• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

duels

DeletedUser

IK vind dat je bij een duel ook wat van een ander moet kunnen stelen bijvoorbeeld een product (alleen als je wint)



wie is nog meer eens zo niet laat dan je mening horen

----------------------------------------------------------------------------
Maar dan wel een kleine kans
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Hoort het ook.



Stel dat er dan een deel van een bladzijde van je gestolen wordt. Nee bedankt.
 

DeletedUser6982

ik heb er toch 9 (en nog 4 verkocht:p), ik heb liever dat er een deel van een bladzijde gestolen wordt dan die troffee van grizzlyberen jagen...
 

DeletedUser

Alsnog. Zou het niet fijn vinden:p

Maar als jij dat nu steelt.
Dan zal je dat heel fijn vinden.

Ik vind dit wel een goed idee eigenlijk.

Dan kan je eigenlijk zo doen:
Je hebt 1% de kans dat je iets vindt bij duels als je de andere persoon laat flauwvallen.
 

DeletedUser

Belachelijk idee, zeker als een random ding wordt gepakt.
Net als hieboven gezegd, ze zullen je deel 3 maar pakken, die krijg je niet meer terug. En ALS ik deel 1 ooit eens vind dan wil ik die ook niet meer kwijt.
 

DeletedUser4807

jha als je nu VB hoogwaardig peacemaker hebt gekocht en net dan vallen ze u aan knock out peacemaker weg

Jha dat suxt altijd

Dus ook neen,
Kan iemand dit bij ei van columbus zetten
 

DeletedUser

hoort dit niet bij het ei van columbus?

Kan iemand dit bij ei van columbus zetten

Als je ziet dat een bericht geplaatst is duw dan hier op
rooddriehoekje.jpg
en geef als vermelding "verkeerd geplaatst"
Dan krijgt de bevoegde mod meteen melding en kan het probleem rap opgelost worden.
Het gewoon posten van "verkeerd geplaatst" wordt gezien als spam, hou dat dus in gedachten.

OT: Ik vind het niet echt een goed idee. Zo kan je onrechtstreeks toch stiekem ruilen, als je bv maar 1 item bij hebt wordt dat dan gestolen...
Geen fan van het idee:)
 

DeletedUser9872

ik vind het ook niet echt zo een goed idee...

bv.: als je je indianen schat even wilt houden omdat je nog niet weet wat je er mee moet doen en het wordt je afgepakt 13000 $ kwijt :(


en ik vind het net zo leuk dat er geen producten kunnen afgepakt worden want als je het product tog gaat verkopen (bv zilver (100$)) heb je viritueel een grotere bank...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6982

ja, op zich is het niet echt een goed idee, als je bijvoorbeeld een troffee rooft kan je die opdracht van Maria (Schatten zoeken, Gevaar) gelijk afsluiten hoewel je nog lang geen Grizzlyberen kunt jagen. Dat zou niet eerlijk zijn..
 

DeletedUser

jha als je nu VB hoogwaardig peacemaker hebt gekocht en net dan vallen ze u aan knock out peacemaker weg

Jha dat suxt altijd

Dus ook neen,
Kan iemand dit bij ei van columbus zetten


ik heb het niet over kleren en wapens ik heb het over het ding wat je in je handen hebt bijv schep of sigaren (je kunt ook niks invoeren dus je hebt dan geluk)
 

DeletedUser

Als je ziet dat een bericht geplaatst is duw dan hier op
rooddriehoekje.jpg
en geef als vermelding "verkeerd geplaatst"
Dan krijgt de bevoegde mod meteen melding en kan het probleem rap opgelost worden.
Het gewoon posten van "verkeerd geplaatst" wordt gezien als spam, hou dat dus in gedachten.

OT: Ik vind het niet echt een goed idee. Zo kan je onrechtstreeks toch stiekem ruilen, als je bv maar 1 item bij hebt wordt dat dan gestolen...
Geen fan van het idee:)

oke,dan weet ik dat ook weer:p

OT:ik stem tegen.
 

DeletedUser

Slecht, dit komt op hetzelfde neer als die markt. EN als je net idd een indianenschat van een opdracht heb en die kwijtraakt. :rolleyes:
 

DeletedUser

het kan misschien wel zo net als bij forten, daar kan je ook voorwerpen vinden, en raken de andere niets kwijt (tenzij je KO gaat en je geld bij je hebt)
 

DeletedUser

het kan misschien wel zo net als bij forten, daar kan je ook voorwerpen vinden, en raken de andere niets kwijt (tenzij je KO gaat en je geld bij je hebt)

Jah, bijvoorbeeld vlag vd unie. Fortwapens ETC ;)
 
ik heb het niet over kleren en wapens ik heb het over het ding wat je in je handen hebt bijv schep of sigaren (je kunt ook niks invoeren dus je hebt dan geluk)

Dat vind ik toch iets beter. Maar ja dan kan men nog altijd delen van een bladzijde verliezen als men niet oppast.

Maar uiteindelijk zeg ik toch nee, zelfs als het uit het niets komt zoals bij fortgevechten.
 

DeletedUser8307

ik heb het niet over kleren en wapens ik heb het over het ding wat je in je handen hebt bijv schep of sigaren (je kunt ook niks invoeren dus je hebt dan geluk)

Dus ook de indianenschat, deel 1,2,3 van een bladzijde, en andere (zeldzame) dingen.

Slecht idee.

Hannes
 
Bovenaan