• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duel systeem aangepast?

DeletedUser11612

Nou, klopt idd simmies...Nu maar hopen dat ze die waardes gaan terugplaatsen zoals ze waren, want nu is het echt ruk.
 

DeletedUser1963

ik heb als proef mijn uitwijken op w1 sterk verhoogd. zit nu op 200+ en wordt nu bijna niet meer geraakt door slaggers
 

DeletedUser1053

Maar als die paar extra punten op mikken echt zo'n groot verschil maken, dan zouden slagkrachters met net wat meer punten op mikken voor de update toch ook veel vaker moeten raken? De ene slagkrachter heeft 80 mikken, de andere 150. Echter schijnen ze nu allemaal meer te raken dan een maand geleden. En dan zijn er ook nog genoeg duels waarin hetzelfde verschil te zien is, alleen waarin de slagkrachter geen broek en riem met mikbonus aan heeft, namelijk de bruine soldatenbroek en de zwarte pistolenriem die veel gedragen worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Nee, ik heb op W7 ongeveer 80 mikken als slagkrachter en ik raak schieters 40% van de keren helemaal niet, 40% 1 keer en 20% 2 keer.
Vaker raak ik ze nooit. Dus het gaat alleen om slagkrachters met meer mikken.
 

DeletedUser

Weer 1 voor de collectie:

4 hits waarvan 2 op groen.

Levenspunten totaal
- 968 LP
Levenspunten totaal
- 839 LP
Bram54 wint het duel, krijgt 337 ervaringspunten en steelt van freewilly $366.
 

DeletedUser

Stop met zeuren hierover, word ook slagkrachter en stop met dit gezeur:hmf:
 

DeletedUser6801

deze is nog veel erger, alle hits waren op groen.

Levenspunten totaal- 832 LP Levenspunten totaal- 699 LP
erwinbus wint het duel en krijgt 459 ervaringspunten. Gangsta-N heeft helaas geen contant geld dat erwinbus kan stelen.

Ik duelleerde erwin een uur hiervoor ook, en toen mikte hij 3 van de 4 schoten op een rood bolletje van mij, en raakte slechts twee keer, beetje vreemd....
 

DeletedUser11612

deze is nog veel erger, alle hits waren op groen.

Levenspunten totaal- 832 LP Levenspunten totaal- 699 LP
erwinbus wint het duel en krijgt 459 ervaringspunten. Gangsta-N heeft helaas geen contant geld dat erwinbus kan stelen.

Ik duelleerde erwin een uur hiervoor ook, en toen mikte hij 3 van de 4 schoten op een rood bolletje van mij, en raakte slechts twee keer, beetje vreemd....

Njaz, het voorbeeld van the simmies was wel het best eigenlijk, slaggers komen van 1/3 naar 1/2, wat een hoop scheelt, maar raken op groen blijft vreemd:blink:
 

DeletedUser

Njaz, het voorbeeld van the simmies was wel het best eigenlijk, slaggers komen van 1/3 naar 1/2, wat een hoop scheelt, maar raken op groen blijft vreemd:blink:

Dat was het voorbeeld van Simsamekes, ik bedenk dat soort dingen niet :p
 

DeletedUser

2 keer geraakt. 2 keer op groen. Zinloos lp verliezen heet zoiets.

Levenspunten totaal
- 491 LP Levenspunten totaal
- 991 LP

appelflapeter101 wint het duel, krijgt 341 ervaringspunten en steelt van SimonVerm $343.
 

DeletedUser

Net 8 x gehit door Gangsta-N. 4 x op rood, 4 x op groen. Hij sprak me aan en we spraken even over onze duelskills, ga zijn mikken niet hier melden, maar mijn 180 uitwijken was ruim meer dan zijn mikken...:rolleyes:

Hoop dat ze er snel iets aan doen. Is het wel al bekend binnen Innogames?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 1348 LP Levenspunten totaal
- 1065 LP

appelflapeter101 valt flauw. SimonVerm wint het duel, krijgt 625 ervaringspunten en steelt van appelflapeter101 $138.
In Flash-weergave omschakelen

Ronde 2 en 5 mikt hij op het hoofd. Hij raakt beide keren terwijl ik wel uitweek.
Vreemd dat ik zelden tot nooit iemand 2 keer op het hoofd raak. Ook geen slagkrachter zonder uitwijken.
 

DeletedUser10983

Levenspunten totaal
- 1348 LP Levenspunten totaal
- 1065 LP

appelflapeter101 valt flauw. SimonVerm wint het duel, krijgt 625 ervaringspunten en steelt van appelflapeter101 $138.
In Flash-weergave omschakelen

Ronde 2 en 5 mikt hij op het hoofd. Hij raakt beide keren terwijl ik wel uitweek.
Vreemd dat ik zelden tot nooit iemand 2 keer op het hoofd raak. Ook geen slagkrachter zonder uitwijken.

ps simonverm is geen reflex weerstand duellant he dus dat kan best

ook zo iets

Levenspunten totaal
- 556 LP Levenspunten totaal
- 1350 LP

NielsE wint het duel en krijgt 695 ervaringspunten. El-Garbo heeft helaas geen contant geld dat NielsE kan stelen.

heb hem dan wel gewonen maar hij raakt 2 keer op groen
 

DeletedUser

Jeah right, we weten het nu wel hoor mensen :hmf:
Stop met dit vol te spammen met domme uitslagen.
Innogames zal er wel iets aan doen :hmf:
 

DeletedUser5695

Jeah right, we weten het nu wel hoor mensen :hmf:
Stop met dit vol te spammen met domme uitslagen.
Innogames zal er wel iets aan doen :hmf:

Er zijn spelers die dit wel interessant/belangrijk vinden gallyman. Als je niet tot die categorie behoort wil ik je vriendelijk verzoeken om gewoon dit topic niet te openen / te lezen en je nodeloze commentaar voor je te houden. Alvast bedankt...
 

DeletedUser6801

Net 8 x gehit door Gangsta-N. 4 x op rood, 4 x op groen. Hij sprak me aan en we spraken even over onze duelskills, ga zijn mikken niet hier melden, maar mijn 180 uitwijken was ruim meer dan zijn mikken...:rolleyes:

Hoop dat ze er snel iets aan doen. Is het wel al bekend binnen Innogames?

lol, +- 50 mikken,

daarnaast had ik wel 320 imago en 100 uitwijken, maar werd door jou ook vier keer geraakt ;)
 

DeletedUser

Ja precies ;)

In het "oude" systeem had je gewoon van me gewonnen met 2 hits tegen 0 of iets dergelijks.
 
Bovenaan