aan om heel actief te spelen. Dan verlies je het plezier. Zo ben ik nog steeds geen level 150. Na bijna 7 jaar!!

Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
Uiteraard niet!

Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname ?
Ik heb mijn eigen naam gebruikt. Of er een leuk verhaal aan vast zit moet je toch echt mijn ouders vragen :).
 

DeletedUser4130

Het overzicht kunnen jullie in de beginpost terugvinden :) Ondertussen is de lijst toch wel al flink aangegroeid, ik zou iedereen willen bedanken die hieraan meegewerkt heeft! Het was nooit zo leuk geworden zonder spelers die hier te tijd voor nemen, anderen nomineren en mods die geholpen hebben oude spelers terug te vinden. Onder andere Mathiver en Cor696 hebben me erg geholpen bij het vinden van spelers.

Hopelijk genieten jullie evenveel van het lezen als ikzelf :laugh:

Piet100
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
mijn broers speelde altijd Tribalwars, ik vond dat niet heel leuk dus ging wat anders zoeken, toen kwam ik hier terecht, eerst heb ik een paar weken op Arizona gespeeld. Vervolgens kwam Colorado eraan, en daar speel ik nog
Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ? Ik houd er wel van om samen met andere mensen wat te gaan doen, daarom vind ik de fortgevechten het leukst.

Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ?
Ik vind dat Harjax moet blijven, hij heeft mij geholpen dit spel te snappen, nu zijn wij samen leiders over Relax, een hele relaxte stad, waarin veel mag.

Hoelang heb je uiteindelijk gespeeld?
Ik weet niet wanneer ik precies begonnen ben, maar ik ben op 15-10-12 begonnen op Colorado, in die 3,5 jaar ben ik 137x level up gegaan.

Wat was voor jou het beste moment op The West? Waarom?
Mijn beste moment was toen er een speed hier was. Ik vind dit spel net langzaam zat gaan. Die paar maanden vond ik echt leuk om te spelen

Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten? Ik ben een echte Hollander, daarom zul je mij nooit Engels zien typen, en typ ik wel Engels, dan gebruik ik Google vertalen.

Welke anekdote(s) zou je vertellen tijdens de lange ritten door de prairie?
Ik leid wel eens fortgevechten, sommige spelers zeggen dat ik er heel goed in ben, andere vinden dat niet, en nu wil ik jullie mening horen, daarom moeten jullie op Colorado beginnen met spelen, even wat groeien en meedoen met de foutgevechten.

Wat is je favoriete kledingstuk of wapen?
Sinds kort heb ik een [item=48013000] (link toegevoegd, nvdr) gekregen tijdens een evenement. Ik vind mooi dat ik die gratis heb, terwijl veel mensen die gekocht hebben voor 2000 Nuggets. Deze slang is wel sloom, maar super handig voor de fortgevechten.

Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars? De beste ontwikkeling zijn de fortgevechten, ik heb overigens niet zonder gespeeld.
De slechtste ontwikkeling is dat er zoveel setjes zijn, doe 3 setjes en herhaal ze steeds.

Wat zou je graag in het spel toegevoegd of veranderd zien?
Ik wil graag dat Colorado weer actief word, daarom is mijn vraag aan al deze lezers kom op Colorado spelen, heb je nog nooit The West gespeeld? Ik wil het graag uitleggen.

Wat is je grootste geheim op The West?
Ik heb al 6 keer gezegd dat ik ga stoppen, maar telkens kom ik weer terug omdat mijn stad Relax zo gezellig is, met een gezellige volle chat.

Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht?
Ja, toen ik net begon speelde mijn broertje ook, ik had tegen hem gezegd dat hij bij een bepaalde ally moest gaan om te kijken bij een fortgevecht aan welke kant ze stonden. De laatste jaren heb ik het nooit meer gedaan, ik wil het nu niet eens meer weten. Om te weten hoeveel mensen er aan de andere kant staan vraag ik het gewoon aan de leiding van andere kant.

Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname?
Nee, dit soort namen gebruik ik altijd bij gamen.
Van inwoner van Relax kreeg ik de vraag: Wat is je lievelings hobby?
Ik vind het leuk om taarten te bakken. Ook vind ik eten kolen geen probleem.

