• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duelsysteem faalt maar weer eens...

ik duelleer nergens op 'hoog niveau', maar ik denk dat als een reflex-weerstander tegen een schietduellant die even sterk is als hij duelleert en die kerel heeft een gelijkaardig wapen, dan hangt het puur af van de groene en rooie bolletjes. alleen hebben de reflex-weerstandduellanten meestal nog genoeg lp over (atributen op kracht en ze zijn vaak ook soldaat) om te counteren.
je moet dus gwn zoveel mogelijk die bolletjes veranderen :p
als 2 evengoede schietduellanten tegen elkaar vechten zal het ook wel om geluk draaien (maar ik ben nergens schietduellant dus dat weet ik natuurlijk niet)
 

DeletedUser7902

Wijze woorden Gangsta-N. :)

En wat die anderen betreft, ik vind het knap dat jullie bijna altijd 8 keer raken tegen weerstand/reflex duellanten. Ik heb nog ruim meer dan 300 mikken maar als ik alles verkeerd mik tegen bijvoorbeeld Sheriff123 dan raak ik toch echt maar max 4/5 keer. En Sheriff123 heeft echt geen uitwijken. Bovendien raakt hij mij toch ook rustig 5/6 keer als hij alles goed mikt, ondanks mijn 300+ uitwijken.

21 uitwijken om precies te zijn :p mijn tacktiek kan nog een beetje opvangen denk ik, zeker met die soldatenbonus maar dan nog. Ik heb wat aan mijn mikken gewerkt ;) maar meer dan 300 heb ik nu ook weer niet.
 

DeletedUser14072

Ik heb als schietduellant met premiumbonus dan over de 3000lp als soldaat karakter ik snap niet hoe je dan 1000 lp zal missen en met een beetje veel schieten en over de 200mikken is het niet onmogelijk om elk duel alles te raken dus gegarandeerd winst tegen reflex weerstand , en met nog meer als 270uitwijken en 210tactiek mogen andere duellanten ook wel langskomen
 

DeletedUser12045

Ik hoop dat dat niet je build op briscoe is want daar win je toch niet elke duel tegen reflex/weerstanders zag ik zonet in mn duelrapport :rolleyes:
 

DeletedUser3012

Ik heb als schietduellant met premiumbonus dan over de 3000lp als soldaat karakter ik snap niet hoe je dan 1000 lp zal missen

Laten we even bij de feiten blijven.
  • Als level 120 schietduellist heb je standaard 1290 LP. Met kleren en soldatenbonussen kun je daar flink wat aan toevoegen, maar het zal nooit zo veel zijn als een slagkrachtduellist.
  • Als weerstand/reflexduellist krijg je sowieso minder schade tegen omdat tegenstanders je bijna nooit hard raken.
  • Als je met 3000 LP 3 keer achter elkaar aangevallen wordt waarbij je elke keer 1000 LP verliest ben je KO.

Als schietduellist ben je dus qua LP gewoon in het nadeel t.o.v. slagkrachtduellisten.

(En dan heb ik het nog niet eens over alle andere voordelen die slagkrachters hebben van hun hoge LP (denk bijv. aan FG's).)
 

DeletedUser

Ik heb als schietduellant met premiumbonus dan over de 3000lp als soldaat karakter ik snap niet hoe je dan 1000 lp zal missen en met een beetje veel schieten en over de 200mikken is het niet onmogelijk om elk duel alles te raken dus gegarandeerd winst tegen reflex weerstand , en met nog meer als 270uitwijken en 210tactiek mogen andere duellanten ook wel langskomen

We gebruiken niet allemaal premium he. Ik kom op 1635 lp. Als je in een aanval wat pech hebt en 3 keer geraakt wordt om daarna meteen weer aangevallen te worden en 3 keer geraakt te worden dan ga je gewoon plat.

En met 200+ mikken raak je echt niet elk duel 8 keer tegen reflex/weerstand duellanten. Dat is gewoon onzin. Ik kan 10-tallen, misschien wel 100en screens posten van duels waar dat NIET zo is. En ik heb 300+ mikken.
 

DeletedUser14072

Laten we even bij de feiten blijven.
  • Als level 120 schietduellist heb je standaard 1290 LP. Met kleren en soldatenbonussen kun je daar flink wat aan toevoegen, maar het zal nooit zo veel zijn als een slagkrachtduellist.
  • Als weerstand/reflexduellist krijg je sowieso minder schade tegen omdat tegenstanders je bijna nooit hard raken.
  • Als je met 3000 LP 3 keer achter elkaar aangevallen wordt waarbij je elke keer 1000 LP verliest ben je KO.

Als schietduellist ben je dus qua LP gewoon in het nadeel t.o.v. slagkrachtduellisten.

