• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duel systeem aangepast?

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 922 LP
Levenspunten totaal
- 1787 LP
freewilly wint het duel en krijgt 396 ervaringspunten. powerrr heeft helaas geen contant geld dat freewilly kan stelen.

Wel gewonnen omdat ik zelf alles raakte. Echter WEER 2 keer op groen geraakt.
 

DeletedUser13980

ja, ik begin het ook te voelen
ik had duellevel 63 en hij had 56, toch won hij??????
 

DeletedUser

Ja hoor, we gaan vrolijk verder. Weer een mooie:

Levenspunten totaal
- 1019 LP
Levenspunten totaal
- 737 LP
Bram54 wint het duel, krijgt 279 ervaringspunten en steelt van freewilly $73.

5 keer geraakt waarvan 1 op groen.

Gaat er ook nog een mod hier iets nuttigs over zeggen of wordt hier ook iets mee gedaan? Het is werkelijk waar een strontvervelend spel aan het worden zo langzamerhand. Ik raak mijn slagkrachter-tegenstander even vaak als hij mij. De slagkrachter heeft nog het voordeel van de reflex en weerstand. Conclusie, kansloze bende voor schieters. Ik walg van dit gesodemieter.
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 922 LP
Levenspunten totaal
- 1787 LP
freewilly wint het duel en krijgt 396 ervaringspunten. powerrr heeft helaas geen contant geld dat freewilly kan stelen.

Wel gewonnen omdat ik zelf alles raakte. Echter WEER 2 keer op groen geraakt.

Je mikte echt overal waar ik niet uitweek ... :p
 

DeletedUser6801

ik weet het niet freewilly, ik word de laatste tijd ook meer geraakt dan voorheen, maar door slagkrachters wordt ik ALTIJD op een rood bolletje geraakt. Ik word eigenlijk nooit op een groen bolletje geraakt. Dus ik zelf zie het probleem niet echt. Ik win ook nog steeds van slagkrachters waar ik voorheen ook altijd van won.
 

DeletedUser

ik weet het niet freewilly, ik word de laatste tijd ook meer geraakt dan voorheen, maar door slagkrachters wordt ik ALTIJD op een rood bolletje geraakt. Ik word eigenlijk nooit op een groen bolletje geraakt. Dus ik zelf zie het probleem niet echt. Ik win ook nog steeds van slagkrachters waar ik voorheen ook altijd van won.

Ik kreeg enkele dagen geleden nog een bericht van je dat je op groen werd geraakt vriend. En wellicht geldt dit probleem niet voor mensen met hele hoge uitwijkvaardigheden. Maar ik vind het complete onzin dat iemand met (voorheen) normale uitwijkwaarden opeens zeer vaak op groen geraakt moet worden. Zoals al vaker gezegd, de slagkrachter behoudt zijn voordeel en de schieter verliest hem. Ik verlies het ene na het andere duel over verschillende werelden verdeeld. Weinig plezier meer aan te beleven.
 

DeletedUser9236

Ik merk het de laatste tijd ook steeds vaker, hier ook weer tegen een slagger:



Uploaded with ImageShack.us

Hij raakte me 2x op een groen bolletje.

Ik wil niet veel van mn stats kwijt, maar laten we zeggen dat ik zeer veel uitwijken heb.

Er moet idd iets veranderd zijn diego;)
 

DeletedUser11612

Ik lieg nooit (a) :unsure:

Echter hoop ik dat ze er druk mee bezig zijn...:rolleyes:
 

DeletedUser6801

Ik kreeg enkele dagen geleden nog een bericht van je dat je op groen werd geraakt vriend. En wellicht geldt dit probleem niet voor mensen met hele hoge uitwijkvaardigheden.

Dat was dan ook de eerste keer dat het gebeurde. Ik ben het met je eens dat er wat meer wordt geraakt. In the-west roadmap stond ook dat duels meer LP gingen kosten. Ik moet nu als schieter meer slapen omdat ik veel LP per duel verlies, maar het is niet zo dat ik nu ineens duels van iemand verlies, waarvan ik vroeger won. Ik denk dat j je gewoon moet aanpassen aan de omstandigheden, doen slagkrachters wel ;)
 

DeletedUser

dat je nog steeds wint komt waarschijnlijk omdat je schieten hoger is dan de weerstand + reflex van je tegenstander...als je opeens nog maar met 40 hit verlies je opeens veel duels...

prima overigens dat we meer levenspunten gaan verliezen maar dan moet dat uiteraard ook beide kanten op werken...

de laatste opmerking dat we ons maar moeten aanpassen vind ik als mosterd na de maaltijd....ik heb niet voor niets veel tijd gestoken om voor mij de optimale duelstrategie te bepalen...ik vind het onredelijk dat zonder tegenprestatie maar wat wordt aangeklooit met betrekking tot veranderingen
 

DeletedUser6801

Ik heb mij vroeger ook eens omgeskilled naar Full imago/tactiek/uitwijken. Ik dacht dat het duelsysteem op een bepaalde manier werkte, omdat dat op de FAQ stond. Echter bleek dat daar fout te zijn uitgelegd en ik heb dus alles weer moeten omkopen. Vervelend, maar onontkoombaar. In RL moet je je ook steeds aanpassen aan de omstandigheden, wen er maar aan. The-west zal constant blijven veranderen. ;)
 

DeletedUser

Ja dat lijkt me logisch. Toen ik begon toen bestonden er nog geen forten, waren er nog maar een handje vol opdrachten en arbeiden en nog maar een paar setjes. Laat staan broeken en riemen. Maar daar gaat het hier helemaal niet om. Ja voor de schieters die compleet op slagkrachters zijn gefocusd is het geen bezwaar. Maar voor de allroundduellanten is het nu erg lastig.

