• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duels/Duelrecords/GG

DeletedUser13404

Hey allen,

een rare titel maar ik wist niets beters ;)

Mijn voorstel, allezja voorstel? Idee, of gewoon hersenspinsel ;)
-> We spreken met alle actieve duellanten van bv. W1 af om ons wapen uit te doen en noob kleren aan te doen, en we zetten ons allemaal in de rechtsonderhoek bij dezelfde stad. Dan gaan we massaal elkaar dueleren!! Dit zou iedereen een massieve ep boost geven en heel wat leute in het spel brengen, en kan het kwaad? Nee want je wint/verliest nog steeds evenveel als ervoor aangezien iedereen geen duelkleding aanheeft en hetzelfde 1-3 wapen :) Ook levert het je geen schade op, maw je verliest amper levens want ze hitten je toch nauwelijks iets! Dus flauwvallers komen ook al niet meer voor!

Ik denk dat dit voor de lage levels een super idee is want die kunnen super mega snel levelen, en dat komt de hogere ook ten goede want die kunnen meer ep kloppen uit de lagere levels die dan een hoger level hebben :cool:

Ik denk dat als iedereen zou meedoen en niemand er misbruik van zou maken dit een super idee zou zijn! Fun verzekerd :cool:

Zeg maar wat jullie ervan vinden! :)
 

DeletedUser

  • Het is verboden om opzettelijk een duel te verliezen met als resultaat 'gratis' ervaring of geld te geven. Dit geldt niet voor duels tegen NPC accounts.

Bye Bye, idee, Bye Bye, het in het geheim realiseren van je plan :p.
 
  • Het is verboden om opzettelijk een duel te verliezen met als resultaat 'gratis' ervaring of geld te geven. Dit geldt niet voor duels tegen NPC accounts.

Bye Bye, idee, Bye Bye, het in het geheim realiseren van je plan :p.

Het is echter geen opzettelijk verliezen, je weet immers niet wie er gaat winnen ;)
 

DeletedUser

Wat Leones zegt idd. Er wordt niet opzettelijk verloren, er worden wapens aangetrokken die weinig schade doen, zodat je vriendschappelijke wedstrijden krijgt. Ik denk niet dat dit verboden is. :)
 

DeletedUser13404

Inderdaad, dacht dacht ik ook al :)
Zolang men niet de mikpuntjes gaat vrijgeven blijft het een vraag wie er wint ;)

Ik zou het wel eens grappig vinden :cool:
 

DeletedUser

Ja ik ook :p gister had ik ook al een ontmoeting met een paar duellanten met wapen maar dat moest ik helaas met de dood bekopen net als 2 anderen overigens :p
 

DeletedUser

toch nie van mij was verlore :(:p

ik doe wel mee dan maar mss elk een klein wapen anders hebbe slagkrachters voordeel met vuist ;)

2zezema 340 mikken :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

toch nie van mij was verlore :(:p

ik doe wel mee dan maar mss elk een klein wapen anders hebbe slagkrachters voordeel met vuist ;)

2zezema 340 mikken :p

Mikpunten bedoelt hij mee waar je mikt, linkerhand of hoofd of iets anders, maar magische stok is 1-1 schade, die is het beste denk ik.
 

DeletedUser13404

toch nie van mij was verlore :(:p

ik doe wel mee dan maar mss elk een klein wapen anders hebbe slagkrachters voordeel met vuist ;)

2zezema 340 mikken :p

Niet dat ik dat bedoelde maar 340 mikken is wel hemels veel :p

Mikpunten bedoelt hij mee waar je mikt, linkerhand of hoofd of iets anders, maar magische stok is 1-1 schade, die is het beste denk ik.


Ik bedoelde inderdaad waar men mikt ;)
En Magisch stokje is goed! Als iedereen dat dat tenminste heeft ;)
 

DeletedUser15278

En dan heb je nog de mensen die schade buffs gaan gebruiken :p
 

DeletedUser13404

Hmm... daar zeg je iets :p
Maar het heeft niet zoveel effect wanneer je het op een 1-1 wapen gebruikt ;)
kan iemand is testen? Ik heb er geen meer :| Doe een testje op een npc eerst zonder buff en dan met, en zie het verschil ;) Dap wel een npc met +- hetzelfde weerstand/reflex dan ;)
 

DeletedUser4468

Yeah, doen

/me ziet een buitenkansje voor zijn gouden revolver



Snappie? Er zal altijd iemand zijn die zo flauw is om gewoon in zijn duelkleding te blijven...
 

DeletedUser

Yeah, doen

/me ziet een buitenkansje voor zijn gouden revolver



Snappie? Er zal altijd iemand zijn die zo flauw is om gewoon in zijn duelkleding te blijven...
op w1 niet :p

en zezema zoveel is 340 toch niet?:p nu begin ik te twijfelen of jij wel meer mikken hebt dan mij :laugh:
 

DeletedUser

mss al lijst maken ik doe mee en mijn vrouwke crazy lady ook en van diez buffs ja dat mag gewoon niet he( is fun dus ja vals spelen bereik je weinig mee :()
 

Deleted User - 151085

Ik laat het aan support over of het wel of niet toegestaan is, maar lijkt mij van niet aangezien er veel te veel misbruik van gemaakt kan worden, stel dit word afgesproken en toegestaan door support, iemand denkt oh das leuk, ik doe ook men items uit en laat iemand met wapen en kleding me wel aanvallen want ze denken dan toch dat die alleen maar zich niet aan de regels houdt en ik ben lekker ko voor 48u zodat ik men werkjes kan doen, of de premie is met opzet weg, of de ander heeft lekker veel xp. Dan word dat gezien als push, zo zou ik het tenminste wel zien als mod. Zodoende is het te veel misbruikgevoelig en volgens mij tegen de regels.
 
Bovenaan