• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duel systeem aangepast?

DeletedUser11612

Nuja, buiten forbid en joshuabram zijn dat allemaal niet zo heel sterke slagkracht duelanten...Ik ben benieuwd hoe je duels er zouden uitzien tegen dark verders, mathn6969 ( waar je van verloor ), harres, qqqw, powerrrr, .....

Dus dan wil ik wel die rapportjes eens bekijken, want tegen bovenstaande ga je wel wat problemen hebben denk ik:)
 

DeletedUser

[report=17191480c1c623e944]Duel: EvilTwin vs mathn6969[/report]

[report=17191012e1e58064ec]Duel: EvilTwin vs mathn6969[/report]

[report=171902376d6613c33a]Duel: EvilTwin vs mathn6969[/report]

[report=17189937efd7fe866e]Duel: EvilTwin vs mathn6969[/report]

U vraagt, wij draaien.

Trouwens, ik ben geen full duellant he. Diegene die mij toen aanvielen lagen op 10 duellevels boven of onder mij.
 

DeletedUser

[report=1744662969be602037]Duel: EvilTwin vs Nodorian[/report]

[report=1744606559dad5fad1]Duel: EvilTwin vs Nodorian[/report]

[report=1744197077eda27a73]Duel: EvilTwin vs Nodorian[/report]

[report=1744113184657993a8]Duel: Skeer vs EvilTwin[/report]

[report=17439240ee45993838]Duel: EvilTwin vs Forbid[/report]

[report=17435323356551e57a]Duel: EvilTwin vs Forbid[/report]

[report=17422866e4cf6f59a7]Duel: EvilTwin vs omarki[/report]

[report=17430453573b9c9498]Duel: EvilTwin vs Forbid[/report]

[report=174195192793137be0]Duel: EvilTwin vs Forbid[/report]

[report=17406926770b5067a0]Duel: joshuabram vs EvilTwin[/report]



Een paar duels van de laatste dagen, allemaal tegen slaggers. Kzou zeggen. Tweak jullie skills wat. Je geeft antwoord op je eigen vragen, maar past ze niet toe.

1. Mikken verlagen, je hebt het toch niet nodig. Als slaggers je zo al kunnen raken, waarom zou jij dan gaan in mikken investeren?

2. Tacktiek optrekken (zeker +200). Hun mikken en uitwijken moet echt 0 zijn. Dat is het met die nieuwe spullen niet meer.

3. Schieten optrekken. Als je door hun reflex raakt, zijn ze compleet verloren.

4. Uitwijken is bij mij altijd zeer hoog geweest (ver boven 200), dus dat weet ik niet.

Je kan natuurlijk ook kiezen om niets te doen. Maar dan laat je de keuze aan de tegenstander.


PS Ik lieg soms.

die duels win je lang niet altijd....maar ja als je dezelfde personen blijft aanvallen en je duelinstellingen optimaliseerd kan ik ook winnen....echt eervol is je methode niet....hopelijk kom je weer een keer in m'n range dan kun je bezoek verwachten en dan verlies je wel :)
 

DeletedUser

Tactiek verhogen is sowieso onzin. Je hebt zat uitslagen kunnen zien waar mensen 250 tactiek hebben en dan doet geen fluit.
Het enige dat werkt is VEEL uitwijken.

Maar dat is nou juist de discussie. Wat is de reden dat imago en tactiek opeens niet meer schijnt te werken?
 

DeletedUser11612

Kon er een mod ons dat maar eens uitleggen......................
 
Maakt het nog uit waar die mod vandaan komt? In dat geval kan ik je zeggen dat ik geen reden heb te denken dat het duelsysteem aangepast is.
 

DeletedUser

die duels win je lang niet altijd....maar ja als je dezelfde personen blijft aanvallen en je duelinstellingen optimaliseerd kan ik ook winnen....echt eervol is je methode niet....hopelijk kom je weer een keer in m'n range dan kun je bezoek verwachten en dan verlies je wel :)

Duelinstellingen aanpassen is oneervol, maar iemand aanvallen met een veel lagere level die net in je range komt is ok? Als het maar in je kraam past zeker?

Veelzeggend:up:

Misschien is het de moment om weer eens ontopic te gaan :D
 

DeletedUser

Kon er een mod ons dat maar eens uitleggen......................

De reden waarom wij hier niets posten is omdat er gewoon niets veranderd is. Jullie halen allemaal recente duelrapporten aan. Ga eens naar een 6tal maanden terug en kijk eens naar die rapporten. Volgens mij hebben jullie er nooit op gelet totdat jij (xDiego) dit topic aanmaakte. Opeens gingen er een aantal spelers op letten en komen ze met dit resultaat. Ik snap ook wel dat je geen duelrapporten van 6 maanden geleden nog in je berichten hebt staan, maar niemand heeft er toen ooit op gelet.