(En dan heb ik het nog niet eens over alle andere voordelen die slagkrachters hebben van hun hoge LP (denk bijv. aan FG's).)



dan ben je wel heel inactief om duellant te zijn als je niet kan zorgen dat je 3000 lp houd , ook komt het bijna nooit voor dat je 3x word aangevallen en beide 3x 1000lp kwijt raakt en als dezelfde steeds aanvalt kan die maar 1x in het uur aanvallen dan kan je allang gaan slapen, en als duellant moet je ervoor zorgen dat je genoeg schieten hebt om keiharde schade aan te richten anders kan je je zelf niet duellant noemen, en je hebt ook niet net zoveel lp nodig als slagkracht duellant wat moet ik nou met 5000lp, 3000lp is meer als zat , dus tot conclusie is er uitgekomen dat jouw mening ongeldig is huipie121


en kraters dueleer je me nou met zin 2x om me ongelijk te geven?
zelfs ik kan daar niks aan doen 2x aangevallen te worden en dan 1tje verliezen
volgende keer pak ik je terug tot de ko :p


en freewilly zelfs zonder premium kan je 2500lp in goeie kleding die kleine bonusjes die je dan gaat missen zijn echt niet zo belangrijk als lp.

en freewilly als jij niet iets kan betekent het nog niet dat anderen dat nog niet kunnen ......
 

DeletedUser3012

dan ben je wel heel inactief om duellant te zijn als je niet kan zorgen dat je 3000 lp houd , ook komt het bijna nooit voor dat je 3x word aangevallen en beide 3x 1000lp kwijt raakt en als dezelfde steeds aanvalt kan die maar 1x in het uur aanvallen dan kan je allang gaan slapen, en als duellant moet je ervoor zorgen dat je genoeg schieten hebt om keiharde schade aan te richten anders kan je je zelf niet duellant noemen, en je hebt ook niet net zoveel lp nodig als slagkracht duellant wat moet ik nou met 5000lp, 3000lp is meer als zat , dus tot conclusie is er uitgekomen dat jouw mening ongeldig is huipie121

  1. Gebruik interpunctie, want dit is niet op een behoorlijke manier te lezen.
  2. Als schietduellist heb je gewoon geen 3000 LP. Ik zal dit illustreren met een simpele rekensom waarbij we uitgaan van een soldaat zonder premium van level 120: 1290 (standaard op level 120) + 150 (Edele stofhoed) + 150 (Bruine stropdas) + 180 (Bruine overjas) + 150 (Innogames riem) + 150 (Harmonica's kniebroek) + 120 (Sandalen) + 30 (Gouden geweer) + 30 (Vuurwerkraket) = 2250 LP. Ik heb gekozen voor kleding met veel LP. Echter is dit allerminst een optimale uitrusting voor schietduellisten dus normaal gesproken komt het aantal lager uit (ongeveer 2000).
  3. Als slagkrachtduellist heb je de LP misschien niet nodig, maar feit is dat je ze wel hebt. Je zet dan namelijk je attribuutpunten op kracht. Dat betekent dat je standaard al 1290 + 150 * 15 = 3540 LP hebt (150 = ongeveer het aantal attribuutpunten dat je op level 120 hebt, ligt eraan welke opdrachten je hebt afgesloten). Met kleren verhoog je dit tot zo'n 42 LP. Dat is ruim het dubbele van het aantal dat een schietduellist heeft. Hoe je ook lult, dit is en blijft een voordeel voor slagkrachtduellisten.

en freewilly als jij niet iets kan betekent het nog niet dat anderen dat nog niet kunnen ......

Dit slaat nergens op. Leer eens discussiëren zonder drogredenen asjeblieft.
 

DeletedUser14072

idd daar heeft rollercoaster een punt, ik heb dat ook niet niet eens aan gedacht haha,

en huipie121 ik zei zonet al jouw mening is ongeldig

ik heb wel screens dat ik 3110lp heb en met 8puntjes op lp
maar geen zin om te posten omdat ik niet weet hoe je ze moet bijsnijden
 

DeletedUser3012

idd daar heeft rollercoaster een punt, ik heb dat ook niet niet eens aan gedacht haha,

en huipie121 ik zei zonet al jouw mening is ongeldig

ik heb wel screens dat ik 3110lp heb en met 8puntjes op lp
maar geen zin om te posten omdat ik niet weet hoe je ze moet bijsnijden

Haha, mijn mening is ongeldig. :laugh: Ik onderbouw mijn mening tenminste. En jij bent niet in staat die onderuit te halen met argumenten. Wat een aanfluiting ben jij zeg.
 

DeletedUser14072

volgens mij heb ik al genoeg argumenten gegeven om jouw mening ongeldig te maken .

dus scheer je weg nepduellant!


Bonus +88 op lp
In duelkleding

-edele stofhoed
-exclusieve halsband
-bruine overjas
-exclusieve revolver
-exclusieve geweer
-william tilghmans pistolenriem
-sandalen
-George-Crooks soldatenbroek
-Kuierstok

Als soldaat gebruik ik het liefst deze broek

3050 lp met premium dus zal zonder premium wel 2500 zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7902

Gebruikte Attribuutpunten 130
Gebruikte Vaardigheidspunten 382

Aan 150 ap zie je mij toch niet geraken, jullie kunnen misschien wel bleiten over de weinige lp als schieter. Maar als je schieter bent kan je wel meer arbeiden en dus ook opdrachten. Ik kom nu aan 3645 lp als slagger zonder premium. Zoveel voordeel haal je nu ook niet uit lp... Ik heb weinig uitwijken dues in een fg ben ik zo KO. Oopsie, denk jij nu eerlijk dat alle schietduellanten zomaar een WT pistoolriem en een GC soldatenbroek hebben? Op w2 kopen wij geen massa's kisten voor wat leuke spullen, maar duelleren wij puur op skills. Voor elke duellant passen wij onze kleding aan.

die kleine bonusjes die je dan gaat missen zijn echt niet zo belangrijk als lp.