Ter afsluiting wil ik nogmaals iedereen vragen om op Colorado te gaan spelen, via deze link mag het altijd :p Link op aanvraag bij Piet100. (ter info: links publiceer ik enkel voor 50% van de winst, nvdr)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4130

Waar haal je telkens die colonoobs vandaan :o

Gewoon iedereen die weleens in de saloon wat drinkt. Gelukkig valt het whisky gehalte bij de meeste verhalen wel mee :p Doe gerust een suggestie in pm als je nog personen en hun verhalen mist.

De verhalen zijn inderdaad altijd leuk en interessant om te lezen! :)

Ik ben eventueel ook wel beschikbaar. Ik ben wellicht geen speler van het begin af aan, maar wel sinds de start van Arizona en 'onwards'.

Super!

En daar gaan we weer :cool:
Mr Stone
Hoe ben je in de The West wereld terecht gekomen ?
Ik speelde Tribal Wars met een stel vrienden en direct toen The West begon zijn we overgestapt naar dit spel. Speel het nog steeds dus het is een goede zet geweest :p

Wat is voor jou het leukste aspect aan dit spel ?
De duels! Dit blijft voor mij de leukste vorm van competitie omdat je erg vrij bent in je doen en laten.

Welke speler zal je altijd bijblijven & waarom ?
Ik zou er niet één kunnen noemen, want ik ken erg veel gezellige spelers. Afgezien van de mensen waar ik nu mee om ga wil ik menc3 en Corneliaaa (schrijf ik het zo goed?) bedanken voor alle gezelligheid en de hulp die ik kreeg toen ik hier begon. Dankzij hen ben ik dit spel actief blijven spelen.

Hoelang heb je uiteindelijk gespeeld?
Eigenlijk al zo lang als TW bestaat, maar ik ben meermaals opnieuw begonnen met spelen om verveling tegen te gaan.

Wat was voor jou het beste moment op The West? Waarom?
Te veel om op te noemen! De beste tijd was overigens vroeger, toen er nog enige duizenden spelers per wereld waren.

Wat mogen spelers over jou persoonlijk weten ?
Dat ik 19 jaartjes oud ben. De rest moet je maar in de chat vragen. ;)

Wat is je favoriete kledingstuk of wapen ?
Chingachgooks borstplaat. Voor mij het meest nostalgische item in TW. Niet alleen mooi gemaakt maar ook nog eens gigantisch sterk. Helaas is er tegenwoordig wel beter spul te vinden en gebruik ik hem niet meer. :hmf:

Welk feature was de geniaalste zet of grootste vergissing van de ontwikkelaars ?
Laat ik een niet over de sets klagen want dat gebeurt al veels te vaak en deze vind ik zo slecht nog niet. :laugh: The West 2.0 moest ik destijds ook erg aan wennen, maar ik moet zeggen dat het veel mooie features met zich mee heeft gebracht.

Wat zou je graag in het spel toegevoegd of veranderd zien ?
- Meer verschillende levels in avonturen, een betere verdeling en/of formules in de avo's (nu zie je vaak al in de lobby wie er gaat winnen), en vooral ook betere beloningen voor het spelen van de avo's! De kistjes zijn al zeldzaam dus als we hier ook nog 70% van de keren een buff uit krijgen heb ik er gauw genoeg van.
- De lange wachttijden voor het veilbaar en upgradebaar maken van de nieuwe items na een evenement. Door hiermee weken te wachten hou je ruilers tussen werelden totaal niet tegen. Het enige wat er gebeurt is dat je de spelers die de set compleet willen maken of ze willen uppen heel lang onnodig tegenhoudt. Dit is heel irritant.

Wat is je grootste geheim op The West ?
Dat is en blijft mooi geheim. :rolleyes:

Ben je ooit spion geweest in een stad of fortgevecht ?
Nee. Alleen een soort van detective om TW diefjes mee op te sporen. Misschien een beetje kinderachtig maar het heeft goed gewerkt. :laugh:

Hangt er een leuk verhaal vast aan jouw nickname ?
Niets bijzonders. En nee, ik ben niet altijd stoned.

Bedankt voor het lezen! :p
 
Bovenaan