• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duelsysteem faalt maar weer eens...

DeletedUser1448

enkel freewilly slaapt daar toch. En wytewa ook wel af en toe :p

Val mij dan aan xd ik slaap nooit
 

DeletedUser14072

roller jij bent te laag levelin w1, dan weet je ook niet hoe het is tegen andere duellanten in de top
 

DeletedUser7902

Zeg oopsie, als je voor de eerste plek wilt gaan mag je wel beter presteren dan dit:

oopsie wint het duel, krijgt 33 ervaring, 11 duel ervaring en steelt $37 van sheriff123.

Gene vette moet ik zeggen. En dan nog aanvallen als ik in werkkledij sta als fg'er :D
En Roller weet heus wel wat duelleren op niveau is, hoe kom je anders aan 900k duelexp.?
 

DeletedUser14072

hij weet toch niet hoe het is in w1 -.- lees beter

en jij hebt hogere duellevel als mij dus niet zo zeuren over colorado
en pas als ik lvl 120 ben ga ik voor nummer 1
 

DeletedUser8307

Volgens mij weet 'ie wel hoe 't is in W1. Hij speelt daar ook als duellant dacht ik... :huh:
 

DeletedUser7902

hij weet toch niet hoe het is in w1 -.- lees beter

en jij hebt hogere duellevel als mij dus niet zo zeuren over colorado
en pas als ik lvl 120 ben ga ik voor nummer 1

Er is er precies een op zn tenen getrapt :p Als jij level 120 bent is er misschien al een nieuwe wereld open, en waarom zou je dan voor nr1 in colorado gaan? BTW jij zou toch moeten weten dat duellevel heus niet alles zegt, 3K duel ep is heus niet veel hoor xD er staan er hoger die helemaal geen duelskills hebben maar gewoon vel worden aangevallen/aanvallen.


roller jij bent te laag levelin w1, dan weet je ook niet hoe het is tegen andere duellanten in de top
Ik kan heus wel lezen ;) moet je je zinnen maar beter formuleren...
 

DeletedUser14072

lol waarom zou ik op lvl 32 actief gaan dueleren dan faal je hardstikkende hard xD
en tuurlijk zegt duellevel niet alles maar als jij 25duels hebt gestart op lvl 35 lijk je al aardig een duellant te worden en als je gaat zeuren om je kleding dat ben je dus een echte w2 duellant xD


en dit is al helemaal off-topic dus van mij hebben jullie geen last meer:D

laterzzz

bewijs je maar eens op de nieuwe werelden
ouwe rotten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12045

Als je echt zo graag op level 120 voor de dueltop zou willen gaan raad ik je aan ook snel level 120 te zijn.Als je de top wilt halen ga je ofwel meteen voor duel exp ofwel eerst voor snel levelen en dan voor de duel exp.Jij bent nu dus eigenlijk geen van beiden aan het doen --> je gaat falen :cool:
 

Deleted User - 308552

ik snap niet waarom plus 1 want w1 en w2 zijn in geen enkele manier moeilijker juist het tegen overgestelde en zijn al helemaal niet actiever? ik zie de logica niet in jouw comment en al helemaal niet in die van sherrif123. want waarom zou ik nummer 1 willen worden in een wereld die al 2jaar draait terwijl er nieuwe zijn xD

W1 en W2 zijn de oudste werelden, als je daar eerste wordt heb je echt iets bereikt, want de duellanten zijn al jaren bezig met duelpunten verzamelen etc. Ook waren ze NON-PREMIUM waardoor er geen vp's en ap's gekocht konden worden. Short way around: mensen die daar bovenaan staan spelen al lang en hebben veel meer tijd en moeite erin gestoken dan mensen die bovenaan staan in andere werelden.

Don't make me write a long wall of text
 

DeletedUser7902

bewijs je maar eens op de nieuwe werelden
ouwe rotten

Ik denk dat ik al genoeg heb bewezen :) Er zijn op Colorado genoeg 'ouwe rotten' die hun bewijzen, als ik mij ermee moet bezighouden is er helemaal geen kans meer voor spelers als jij :cool:
 

DeletedUser

Mensen, laat jullie niet allemaal zo uitlokken door een jochie die net om de hoek komt kijken. Praatjes maken kunnen we allemaal wel zullen we maar zeggen.

Als Oopsie denkt de beste te zijn, laat hem dan in die waan.
Dit was eens een hele goede discussie waarin we samen zochten naar de achtergronden van de veranderingen in het duelsysteem. Laten we daar verder mee gaan.
 

DeletedUser

Iemand die twijfelt aan de duelskills van spelers als Sheriff, Roller en Freewilly en hen zelfs uitdaagt hen te bewijzen op nieuwe werelden is het in mijn ogen niet waardig om hier mee te discussiëren. Het getuigt in eerste instantie van weinig spelkennis en ten tweede van weinig respect naar oudere, veel meer ervaren spelers. Ik speel dit spel pas 4 jaar, maar zolang als ik weet is bijvoorbeeld de suprematie van Freewilly in zake duelleren quasi ongeëvenaard !!
Ik zie niemand een evenwaardig palmares naar voren schuiven.
Ik stel voor dat broekjes als oopsie zich over een paar jaar aan deze discussie wagen ..
 

DeletedUser14072

Lol, na de duelupdate was iedereen weer terug vanaf het begin.
nu vragen mensen zich nog steeds af waarom ze met 450uitwijken verliezen van reflex duellanten, ik heb vaak genoeg gezegt wat het probleem is maar als iedereen off-topic gaat en stom gaat ouwehoeren dan doe ik precies het zelfde.

en idd ik twijfel aan hun duelskills,

mijn laatste bericht hier:D eigenlijk was de andere de laatste maar omdat mensen als finlay het niet begrijpen is dit de laatste
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 308552

Kunnen we nu allemaal constructief verdergaan (en kunnen de nieuwere duellanten (die zichzelf ongetwijfeld erg goed vinden) een beetje respect tonen voor anderen ;)), wat ik ervan heb begrepen is dat:

Uitwijken > Schieten > Reflex > Uitwijken

(">" = verslaat)

Kortom, het is dus helemaal niet gek dat je met veel uitwijken verliest van veel reflex... Antwoord gegeven toch?
 
tanais is weer eens redelijk juist :)
op die manier is er niet één manier om de beste te zijn, blad verslaat steen, steen maakt schaar kapot, en op een geheimzinnige manier doet het blad de steen verdwijnen.
hoe dat laatste komt vraagt trouwens niemand zich af, terwijl het veel betere gesprekken zou opleveren dan je afvragen waarom een bepaald type duellant altijd wint tegen een ander bepaald type duellant (die op zijn beurt wel wint tegen een type dat die eerste dan weer niet aan kan - zo blijft de cyclus rond)!
Je kan dus nooit tegen iedereen winnen, ik denk dat dit betekent dat je moet gaan samenwerken met andere duellanten om gemeenschappelijke vijanden uit de weg te ruimen, is maar een tip ;)
 
Bovenaan