• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

duelmotivatie

iemand opgevallen dat de duelmotivatie verandert is..?
duelmotivatie van gewone duels zijn niet hetzelfde als de duelmotivatie van een NPC
dit heeft grote gevolgen voor de ZMDers onder ons..!

:cool:
 

Deleted User - 308552

Ik vind het prima, zorgt ervoor dat ZMD een stuk lastiger is (het is nog wel gewoon mogelijk, maar je zult er meer tijd in moeten steken). Zorgt er misschien voor dat we minder last krijgen van ZMD's :)
 
Of je gaat er juist meer last van krijgen ;) Nu moeten ze spelers aanvallen om de motivatie laag te houden, dus zullen ze meer gaan duelleren.
 

DeletedUser15117

Een ZMD'er die duelleert altijd al zoveel mogelijk lijkt mij. Deze maatregel is een begin, maar we zijn er nog lang niet zolang het duellvl met behaalde ervaring wordt bepaalt.
 

DeletedUser15821

Gewoon fucking bullshit, duelleren is een onderdeel van het spel en ZMD valt onder een vorm van duelleren.
Nu ga ik gewoon met veel duels per dag m'n motivatie naar beneden halen zodat ik mensen nu kan irriteren.
Als ik je lastig val, bedank inno maar :)
Ben nu meer dan n half jaar EP duellant, maar als ze zulke dingen doen word ik mooi weer zmd :)
 
Bovenaan