• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dueltoernooi

DeletedUser15453

Ik weet dat hier onlangs ook al sprake van was en dat het op niets is uitgelopen behalve discussies en onzin.
Bij deze wil ik het toch nog een keer proberen om een dueltoernooi te houden op W1.
Er zijn genoeg actieve duellisten of spelers die hun skills nog op duels hebben staan dus ik zeg waarom niet?
Eigenlijk wil ik ff jullie mening, wie is er voor en wie is er tegen?

Mvg MK91
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4763

mischien handig om de spelers waarvan je weet dat ze duellist nog zijn een TG te sturen aangezien velen hier niet komen en dit dus niet zien :)
ik denk dat Harres wel ervaring heeft met het opzetten ervan aangezien die op wereld 3 ook al duel toernooien hielden daar
 

DeletedUser15453

Ik zal er eens een tg uitsturen naar mathiver, Wiley Harp, Bones Mallone, mindy, E. Zapata(weinig kans, andere tijdzone), Finlay, appelflapeter101, ridder jesse(geen duellist meer maar miss reskill?), Blackdevil, robinhio12 en jelledb12. Heb iedereen wel denk ik?

Hieronder de aangemelde deelnemers (word bijgehouden:(
MK91
John Boone
Harres
Sheriff123
Resurrection
Outrageous (als hij op tijd gereskilled is en een hoger duellevel heeft)

Harres intresse om het te organiseren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6405

Ja, ik heb zeker interesse. Iemand die mee wil helpen in de organisatie ? :D
 

DeletedUser15453

Ik heb het helaas te druk om het te organiseren.
Het opzetten is geen punt maar ben om de week aan boord dus kan dan vrij weinig contact leggen
Misschien mathiver of john in zijn vrije weken?
Toernooi word zowiezo gehouden al zijn ik en john gezamelijk van boord maar dat moeten we nog ff bekijken ;)
 

DeletedUser15453

ik zet jullie erbij als misschien en hou jullie op de hoogte!
 

DeletedUser15453

Hieronder de aangemelde deelnemers (word bijgehouden:(
MK91
John Boone
Harres
Sheriff123
Resurrection
Outrageous (als hij op tijd gereskilled is en een hoger duellevel heeft)
Finlay
Rollercoaster007
mathiver
 

DeletedUser10506

Ja, ik heb zeker interesse. Iemand die mee wil helpen in de organisatie ? :D

Ik wil wel meehelpen met organiseren als het nodig is :p

Door mijn duellevel kan ik enkel mensen aanvallen die minstens duellevel 372 zijn dus ook resurrection zal wat moeten stijgen
 

DeletedUser15453

Hieronder de aangemelde deelnemers (word bijgehouden:(
MK91
John Boone
Harres
Sheriff123
Resurrection
Outrageous (als hij op tijd gereskilled is en een hoger duellevel heeft)
Finlay
Rollercoaster007
mathiver
Robinhio12
Blackdevil

res is vanaf deze week weer duellist dus zal er ff op hameren dat hij duelxp moet vangen ;)
 

DeletedUser6377

Oh en jammer van de nepduellanten die er tussen staan. Maar wees neit getreurd: ik ben het aan het overwegen.
 
Achja maxy, niet iedereen is zo goed, maar een paar mindere volgens jou erbij is juist positief, of wil je in de voorrondes al finaleduels zien :D
 

DeletedUser3012

Ja idd, met het WK voetbal mogen Nederland en België ook meedoen. Ipv dat ze het toernooi beginnen met enkel Brazilië, Argentinië, Duitsland en Spanje. En dan gaan laatstgenoemde landen toch ook niet zeuren? :D
 

DeletedUser15821

Ja idd, met het WK voetbal mogen Nederland en België ook meedoen. Ipv dat ze het toernooi beginnen met enkel Brazilië, Argentinië, Duitsland en Spanje. En dan gaan laatstgenoemde landen toch ook niet zeuren? :D

In het WK zit nederland toch meestal bij de laatste 8, dus zo slecht zijn we niet ;d
Ik denk dat ze eerder korea en japan eruit laten dan nederland xD
 

DeletedUser15453

Hieronder de aangemelde deelnemers (word bijgehouden:(
MK91
John Boone
Harres
Sheriff123
Resurrection
Outrageous (als hij op tijd gereskilled is en een hoger duellevel heeft)
Finlay
Rollercoaster007
mathiver
Robinhio12
Blackdevil
Bones Mallone
 
Bovenaan