• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dueltab

Hallo allemaal,

Wat is er ooit met de dueltab gebeurt? Ik snap er helemaal niks van. Ik moet elke kaar 40 min lopen als ik iemand wil aanvallen terwijl er 10 min bij staat?

Weet iemand hier iets van?


mvg,
Tim
 
ik wel, ik geloof dat het als volgt werkt:
je start eerste duel met looptijd van 40 minuten,
hierop wil je een tweede duel starten dat, tov die zelfde plek 50 minuten lopen is, maar er staat niet meer 50 minuten, maar bv 60 minuten, omdat het al automatisch tov de plek van dat tweede duel staat!
of er daardoor ook met de volgorde geknoeid wordt weet ik niet.

maareh dat is maar wat ik er van denk, voor zelfde geld is het gewoon weer een bug. is iig niet alleen op nl server
 

DeletedUser

Ik had het ook al opgemerkt inderdaad, het rekent vanaf de tijd van je voorlaatste opdracht volgens mij
 

DeletedUser905

Wat ik heb gemerkt rekende het eerst vanaf de plek waar je stond, en nu sinds de laatste update vanaf de plek waar je naartoe loopt.

Maar misschien klik je gewoon 2 duels achter elkaar aan zonder de tab te sluiten en dan loop je bijv eerst naar links 20mins voor een duel terwijl het andere duel aan de rechterkant staat (vanaf startlocatie). Dus dan loop je eerst 20mins naar t eene duel, 10mins duel, daarna loop je naar het andere duel maar dit duurt nu 40 mins (30mins lopen en 10mins duel) omdat je dus 20mins verder weg bent gelopen voor dat 1e duel..

Oplossing: Duellant worden :laugh:
 

DeletedUser15117

Of gemalen schild van een raket schildpad, dan maakt lopen ook: niet meet uit :p
 
Bovenaan