Verder mocht er iets veranderd zijn dan zou dit ten eerste aangekondigd zijn en ten tweede zou iemand anders het dan ook opgemerkt moeten hebben. Blijkbaar valt het alleen .nl spelers op :rolleyes:
 

DeletedUser6801

[report=5273321270af74b22]Duel: Gangsta-N vs Slab The Killer[/report]
[report=52724606984eb8c8c]Duel: Gangsta-N vs CtrlAltDel[/report]
[report=5272014da160e0a86]Duel: Gangsta-N vs Slab The Killer[/report]
[report=52672560f5b0bbf26]Duel: Gangsta-N vs Wakan[/report]
[report=5267175b23af5956b]Duel: Gangsta-N vs tinkel[/report]
[report=5267059eee10dd1e3]Duel: Gangsta-N vs Slab The Killer[/report]
[report=5251117a48f2e7085]Duel: Gangsta-N vs Wakan[/report]
[report=504365330410fca9a]Duel: Gangsta-N vs Slab The Killer[/report]
[report=46117965e50d09ea4]Duel: erwinbus vs Gangsta-N[/report]
[report=45459182380bb01a9]Duel: Gangsta-N vs Slab The Killer[/report]

voor de duidelijkheid, ik had in die tijd 250+ imago en 130+ uitwijken

------------------------------------------------------------------

[report=8440855ed454b59be]Duel: hapzzZ vs Gangsta-N[/report]
[report=84406386f1b49b7f1]Duel: Gangsta-N vs erwinbus[/report]
[report=84358548238383fe5]Duel: hapzzZ vs Gangsta-N[/report]
[report=8430852d26021ea4d]Duel: hapzzZ vs Gangsta-N[/report]
[report=8429535169f2aecea]Duel: Gangsta-N vs hapzzZ[/report]
[report=8397908a88b24f8db]Duel: Gangsta-N vs Farplane[/report]
[report=838736064ba892313]Duel: tinkel vs Gangsta-N[/report]
[report=83823757af83164b2]Duel: Gangsta-N vs erwinbus[/report]
[report=838125759faed7ee2]Duel: Gangsta-N vs erwinbus[/report]
[report=8379252c288e7b0bb]Duel: Gangsta-N vs erwinbus[/report]
[report=8378734e858f538dd]Duel: Gangsta-N vs erwinbus[/report]
[report=8378315066ca300d3]Duel: Gangsta-N vs erwinbus[/report]

En nu heb ik 300+ imago, 160+ tactiek en +-100 uitwijken.


Zeg maar: is er iets verandert, of ligt dit aan de 30 uitwijken die ik minder heb. Een verschil van welgeteld 30%.

Veel plezier met het berichtjes kijken, alles op wereld 7

Mvg,
Gangsta
 

DeletedUser

@Gangsta-N: Je denkt toch niet dat wij een stuk of 20 rapportjes gaan bekijken? ;) Dan kun je beter gewoon de uitslagen plaatsen, lijkt mij.

Ik merk op w3 in ieder geval geen verschil vergeleken met voor de update. Ik mag nog steeds blij zijn als ik een schieter 2 keer raak, net als vroeger.
 

DeletedUser11612

De reden waarom wij hier niets posten is omdat er gewoon niets veranderd is. Jullie halen allemaal recente duelrapporten aan. Ga eens naar een 6tal maanden terug en kijk eens naar die rapporten. Volgens mij hebben jullie er nooit op gelet totdat jij (xDiego) dit topic aanmaakte. Opeens gingen er een aantal spelers op letten en komen ze met dit resultaat. Ik snap ook wel dat je geen duelrapporten van 6 maanden geleden nog in je berichten hebt staan, maar niemand heeft er toen ooit op gelet.

Verder mocht er iets veranderd zijn dan zou dit ten eerste aangekondigd zijn en ten tweede zou iemand anders het dan ook opgemerkt moeten hebben. Blijkbaar valt het alleen .nl spelers op :rolleyes:

Nou ik heb wel nog rapporten van 6 maand geleden liggen voor de verandering...Dat spelers plots meer gaan raken is wel vreemd, en zeker op groene bolletjes, wat voorheen nog niet het geval was, want toen werd je gewoon nooit geraakt als je 200+ tactiek en 160+ uitwijken had, nu is het precies of dat niet meer bestaat dat uitwijken en tactiek......
 

DeletedUser6801

@Gangsta-N: Je denkt toch niet dat wij een stuk of 20 rapportjes gaan bekijken? ;) Dan kun je beter gewoon de uitslagen plaatsen, lijkt mij.

