• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

duellevels

DeletedUser

Omdat veel arbeiders problemen hebben met het steeds aangevallen worden, en omdat ik persoonlijk vindt dat het als duellist niet simpel is om aan ervaring te komen had ik gedacht om het systeem van het duellevel wat aan te passen.

Nu is het zo dat je duellevel altijd minstens je gewone level is. Dus een arbeider van level 50 heeft dus ook een duellevel 50 hoewel hij zwakker is dan een duellist van ong level 20.
Persoonlijk vindt ik ook dat dit duellevel te snel stijgt. Als beginnend duellist verdien je veel ervaring. Maar als je wat meer duelleert moet je steeds sterkere spelers gaan uitdagen om er toch nog iets aan te verdienen.

Ik denk dat dit op te lossen valt op 2 manieren.
-Door het duellevel en je gewone level los te koppelen: als je niet duelleert/steeds verliest blijft je duellevel op 1. Hierdoor kunnen arbeider alleen aangevallen worden door de zeer zwakke duellisten. En dan hebben ze toch nog een redelijke kans om te winnen.
Het duellevel van de duellisten stijgt niet zo snel zodat ze ook niet zo snel sterkere spelers moeten gaan opzoeken. Zo blijft de ervaring die ze verdienen wat verspreid over de levels ipv steeds minder te worden.

-Door het duellevel ook te laten dalen als je een duel verliest. Elke keer dat je een level stijgt stijgt je duellevel ook. Maar als je verliest gaat het wat omlaag. Op die manier kunnen arbeiders niet langdurig herhaaldelijk worden aangevallen door de zelfde persoon.
Het duellevel van duellisten daalt weer als ze veel verliezen en zo zullen ze weer zwakkere spelers kunnen uitdagen en weer winnen.

Op beide manieren wordt het duellevel wat meer een presentatie van hoe goed iemand is in duelleren en niet vooral van hoe hoog zijn gewone level is.

Dit idee is nog niet volledig uitgewerkt maar volgens mij heeft het wel wat potentie. Denken jullie dat dit het systeem wat meer zou balanceren of net niet?
 

DeletedUser

gelezen en goed gekeurd.

idd zo op de manier waarop jij het beschrijft is goed.
zo hebben de kleinere spelers ook een kans.

Mvg
 

DeletedUser

Ik ben het helemaal eens met het voorstel, aan het begin was ik richting duelleren bezig waardoor men duel lvl heel snel steeg en nu pen ik meer "vredelievend" :p bezig maar door men "verleden" de hele tijd last van duellanten omdat ze me de hele tijd aanvallen vanwege men hoge duel lvl maar dat verlies ik dus nu bijna altijd omdat niet meer aan duels doe :( dit is best irrietant.
Ik snap dat duelleren ook niet leuk hoeft te worden gevonden door de uitgedaagde maar het lijkt me ook voor de duellanten leuker om zich vooral onderling met elkaar te meten waardoor je echt kunt zien wie goed is en wie niet!

En dan wordt het ook moeielijker om de beste duellant te worden omdat je dan waarscheinlijk een van de hoogste duel lvls hebt waardoor je vaker zult worden aangevallen voor ervaring.

Ik hoop dat de makers van het spel iets met dit idee gaan doen =)

Greetz
Rafnica ;)
 
Bovenaan