• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dueltab- Probleem met vakantiemodes

Richtlijnen

Voorstel

Ik ben, sinds die dueltab er is, op een probleem gestort, en ik denk dat haast alle duellanten onder ons er last van hebben: Je klikt een duel aan in de dueltab, en krijgt het bericht: De speler is momenteel in vakantiemodus! Ik vind het doodsirritant, elke keer die melding, soms wel 3x achter elkaar. Ik vind ze er zinloos bijstaan, omdat je ze immers niet kunt duelleren. Mijn veronderstelling is dat het ook zo ís. Wát is het nut ervan?

Details
simpel: het verwijderen van spelers die op vakantiemode staan, uit de dueltab.

Misbruikpreventie
Nee.
(eventueel kunnen de lezers van dit topic wat bedenken, maar zo snel kon ik niks bedenken (omdat het er waarschijnlijk niet is)

Visuele hulpmiddelen
n.v.t.

Samenvatting
Deze spelers die op vakantiemode staan, moeten verwijderd worden uit de mogelijkheden van spelers die je kunt duelleren (die dus in de dueltab staan), en de meldingen verdwijnen daar ook bij. Het scheelt tijd, en irritatie, en overbodige informatie. Wat is immers het nut van spelers, die in de dueltab staan, niet kunt duelleren? Want ik denk toch echt dat de dueltab er is, om spelers te duelleren.. niet het omgekeerde...;)

(btw voor de betweters, de titel is niet verkeerd geschreven, vakantiemodes staat in meervoud;))
 

DeletedUser12045

ik heb hetzelfde probleem,als ik die tab open om gewoon meteen een duel aan te zetten en ik zie vakantie-modus moet ik bijna huilen :D (dat laatste was dus maar ironisch :))
 

DeletedUser

Ik denk dat ze beter een filter invoegen met daarmee de vraag om iedereen te tonen of alleen de mensen die beschikbaar zijn om te duelleren.
 
Bovenaan