• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duelvaardigheden uit de ranglijst halen

DeletedUser7902

Howdy, omdat het duelleren tegenwoordig alleen neerkomt op ranglijst kijken, en dat zelfs de dikste noobs kunnen duelleren door gewoon wat te tellen, laat duidelijk merken dat het duelsysteem faalt! Waar zijn de skills en tactisch vernuft dat je vroeger nodig had om te duelleren? Het kan niet zijn dat alleen mikken/uitwijken er wordt uitgehaald. Ik weet dat schieters vroeger meer nadeel hadden dan slaggers, maar die tijden zijn al heeeel lang vervlogen.
Dat mikken en uitwijken eruit zijn om te voorkomen dat 'zwakkere tegenstanders uitgebuit worden' is je reinste onzin. Met genoeg schieten hoef je effe ranglijst te kijken en je kan elke reflexer aan.
Als ze er niet uit zouden kunnen de overige 6 skills, moeten ze mikken en uitwijken maar terug bekijkbaar maken.

Voorstel

Alle duelelementen IN of UIT de ranglijst
UIT: weerstand/reflex/imago/tactiek/schieten/slagkracht
IN: Mikken/Uitwijken

Details

Reeds uitgelegd

Misbruikpreventie

Geen, want zwakkere tegenstander kunnen niet meer uitgebuit worden ;)

Visuele hulpmiddelen

NVT, denk dat iedereen wel snapt wat ik bedoel.

Samenvatting

Dit zou het spel en voornamelijk duelleren weer een pak intensiever, moeilijker, uitdagender en vooral meer echt maken!

Administratie

Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Niet dat ik weet
 

DeletedUser385

allemaal erin, want nu kijken ze gewoon top handeldrijven: oke, die kunnen we aan :p

(of top bouwen etc)
 

DeletedUser4763

Of je geeft mensen zelf de optie om skills zichtbaar of onzichtbaar te maken zo kan ieder het voor zichzelf bepalen , ik heb ook een ander spel gespeeld namelijk waar dit bij kon ;)
 

DeletedUser7902

allemaal erin, want nu kijken ze gewoon top handeldrijven: oke, die kunnen we aan :p

(of top bouwen etc)

Dat blijft ook niet voor eeuwig duren. Na een korte tijd moet je wel duellanten aanvallen, anders ben je maar een nepduellant.
 

DeletedUser10506

Vind het net een deel van het spel dat je skills kan zien van anderen.
Wat john zegt dat je kan kiezen is ook weinig aan lijkt me.
Als de kans er is dat je het onzichtbaar kan maken dan zullen de meesten dat wel doen lijkt me.
 

DeletedUser4763

Vind het net een deel van het spel dat je skills kan zien van anderen.
Wat john zegt dat je kan kiezen is ook weinig aan lijkt me.
Als de kans er is dat je het onzichtbaar kan maken dan zullen de meesten dat wel doen lijkt me.

Vind ik niet , het aller eerste duel systeem haalde de mik bonus van je tegen stander naar beneden als je meer taktiek dan de aanvaller imago had en andersom , maar dan bleef het nog gissen hoeveel je tegenstander op mikken had omdat je die skill niet kan zien.

duelleren moet een ongrijpbaar iets blijven en niet iets waar je je telkens maar op in kan stellen via een ranglijst , gister heb ik voor iemand die maar niet kon winnen van iemand de skills van ze tegenstander berekent , vervolgens wint die gast ineens in deff en att van die persoon en die andere persoon natuurlijk erg blij dat hy is 2x won , maar dit is natuurlijk niet de manier om duels te doen , dit maakt duelleren kapot want alleen de duellisten die cash/nugg genoeg hebben om telkens te verbouwen zullen te veel gaan domineren waardoor de onderlaag het opgeeft en stopt dus math duel skills kunnen verbergen is voorlopig de beste optie .
 

DeletedUser7902

helaas bestaan er veel nepduelanten xD

Dat zijn ook niet de mensen die hoog in de ranglijst/vaardighedenranglist staan hee

Vind het net een deel van het spel dat je skills kan zien van anderen.

Makkelijk als schietduellant, idd! Maar als reflex/weerstand proberen over het uitwijken van schieters te gaan blijft gewoon gokken. Terwijl schieters even naar de ranglijst reflex hoeven te kijken, een confituurtje te eten je schieten 15 boven reflex+1/4 weerstand en klaar.

Dat is geen duelleren maar gewoon tellen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10506

slagkrachters kunnen toch ook kijken en ervoor zorgen dat hun reflex/weerstand boven hun schieten zit toch
 

DeletedUser4763

ja en wat schiet je daar mee op dan is iedereen continu aan het ombouwen om de boven liggende partij te blijven , echt leuk ....NOT :hmf:
 
Makkelijk als schietduellant, idd! Maar als reflex/weerstand proberen over het uitwijken van schieters te gaan blijft gewoon gokken. Terwijl schieters even naar de ranglijst reflex hoeven te kijken, een confituurtje te eten je schieten 15 boven reflex+1/4 weerstand en klaar.

Dat is geen duelleren maar gewoon tellen...

Dit overkomt mij dus op Arizona met Iron Warrior & Sim City Lover. Die kijken ook mn reflex en baseren hun schieten erop :hmf:
 

DeletedUser3012

Dit overkomt mij dus op Arizona met Iron Warrior & Sim City Lover. Die kijken ook mn reflex en baseren hun schieten erop :hmf:

Zoals mathi al zegt kun je het ook omdraaien. Reflexers verhogen hun reflex tot een eindje boven het schieten van hun slachtoffer en vallen dan aan. Het is niet per se één type duellist wat hier nadeel van ondervindt.
 
ja en wat schiet je daar mee op dan is iedereen continu aan het ombouwen om de boven liggende partij te blijven , echt leuk ....NOT :hmf:

Maar dat houdt het dynamisch :D
Nee, ik zal zwijgen, ben geen duellant :p ben wel een beetje tegen dit idee omdat het het prestige van de ranking weghaalt: je weet nooit zeker of je echt de nr1 bent...
 

DeletedUser15117

Tja, nu hebben in dat opzicht schieters wel een voordeel ten opzichte van de reflex/weerstand duellisten. Ik zie eigenlijk zelf liever dat de mikken en uitwijken ook te zien zijn. Jouw duelinstellingen zijn belangrijker dan of je weet of je tegenstander nou 400 of 450 uitwijken heeft.
 

DeletedUser4763

Tja, nu hebben in dat opzicht schieters wel een voordeel ten opzichte van de reflex/weerstand duellisten. Ik zie eigenlijk zelf liever dat de mikken en uitwijken ook te zien zijn. Jouw duelinstellingen zijn belangrijker dan of je weet of je tegenstander nou 400 of 450 uitwijken heeft.

Oh ja handig loopt iedereen straks met dezelfde bouw rond , dan maar beter alle duel skills kunnen verbergen dmv van een vinkje bij de skill en optie instellen
 

DeletedUser7902

Ik ben dat puntentellen gewoon kotsbeu. Altijd als ik reskill heb gedaan op w1, kwam ik eruit met een sterke build. Niemand die over reflex kan. Heb je paar weken later gasten die alles omgooien naar tig schieten zodat 500 reflex nog niet genoeg is.

Duellanten met mikken/uitwijken hebben gewoonweg een groter voordeel dan reflex/weerstan. Vind het belachelijk dat jullie zoiets nog bijna durven ontkennen. Er valt helemaal niets om te draaien, das gewoon een reactie op van die feggetschieters dat gaan ranglijstkijken.
 
Bovenaan