• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dueltoernooi

DeletedUser

In het WK zit nederland toch meestal bij de laatste 8, dus zo slecht zijn we niet ;d
Ik denk dat ze eerder korea en japan eruit laten dan nederland xD

Van de 19 voorbije WK's zat Nederland 5x bij de laatste 8, je kan dan inderdaad wel stellen dat ze er meestal bij zijn ja. Straffer; ze zijn al bijna 19x wereldkampioen geweest; bijna in 1934, bijna in 1938, bijna in 1978, bij.......

lachen dit :laugh: ..
 

DeletedUser15453

black is handel drijven en doet niet mee
wiley nu blij?
angelo doe jij mee?
voor de rest krijg ik geen reacties meer, heb zown beetje iedereen uit de top 15/20 een tg gestuurd
 

DeletedUser1448

zeg op tijd wanneer we beginnen, dan kan ik op tijd reskillen
 

DeletedUser15453

zal op tijd doorgegeven worden.
Het word zowiezo gehouden al zijn ik en John Boone van boord.
Moeten we nog ff kijken wanneer het iedereen een beetje uitkomt
 

DeletedUser6377

Ik doe mee!

Let wel op dat sheriff, bones en ik in 1 stad zitten.
 

DeletedUser15453

dat probleem hebben meerdere, iemand ideeen? ikzelf zitnu in een stad voor mezelf maarr snap dat anderen dat niet doen voor enkel een toernooitje
 

DeletedUser1448

Gewoon een paar dagen in een andere stad zitten voor het toernooi. Dat is de enige oplossing. Ik denk niet dat iemand er bezwaar tegen heeft om een paar dagen ergens anders te zitten
 

DeletedUser10506

Als je in het begin de leden van een zelfde stad in een andere poule steekt, is het probleem al gedeeltelijk opgelost. Als ze elkaar tegenkomen ronde verder kan er wel iemand een dagje stad verlaten.
 

DeletedUser1448

Doen we dit toernooi niet met entreegeld?
En dan prijzen voor de 1e 3 spelers ofzo?

Bijvoorbeeld 50k om mee te doen

Want ik betwijfel of het echt de moeite is om te reskillen speciaal voor een toernooitje. Out heeft dezelfde mening
 

DeletedUser10506

50k vind ik ook wel veel

Als het zoveel is dan doe ik liever niet mee, maar denk dat er wel meer zijn die geen 50k kunnen missen.
 

DeletedUser6377

Doen we dit toernooi niet met entreegeld?
En dan prijzen voor de 1e 3 spelers ofzo?

Bijvoorbeeld 50k om mee te doen

Want ik betwijfel of het echt de moeite is om te reskillen speciaal voor een toernooitje. Out heeft dezelfde mening

Ik heb geen 50k en zal die ook nooit bij elkaar kunnen sprokkelen op korte termijn. Doe wat je niet laten kan maar ik vrees dat dit mij zal opbreken en dat ik dan wellicht niet naar binnen mag.
 

DeletedUser3012

Tsja, zonder entreegeld doen er een paar niet mee omdat ze het niet de moeite vinden om te reskillen en mét entreegeld doen er een paar niet mee omdat ze het geld er niet voor over hebben. Dan zul je dus moeten kiezen. :laugh:
 
Verlaag het entreegeld of doe iets met items...
Iedereen levert bv 10 buffs van craftlvl 100 in aan de organisator en de pot gaat naar de winnaar...
 

DeletedUser6377

Tsja, zonder entreegeld doen er een paar niet mee omdat ze het niet de moeite vinden om te reskillen en mét entreegeld doen er een paar niet mee omdat ze het geld er niet voor over hebben. Dan zul je dus moeten kiezen. :laugh:

Klopt, je moet dus schijt hebben aan de mensen die afvallen ongeacht de keuze die je maakt.
 
Bovenaan