• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duelvaardigheden uit de ranglijst halen

DeletedUser3012

Ik ben dat puntentellen gewoon kotsbeu. Altijd als ik reskill heb gedaan op w1, kwam ik eruit met een sterke build. Niemand die over reflex kan. Heb je paar weken later gasten die alles omgooien naar tig schieten zodat 500 reflex nog niet genoeg is.

Duellanten met mikken/uitwijken hebben gewoonweg een groter voordeel dan reflex/weerstan. Vind het belachelijk dat jullie zoiets nog bijna durven ontkennen. Er valt helemaal niets om te draaien, das gewoon een reactie op van die feggetschieters dat gaan ranglijstkijken.

Het valt wel om te draaien. In het vetgedrukte stukje geef je zelf toe dat je wel eens hebt gereskilld naar een build met een reflexwaarde waar schieters niet overheen konden. En dat is precies wat ik bedoelde. Het kan dus wel degelijk.

Dat schieters vervolgens ook weer hun build aanpassen is natuurlijk te verwachten. Als je met 600 uitwijken nog steeds 2 keer geraakt wordt door zo'n reflexnoob ga je andere manieren zoeken om te winnen...
 
Bovenaan