Ik merk op w3 in ieder geval geen verschil vergeleken met voor de update. Ik mag nog steeds blij zijn als ik een schieter 2 keer raak, net als vroeger.

haha lol, denk je dat ik zin heb om elk duel te openen, uitslagen te kopieren en hier te plakken :D
 

DeletedUser

Kijk, ik heb maanden, misschien wel meer dan een jaar geleden al eens gezegd dat het lijkt alsof tactiek en imago minder resultaat oplevert bij slagkrachters dan bij schieters. Dat is gewoon een feit. Ik raak schieters met 150 tactiek en 120 uitwijken en mikken even vaak dan een slagkrachter zonder uitwijken, tactiek en 150 mikken. Dat is gewoon heel apart. Wellicht is het niet nieuw maar komt het door de kleding of door dat slagkrachters opeens allemaal meer mikken hebben genomen.

Of het dan WEL of NIET veranderd is sinds enkele weken doet niet echt ter zake. Ik vraag me gewoon af waarom dit zo is? En of dit niet veranderd kan worden. Slagkrachters hebben hun voordeel door de lage hits maar ons imago en tactiek werkt niet tegen hun. Dat is gewoon onzin. Het mag gewoon niet mogelijk zijn dat een schieter met heel veel tactiek en uitwijken 5 keer op groen geraakt wordt.(zie post jeftheking) Mazzel of niet. Het hoort gewoon niet. De verhouding is uit het spel en dat zou veranderd moeten worden. PUNT.
 

DeletedUser

Tja ze helpen mij dan toch. Kijk maar naar mijn duelrapportjes he. Moet je er nog een paar hebben? Ik zit mijn tacktiek nog op te drijven (275 - 300 is het target) en mijn uitwijken gaat over de 200.

Schieten is overrated, daar begin ik niet aan om de exacte reden die je aanhaalt :) Die heb ik gewoon wat geboost om te arbeiden. In principe heb je met 100 schieten genoeg.

Ik vind het wel knap hoe jij aan zoveel punten komt. ;) 5000 op dit, 5000 op dat, logisch dat jij alles wint :p
 

DeletedUser

Ik vind het wel knap hoe jij aan zoveel punten komt. ;) 5000 op dit, 5000 op dat, logisch dat jij alles wint :p

Ik bedoel natuurlijk met de nodige kledij aan he. En misschien moet je alles lezen (dat ik nog punten aan het omzetten ben bvb). Bekijk mijn stats maar op W3.

Die '88, slaat dat op je geboortejaar of iets anders? :)
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 379 LP Levenspunten totaal
- 1260 LP

appelflapeter101 wint het duel, krijgt 493 ervaringspunten en steelt van my name no name $213.

2 keer geraakt. Beide keren op groen. :hmf:
 

DeletedUser1053

Levenspunten totaal
- 379 LP Levenspunten totaal
- 1260 LP

appelflapeter101 wint het duel, krijgt 493 ervaringspunten en steelt van my name no name $213.

2 keer geraakt. Beide keren op groen. :hmf:

Ik viel hem net voor jou aan, mij raakte hij 2x op rood en 1x op groen. :unsure:
 

DeletedUser

Kijk, ik heb maanden, misschien wel meer dan een jaar geleden al eens gezegd dat het lijkt alsof tactiek en imago minder resultaat oplevert bij slagkrachters dan bij schieters. Dat is gewoon een feit. Ik raak schieters met 150 tactiek en 120 uitwijken en mikken even vaak dan een slagkrachter zonder uitwijken, tactiek en 150 mikken. Dat is gewoon heel apart. Wellicht is het niet nieuw maar komt het door de kleding of door dat slagkrachters opeens allemaal meer mikken hebben genomen.

Of het dan WEL of NIET veranderd is sinds enkele weken doet niet echt ter zake. Ik vraag me gewoon af waarom dit zo is? En of dit niet veranderd kan worden. Slagkrachters hebben hun voordeel door de lage hits maar ons imago en tactiek werkt niet tegen hun. Dat is gewoon onzin. Het mag gewoon niet mogelijk zijn dat een schieter met heel veel tactiek en uitwijken 5 keer op groen geraakt wordt.(zie post jeftheking) Mazzel of niet. Het hoort gewoon niet. De verhouding is uit het spel en dat zou veranderd moeten worden. PUNT.

free je hebt helemaal gelijk met het mikken ;)
duelsysteem is niet veranderd hoor , maar door die broek en riem kloppen de verhoudingen niet meer, daardoor raken slagkrachters meer ;)
zie het zo BIJVOORBEELD zo ( dus kom niet zeggen dat het niet klopt ofzo ;) ) :

slag : 50 mikken
schieter : 150 uitwijken

na update met broek en riem :
slag : 100 mikken
schieter : 200 uitwijken

reken zelf maar de kans uit ... ;)
 
Bovenaan