Die kleine bonussen zijn belangrijker dan lp
 

DeletedUser15669

volgens mij heb ik al genoeg argumenten gegeven om jouw mening ongeldig te maken .

dus scheer je weg nepduellant!


Bonus +88 op lp
In duelkleding

-edele stofhoed
-exclusieve halsband
-bruine overjas
-exclusieve revolver
-exclusieve geweer
-william tilghmans pistolenriem
-sandalen
-George-Crooks soldatenbroek
-Kuierstok

Als soldaat gebruik ik het liefst deze broek

3050 lp met premium dus zal zonder premium wel 2500 zijn


Ik denk niet dat er ook maar één schiet noch slagduellant is die een george crooks gebruikt. Of een kuierstok? Kweeni hoor... Al eens gedacht aan een vuurwerkpijl?
Bruine overjas? Ehm... Dat slaagt al helemaal op niets...
Exclusief, exclusief, exclusief? Nope, in W1 zijn er geen nuggetvreters die alle spullen hebben...

Gebruikte Attribuutpunten 126
Gebruikte Vaardigheidspunten 388

200 opdrachten gedaan ofzo, dus daar kan ik ze ook al niet uit halen...

En nog zoiets: 3/4 van de mensen die in W1 begonnen en het spel niet kenden hebben geen soldaat gekozen maar avonturier of duellant, dus dag levenspuntenbonus! Ik heb in Duelkleding 1620 lp... Een duel tegen een howdah die me 5 keer 300 hit, is dus een KO.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3012

volgens mij heb ik al genoeg argumenten gegeven om jouw mening ongeldig te maken .

dus scheer je weg nepduellant!

Persoonlijke aanvallen vallen ook onder drogredenen. Discussieer op een goede manier en donderstraal anders maar een eind op.

Bonus +88 op lp
In duelkleding

-edele stofhoed
-exclusieve halsband
-bruine overjas
-exclusieve revolver
-exclusieve geweer
-william tilghmans pistolenriem
-sandalen
-George-Crooks soldatenbroek
-Kuierstok

Als soldaat gebruik ik het liefst deze broek

3050 lp met premium dus zal zonder premium wel 2500 zijn

Hahahahaha, als dat jouw "duelkleding" is ben je de enige op de hele wereld met die duelkleding. Sorry, je bent echt niet meer serieus te nemen nu. :)
 

DeletedUser

Oopsie, ik wil niet arrogant doen, maar ik heb mezelf wel bewezen op het gebied van duels. Er is niemand die meer dueltoernooien heeft gewonnen en er is niemand die meer duelpunten heeft op de Nederlandse server. Laten we dat even buiten beschouwing laten. Het kan zijn dat jij op een bepaalde wereld de goeie build hebt gevonden om heel goed te duelleren, dat heb ik ook jaren gehad en dat zelfs op meerdere werelden.

Ik snap jouw argumenten maar je moet er wel rekening mee houden dat niet iedereen premium gebruikt en dat niet iedereen die luxe riemen en broeken heeft die jij hebt. Ook heeft niet iedereen exclusieve wapens en kleren. Ik heb er zelfs niet 1. Ik heb niet eens een vuurwerkraket omdat een bepaalde persoon al mijn bezitting heeft verkocht die ik ooit mijn accounts toevertrouwde (iets doet mij vermoeden dat jij heel goed weet om welke persoon dat gaat ;))De kleren die jij benoemt geven mij maar de helft van de lp omdat ik geen premium gebruik he. In dat geval zijn kleren die mikken en uitwijken geven net de punten die ik wel nodig heb. Tactiek gebruik ik al heel lang niet meer en dat heeft zich al lang bewezen. Ik win van vele schieters die dat wel gebruiken bijna elk duel.

Daarnaast zegt niemand dat ik niets kan betekenen. Ik heb meer dan een miljoen duelpunten. Volgens mij heb jij nog niet eens de helft. Je kunt zowel tegen mij als tegen andere forumgebruikers wel gewoon respectvol blijven.
Iemand een nepduellant of weet ik veel wat noemen levert geen enkele bijdrage aan deze discussie. Deze manier van praten is een uiting van onvermogen en daarmee geef je dus aan dat iemand argumenten aanlevert die jij niet kunt weerleggen. Dat haalt je eigen geloofwaardigheid behoorlijk onderuit.
 

DeletedUser15669

Oopsie is arrogant en dat weet iedereen.
Ik heb respect voor freewilly.
En ik denk dat meerdere freewilly respecteren dan oopsie of levvvie of hoe hij zich ook noemt overal...
 
Bovenaan