• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duelranglijst opschonen

DeletedUser16286

Voorstel
Door het opschonen van de duelranglijst hou je alleen nog echte, actieve duellanten over. Dit zijn de mensen die het verdienen om in de dueltop te staan.

Details
Om dit mogelijk te maken zouden alle spelers die stadsloos zijn, uit de duelranglijst gehaald moeten worden. Dit lijkt mij zeer simpel om te programmeren en tevens maakt dit de duelranglijst veel overzichtelijker.

Alleen mensen die nog aanvallen / aangevallen kunnen worden zijn zo nog te bewonderen om hun kwaliteiten en hier aan kan je dan dus ook zien wie er nog actief is in de duelwereld. Op deze manier kunnen mensen die ooit de dueltop hebben bereikt en vervolgens maanden lang stadsloos zijn omdat ze het niet meer aan kunnen, niet al die tijd met de eer blijven rondlopen van 'beste' duellant of speler in de duel top 10.

Doordat er nu vaak bijna niemand meer in de dueltop staat die daadwerkelijk nog te duelleren valt kwam ik op dit idee. Hierdoor zouden spelers ook aangemoedigd worden om weer een stad in te gaan en dus om hun eer en plaats op de duelranglijst te behouden.

Misbruikpreventie
Is er niet.

Visuele hulpmiddelen
-

Samenvatting
Spelers die stadsloos zijn uit de duelranglijst halen (onzichtbaar maken).

Administratie
 

DeletedUser16209

dus mensen die er hard aan gewerkt hebben om daar te staan, alles bereikt hebben en dan gekozen hebben om even een pauze nemen van het spel/duelleren, moeten er gewoon uitgegooid worden omdat andere mensen 'te lui' zijn zeg maar om ze voorbij te gaan?

ben geen voorstander, werk er maar voor, voor die rang :)
 

DeletedUser15117

Ik zie liever een alltime ranglijst én een ranglijst gebaseerd op duellvl, waarbij je duellvl veel meer beweegt dan nu.
 

DeletedUser16286

Zodra ze terug een stad in gaan komen ze weer op hun oorspronkelijke plaats terug. Dus dan sta je weer hoog op de lijst terug. Is toch niet zo gek? Die pauze nemen kies je toch zelf voor...

Door dit fenomeen staat er op W9 al jaren iemand in de top die stadsloos is, en niemand kan er zo voorbij. Tevens is hij ook nog een migrant, dus heeft nog nooit iemand van W9 hem kunnen duelleren en hoe kan hij dan als nr1 van onze wereld gezien worden, als misschien iedereen hem wel verslaat?

Daarnaast is ca. 70% van de dueltop stadsloos dus wat hebben die daar te zoeken. Anderen kunnen zo niet duellvl laten stijgen omdat er niks te duelleren valt.

P.S. Ik heb voor mijn rang gewerkt, en zou het niet eens erg vinden als ik tijdelijk onzichtbaar zou zijn van de lijst :) Wat zou het mij verrotten als ik toch LHK-er ben
 

DeletedUser15244

Dat mensen van onze eigen wereld op een staan vind ik niet zon probleem, het is wel irritant dat niemand met n hoog duellevel in een stad zit en dus aangevallen kunnen worden, van de top 10 op briscoe zitten er maar 3 in een stad, zijn de anderen te bang om zelf aangevallen te worden? vind ik niet erg top-waardig.
Maargoed, als ze gelijke kansen met ons hebben gehad kan ik er nog wel mee leven.
Dat rollercoaster daarentegen op 1 staat... omdat hij van wereld 2 komt die veel langer bestaat en waar hij dus veel meer heeft kunnen duelleren, is een beetje jammer, vooral omdat hij nu ook niet in een stad zit en dus geen kans bied om te laten bewijzen dat hij niet bij ons op die eerste plaats thuishoort.

Daarnaast krijg ik steeds PMs van mensen die ik aanval dat ik pussy ben omdat ik fgers en dergelijke aanval.
Maar ik ben duellant, daar heb ik specifiek voor gekozen en op dit moment zijn er maar een paar mensen met een hoger duellevel dan mij die ik kan aanvallen, de rest is stadloos...
Een van de mensen die mij daar een PM over stuurde komt er hier dan ook nog eens zeggen dat hij tegen dit idee is... (knoem geen namen :p) terwijl dat toch zou kunnen zorgen dat ik wat meer waardige tegenstanders heb om aan te vallen.
Ow en ik duelleer wel "eervol" de laatste tijd als ik het systeem van inno moet geloven want de eervol rating van faith is alleen maar gestegen sinds ik duelleer dus het is zeker niet dat ik niet wil ofzo, als de waardige tegenstanders op zijn ga ik alleen wel naar de mindere, zo werkt dat.
 
Bovenaan