• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

EA Pioneers zoekt leden!

DeletedUser

eapioneers.jpg


East American Pioneers gaat als stad zo snel mogelijk starten in het oosten van wereld 7.

Ik zal zelf als full bouwer de leiding hebben.

EA Pioneers zoekt:
*Leden die bij kunnen dragen dmv storten (elke karakterklasse)
*Bouwers die helpen de stad uit te bouwen.
*Op termijn enkele gemeenteraadsleden die zich hebben ingezet voor de stad en mee gaan helpen de stad besturen.

Eisen:
- Actief in het spel en op het stadsforum
- Bereid je in te zetten voor de stad(storten etc.)
- Bij voorkeur ook wat actief op de chat

Waar staat EA Pioneers voor:
- Één stad, dus geen heel imperium, waardoor wij veel leden kunnen hebben en ons kunnen concentreren op een stad en onze kracht kunnen behouden zonder opsplitsing
- Strijd tegen imperiums die meerdere steden dicht bij elkaar plaatsen en zo naar elkaar toe kleven
- Het bouwen van veel forten en deelnemen aan veel fortgevechten
- Het hebben van actieve duellanten en (op termijn) een duelteam dat onze vijanden bezoekt
- Een alliantie met diving paddo(o.a. bekend van wereld 6) waarbij het streven is tegen bovengenoemde grote imperiums te vechten en zelf in een kwadrantr als alliantie niet te veel steden te hebben.
- Op voorhand al een sterke bondgenoot (diving paddo) met veel ervaring, waardoor shoppen etc. makkelijker is.
- Niet te veel bondgenoten in de buurt, zodat duellanten en soldaten hun werk goed kunnen doen;)

Vragen? Kan via het forum of ingame!(= sneller)

Mvg,
fvlouyie:sheriff:
leider East American Pioneers
 

DeletedUser

Wachtlijst

kan je aub een wachtlijst opstellen dat maakt het overzichtelijker voor mij:cool:
 

DeletedUser

weststaemaput9.jpg


Het is de bedoeling om in vak 29 de stad te stichten.

Ik kan mijn bericht niet aanpassen. Dus hierbij de huidige wachtlijst:

1. fvlouyie
2.faraoman4
3.shangaay
4.ddummy
5.-J-POWER-
 
Bovenaan