• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dueltoernooi

DeletedUser1963

Beste spelers,

Ik organiseer een dueltoernooi voor de beste spelers van Arizona. Ik heb daar een aantal spelers ingame voor benaderd. Heb jij geen mail gehad en is je duellevel 175+, en wil je graag meedoen: Je kan je hier ook inschrijven. Je komt dan op een lijst te staan. Mochten er van de spelers die ik benaderd heb, spelers afvallen kunnen jullie ook meedoen.

Let op!: Hoe eerder je reageert, des te eerder ben je aan de beurt!!!

Gr Neelis
 

DeletedUser6801

Hmmmm, ik moet tegen de top 3 duels, zie ik nu. Eens kijken wat ik er van bak... ;)

Ohja, en even misschien een regel om het toernooi leuk en eerlijk te houden: Het lijkt me wel redelijk dat je het hele toernooi met dezelfde vaardigheidspunten verdeling moet spelen. Met de sjamaan kalmeren optie zou het een niet echt leuk toernooi worden. Dan verander je voor ieder duel even je stats, en hoppa, je wint. Is moeilijk te controleren, maar lijkt me wel een redelijke regel..

Grtz Gangsta
 

DeletedUser14827

Hmmmm, ik moet tegen de top 3 duels, zie ik nu. Eens kijken wat ik er van bak... ;)

Ohja, en even misschien een regel om het toernooi leuk en eerlijk te houden: Het lijkt me wel redelijk dat je het hele toernooi met dezelfde vaardigheidspunten verdeling moet spelen. Met de sjamaan kalmeren optie zou het een niet echt leuk toernooi worden. Dan verander je voor ieder duel even je stats, en hoppa, je wint. Is moeilijk te controleren, maar lijkt me wel een redelijke regel..

Grtz Gangsta

ik hoorde over update dat de 50% bonus van weerstand en reflex word verwijderd. dan ga ik dus mooi wel reskillen of ik geef het maar meteen op. wat moet je anders als je eigenlijk 120punten kwijt raakt op reflex
 

DeletedUser6801

ik hoorde over update dat de 50% bonus van weerstand en reflex word verwijderd. dan ga ik dus mooi wel reskillen of ik geef het maar meteen op. wat moet je anders als je eigenlijk 120punten kwijt raakt op reflex

hmmm dat heb ik nog nergens vernomen... Wel is op de beta een proef geweest met de verandering van de imago/tactiek bonus. Maar ook daarvan weet ik niet of die echt geüpdatet wordt.
 

DeletedUser14827

hoorde het op chat w3 dat het nu al op Thewest.net was, dusse..... hier waarschijnlijk ook snel, ik speel daar zelf niet dus ik vertrouw maar gewoon dat het waar is
 

DeletedUser12538

Hmmmm, ik moet tegen de top 3 duels, zie ik nu. Eens kijken wat ik er van bak... ;)

Ohja, en even misschien een regel om het toernooi leuk en eerlijk te houden: Het lijkt me wel redelijk dat je het hele toernooi met dezelfde vaardigheidspunten verdeling moet spelen. Met de sjamaan kalmeren optie zou het een niet echt leuk toernooi worden. Dan verander je voor ieder duel even je stats, en hoppa, je wint. Is moeilijk te controleren, maar lijkt me wel een redelijke regel..

Grtz Gangsta


Idd, heb al 1 tegenstander gehad die 5 minuten voor duel alles op slagkracht & weerstand had gedaan.
En tjah logisch dat ik dan verlies...
 

DeletedUser14827

ik trek me officeel terug, sta rang 2 handvaardigheid....

iemand meer uitleg nodig?
 

DeletedUser14072

licht rnw er nu uit? of kan iemand hem nog vervangen anders wil ik wel in zijn plek meedoen
 

DeletedUser14827

ja ik lig er uit, ik heb al gedaan tegen neelis, dus weet niet of dat mag
 
Bovenaan