• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duelsysteem faalt maar weer eens...

DeletedUser14072

ik had gehoopt dat als ik een beetje arrogant overkwam mensen die dit lezen mij wel ff wouden dueleren zodat ik niet zo arrogant dan meer was aleen zo te lezen wil helemaal niemand naar arizona komen, beetje jammer:p
 

DeletedUser7902

ik ben op w1 ook in een half jaar van +- 170 naar 428 nu gegaan, maar ja dan was ik natuurlijk al level 120 toen ik begon met duelleren :p

Ik ben op w2 in ongeveer 10 maanden tijd van 230k naar 1.1 miljoen gegaan :D
 

Deleted User - 308552

ik had gehoopt dat als ik een beetje arrogant overkwam mensen die dit lezen mij wel ff wouden dueleren zodat ik niet zo arrogant dan meer was aleen zo te lezen wil helemaal niemand naar arizona komen, beetje jammer:p

Waarom ga je niet gewoon op W1 beginnen? Als je toch zo'n goede duellant bent ben je binnen een half jaar lvl 120 en binnen een jaar nummer 1 op de duelranglijst :p
 

DeletedUser14072

Lol speel al in w1 maar moet daar nog alle opdrachten doen en heb ik geen zin in
dus dan ga ik ook niet voor nr 1 plek
colorado ga ik het wel weer eens proberen:p
 

DeletedUser7902

Dus op noob werelden wil je wel nr 1 worden en op werelden waar je je echte skills nodig hebt niet? Zegt veel over jou, en dan mensen nepduellant noemen? Schattig :D
 

DeletedUser14072

ik heb het op w1 nooit zo druk gehad als op briscoe , arizona was eerst ook veel drukker, dus mijn conclusie is dat colorado nog drukker word, in w1 word ik mischien maar 1x per dag aangevallen en als het vaker is dan is het ook door de zelfde persoon nou lekker leuk:p van mij mag je die wereld houden xD
 

DeletedUser14072


ik snap niet waarom plus 1 want w1 en w2 zijn in geen enkele manier moeilijker juist het tegen overgestelde en zijn al helemaal niet actiever? ik zie de logica niet in jouw comment en al helemaal niet in die van sherrif123. want waarom zou ik nummer 1 willen worden in een wereld die al 2jaar draait terwijl er nieuwe zijn xD
 

DeletedUser

Dat voegt niet veel toe aan de discussie.

Klopt, maar ik heb al meerdere keren gezegd dat arrogante opmerkingen over hoe goed sommige mensen wel niet denken te zijn niet veel toevoegen. Als drogredenen dan door goede argumenten weerlegd worden dan vind ik dat de moeite waard.

En Oopsie, ik ga niet verder met jou in discussie. Laten we het er op houden dat jij geweldig bent, Arizona de wereld met de beste duelanten, ale andere werelden niet veel voorstellen, jij de beste build hebt, de beste kleren hebt en de 800 duels die jij verloren hebt kwamen omdat je werkkleren aanhad.
 

DeletedUser

ik heb het op w1 nooit zo druk gehad als op briscoe , arizona was eerst ook veel drukker, dus mijn conclusie is dat colorado nog drukker word, in w1 word ik mischien maar 1x per dag aangevallen en als het vaker is dan is het ook door de zelfde persoon nou lekker leuk:p van mij mag je die wereld houden xD

Op w1 is het inderdaad veel te rustig, ik word veel te weinig uitgedaagd :p
 

DeletedUser14072

En Oopsie, ik ga niet verder met jou in discussie. Laten we het er op houden dat jij geweldig bent, Arizona de wereld met de beste duelanten, ale andere werelden niet veel voorstellen, jij de beste build hebt, de beste kleren hebt en de 800 duels die jij verloren hebt kwamen omdat je werkkleren aanhad.

ben nooit met jouw in discussie geweest maar ok xD
en 800duels verloren komt niet aleen door werkkleding komt ook door fg kleding en lp kleding en slaapkleding.

lol geintje, verliezen hoort erbij maar als je meerdere keren wint zie ik geen probleem. ben niet zo iemand die hele dag in hotel ligt zoals ze in w1 en w2 doen. uitgezonderd markie-b natuurlijk
 

DeletedUser1448

ben niet zo iemand die hele dag in hotel ligt zoals ze in w1 en w2 doen. uitgezonderd markie-b natuurlijk

Lol we slapen echt nooit op w1 en w2. Ik toch niet en de meeste van mijn tegenstanders ook niet. Dus informeer je beter voordat je gaat praten.

Op w1 is het inderdaad veel te rustig, ik word veel te weinig uitgedaagd :p

Haha idd, ik loop al een maand rond met 10k op mijn kop en heb niet 1 aanval gekregen
 

DeletedUser

Lol we slapen echt nooit op w1 en w2. Ik toch niet en de meeste van mijn tegenstanders ook niet. Dus informeer je beter voordat je gaat praten.

Nou een groot deel op w1 slaapt wel hoor :p ik kon vanmorgen maar 6 mensen duelleren, komt ook omdat een deel ko is, maar ook omdat sommige mensen bijna non-stop slapen.
 
Bovenaan