• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duellanten stad.

  • Topicstarter 0o I Got skills o0
  • Startdatum

DeletedUser

Hallo allemaal.
ik ben all een tijdje van plan om een stad PUUR voor duellanten op te richten.
dus PUUR voor Gewonnen duels in de doodgraver.
het doel is :

Andere steden helemaal uitroeien. steeds opnieuw aanvallen.
als je samen met mij dit wilt doen moet je me even een bericht sturen.
ALLEEN ALS JE LEVEL 25+ bent.
NAAM: 0o I Got Skills o0 ( de grote 0 is een nul ;) )

:rolleyes:
 

DeletedUser9359

Hey,

Enkele vragen. Waar gaat je stad liggen? Hoe gaat je stad heten? Wie gaat je stad leiden? Speel je ook op andere werelden?

~Prom
 

DeletedUser

uhmm ik mag de Stad Jerome overnemen. en dan verhuizen all die leden naar een andere stad. of ik zoek een plek bij heel veel andere steden zodat we goed kunnen duelleren.
Uhmm ik ga nog een vette naam bedenken.
enne NIEMAND word lijder, ik maak gewoon de de 1e die lid word ook oprichter. en de rest gemeenteraad.
enne JA ik speel ook op wereld 7. daar ben ik PURE bouwer, maar dat vind ik zeker SAAI.

:D
 

DeletedUser

1. Doe wat aan je spelling
2. Als je iedereen gemeenteraad maakt komt er niks van.
3. Waarom zou je de eerste stadsoprichter maken?
 

DeletedUser9359

1. Doe wat aan je spelling
2. Als je iedereen gemeenteraad maakt komt er niks van.
3. Waarom zou je de eerste stadsoprichter maken?

+1

Je hebt helemaal gelijk Basbad. Je mag dan wel I Got Skills noemen, die zogeheten vaardigheden heb niet op spellingsvlak, noch op TW-ervaring en je stad zal het ook niet maken. Ik had meer verwacht, maar dit is niet hetgeen ik zoek.

Alsnog veel succes, maar acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent ;)

Grtjs

~Prom
 

DeletedUser

Ging je anders weer veranderen van stad? En zoja ik weet de reden : om nu de ezel te kunnen duelleren zeker. :rolleyes:
 

DeletedUser

jullie kunnen ook bij mij komen als je wilt!;)

naam: RH-MagicMasters
Leider: MagicMartijn
Duelteam:Is nog in opbouw...
Leden: 10..komen er nog 2 bij
Punten 7800 ong..
 

DeletedUser

Niks

naah laat ook maar, ik ben ook niet egt goed in een stad leiden denk ik, ik ga nu in De ezel. dus :). mischien duelleer ik wel eens 1 van jullie
 

DeletedUser9359

Ging je anders weer veranderen van stad? En zoja ik weet de reden : om nu de ezel te kunnen duelleren zeker. :rolleyes:

Natuurlijk ging ik dan weer verhuizen. Ik zoek nog een stad die precies tussen 3 goede duelsteden ligt. Ik ga toch niet steeds heen en weer lopen om wat te knokken. Het moet zo efficiënt mogelijk verlopen ;)
 

DeletedUser

Prom, om ons (valley of the sun) liggen heen: TH/MD, FaFa2, UC Phoenix groep, EU.
Lijkt het je wat? (aaa')
 
Bovenaan