• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duel systeem aangepast?

DeletedUser6801

ik vraag me toch heel erg af hoe freewilly zijn stats heeft staan, want zeven keer geraakt worden door een slagkrachter is mij echt nog nooit gebeurd. Ik ben een keertje 6 keer geraakt toen alles goed werd gemikt, maar eigenlijk is 5 keer geraakt worden voor mij wel het max.

+- 300 imago en +- 80 tot 110 uitwijken (ligt natuurlijk aan de kleding)
 

DeletedUser

Ik heb minder imago. Uitwijken is vergelijkbaar. Maar als imago minder invloed heeft dan voorheen dan zou die imago ook het verschil niet moeten maken.
 

DeletedUser6801

toch wordt ik wel degelijk minder geraakt dan jou door slagkrachters, als ik jou duelposts moet geloven ;)
 

DeletedUser

Nee ik lieg meestal over mijn dueluitslagen.
Leones heeft m toch ook bevestigd?
 

DeletedUser6801

het is meer zo dat ik het niet kan geloven, omdat het mij niet zo extreem als jou overkomt (dat slagkrachters meer raken:()
 

DeletedUser11612

het is meer zo dat ik het niet kan geloven, omdat het mij niet zo extreem als jou overkomt (dat slagkrachters meer raken:()

Ik heb dat ook hoor...........En vraag het nog maar aan schieters dat ze meer geraakt worden door slaggers, ga het niet ontkennen.......
 

DeletedUser

ik vraag me toch heel erg af hoe freewilly zijn stats heeft staan, want zeven keer geraakt worden door een slagkrachter is mij echt nog nooit gebeurd. Ik ben een keertje 6 keer geraakt toen alles goed werd gemikt, maar eigenlijk is 5 keer geraakt worden voor mij wel het max.

+- 300 imago en +- 80 tot 110 uitwijken (ligt natuurlijk aan de kleding)

Ik heb minder imago. Uitwijken is vergelijkbaar. Maar als imago minder invloed heeft dan voorheen dan zou die imago ook het verschil niet moeten maken.

hmm, kan het dan niet zo zijn dat de invloed van uitwijken kleiner is geworden? slagers hebben vaak weinig uitwijken dus die merken er niets van. en aangezien ik veel uitwijken heb en het duidelijk wel merk, en gangsta-n minder heeft en er weer niets van merkt ... :p
 

DeletedUser

Zou kunnen. Uitwijken heeft natuurlijk een dubbele functie omdat dit bij zowel fortgevechten als bij duels werkt.
 

DeletedUser

Slagkrachters kunnen net zoals mij veel slagkracht hebben en kleren op mikken hé:p Dus waarom zouden die minder kunnen raken?:p
 

DeletedUser11612

....... wint het duel, krijgt ..... ervaringspunten en steelt van xDiego $20.

2x op groen bolletje geraakt, te erg voor woorden gewoon -_-"
 

DeletedUser

Ik duelleer veel slagkrachters op W6, maar ik merk niks van vaker geraakt worden dan voorheen. Het komt vaak voor dat ik tegen bepaalde slagkrachters helemaal niet geraakt word, laat staan op een groen bolletje.
Ik heb toch een flinke hoeveelheid uitwijken en dat doet nog prima zijn dienst.
 

DeletedUser11612

Ik duelleer veel slagkrachters op W6, maar ik merk niks van vaker geraakt worden dan voorheen. Het komt vaak voor dat ik tegen bepaalde slagkrachters helemaal niet geraakt word, laat staan op een groen bolletje.
Ik heb toch een flinke hoeveelheid uitwijken en dat doet nog prima zijn dienst.

Het gaat hem over schieters vs slaggers, niet slagger vs slagger...
 

DeletedUser11612

ff vermelden dan :p

Nuja, daarnet gesprekje gehad met slagkrachter die mij 2x raakte op groen, en hij wist met te vertellen dat slaggers dan weer niet op groen worden geraakt....:blink:
 

DeletedUser

Misschien handig dat iedereen dit hele forum even goed leest.
Het is wel duidelijk dat spelers met VEEL uitwijken minder last hebben van dit probleem. Op werelden waar veel schietsoldaten actief zijn en je jezelf een beetje wilt kunnen reden tegen zowel schieters als slager en zowel in de aanval als verdediging, is het lastig om heel veel uitwijken te nemen.
Dit gaat namelijk ten kosten van je schieten, tactiek en imago.....
 

DeletedUser13259

Ehm, freewilly, misschien ben ik nou zo dom, maar uitwijken werkt toch altijd, in verdediging en aanval tegen zowel schiet als slag? Het wordt bovendien nergens door beïnvloed.
Dus volgens mij is het best nuttig om er veel van te hebben, want het "vervangt" zeg maar wel een beetje tactiek en imago ook.
Dus waarom kraak jij opeens uitwijken zo af?
 

DeletedUser

Lees dit topic nou even goed voor je vragen stelt. Ja uitwijken werkt altijd. Maar het schijnt veel minder te werken de laatste tijd TENZIJ je echt heel veel hebt. Vooral als schieter tegen slagkrachter.

Echter zul je ook tactiek en imago moeten hebben. Zonder imago hoef je echt geen schietsoldaat met premium aan te vallen. Dan ga je kapot. Zonder tactiek ga je als schieter om de haverklap KO. In beide gevallen zal 200 uitwijken je echt niet helpen. Neem je heel veel uitwijken, tactiek en imago, dan zul je niet heel veel punten op schieten kunnen hebben. Dan zul je weer bijna elk duel verliezen van reflex-spelers. Je doet dan zulke lage hits is dat je elk duel verliest waarbij de slager je 1 keer of vaker raakt.
 

DeletedUser

Ik kan, in dat geval, iemand aanhalen met 240 uitwijken die 5x rood en 1 x groen werd geraakt door iemand met 25 schieten zonder bonus. + flink imago.
 

DeletedUser11612

Dit is echt onmogelijk met 220 tactiek en 160 uitwijken...

Levenspunten totaal
- 1159 LP
Levenspunten totaal
- 172 LP
Harres wint het duel, krijgt 56 ervaringspunten en steelt van xDiego $8.

maar liefst 3x op groen bolletje terug, innogames, doe iets omg
 
Bovenaan