Het gaat er gewoon om dat er zomaar een verandering in het spel wordt gedaan waarbij slagkrachters opeens voorgetrokken worden terwijl die toch al het voordeel hadden. Slagkrachters staan niet voor niets bijna op elke wereld op P1 duels. Het is gewoon uit verhouding en totaal zinloos.
 

DeletedUser

Ik snap perfect dat het frustrerend is, free. Ik als slagger heb er uiteraard weinig tot geen last van. Het is misschien ook de reden dat ik tamelijk goed boer op w2.
Echter loopt er daar toch een all-rounder rond die mij alle hoeken van het veld laat zien.
1 voorbeeldje:
Finlay Level 114 Duellevel 259 <-> PlayerX Level 106 Duellevel 187
1.Treffer: Rechter arm - 163 LP <-> Geen treffer
2.Geen treffer <-> Geen treffer
3.Treffer: Rechter arm - 134 LP <-> Geen treffer
4.Treffer: Linker schouder - 192 LP <-> Geen treffer
5.Treffer: Rechter arm - 173 LP <-> Geen treffer
6.Treffer: Rechter arm - 172 LP <-> Geen treffer
7.Treffer: Rechter arm - 124 LP <-> Geen treffer
8.Treffer: Linker schouder - 179 LP <-> Treffer: Rechter arm - 189 LP
Levenspunten totaal - 1137 LP <-> Levenspunten totaal - 189 LP

PlayerX wint het duel en krijgt 805 ervaringspunten. Finlay heeft helaas geen contant geld dat PlayerX kan stelen.

Duel is van eergisteren, en ik had mijn reflexpakje aan tegen deze schieter.
Geen enkele schieter raakt mij zoveel en zo hard. Ik hoor dat ook alle schieter moeite hebben met deze speler. Hij lijkt mij dus zeer all-round, en ervaren genoeg.
 

DeletedUser

Ik zou toch echt wel eens willen weten wat jullie denken dat er veranderd is. Het enige wat iedereen hier zit te roepen is dat ze geraakt worden door een "Slagkrachter". Veel te algemeen dus. Niet elke slagkrachter zit zonder uitwijken/mikken/imago/tactiek he... Dat je 4 keer geraakt wordt op groen door iemand die full reflex/weerstand is en geen tactiek/mikken heeft dan kan ik er nog inkomen...

Tis onmogelijk dat alleen slagkrachters bevoordeeld zijn nu. Een duelsysteem is algemeen en er valt al zeker niet te bepalen of het over een schieter of slagkrachter gaat.

Levenspunten totaal
- 922 LP
Levenspunten totaal
- 1787 LP
freewilly wint het duel en krijgt 396 ervaringspunten. powerrr heeft helaas geen contant geld dat freewilly kan stelen.

Wel gewonnen omdat ik zelf alles raakte. Echter WEER 2 keer op groen geraakt.

Kijk daar is dus niets speciaals mee, ja powerrr heeft een slagwapen. Maar aangezien hij mijn broer is weet ik dus ook goed genoeg dat hij genoeg tactiek/mikken heeft om dat te doen. Hij is geen reflex/weerstand dus hier is echt niets raars aan...

Volgens mij zijn het hier gewoon allemaal geruchten. Zelf heb ik er nog geen last van gehad. Ik heb al wel verloren van reflex/Weerstand spelers, maar dat is dan omdat ik helemaal verkeerd heb uitgeweken, en hebben ze me zeker niet al te veel op groen geraakt...
 

DeletedUser

Ik zou toch echt wel eens willen weten wat jullie denken dat er veranderd is. Het enige wat iedereen hier zit te roepen is dat ze geraakt worden door een "Slagkrachter". Veel te algemeen dus. Niet elke slagkrachter zit zonder uitwijken/mikken/imago/tactiek he... Dat je 4 keer geraakt wordt op groen door iemand die full reflex/weerstand is en geen tactiek/mikken heeft dan kan ik er nog inkomen...

Tis onmogelijk dat alleen slagkrachters bevoordeeld zijn nu. Een duelsysteem is algemeen en er valt al zeker niet te bepalen of het over een schieter of slagkrachter gaat.



Kijk daar is dus niets speciaals mee, ja powerrr heeft een slagwapen. Maar aangezien hij mijn broer is weet ik dus ook goed genoeg dat hij genoeg tactiek/mikken heeft om dat te doen. Hij is geen reflex/weerstand dus hier is echt niets raars aan...

Volgens mij zijn het hier gewoon allemaal geruchten. Zelf heb ik er nog geen last van gehad. Ik heb al wel verloren van reflex/Weerstand spelers, maar dat is dan omdat ik helemaal verkeerd heb uitgeweken, en hebben ze me zeker niet al te veel op groen geraakt...

Ik ben ook niet om mijn achterhoofd gevallen. Maar de meeste schieters hebben al moeite met mijn imago. En aangezien hij ook nog zonder premium speelt, zal zijn tactiek hem niet redden hierbij. Het is dus WEL bijzonder dat hij me zo vaak raakt, zeker omdat het ook nog op groen is.

En dit was maar een voorbeeld. Ik post hier de afgelopen weken het 1 na het andere duel waarbij ik 1 of meerdere keren op groen word geraakt door slagkrachters. En daar zitten slagkrachters met tactiek en veel mikken bij, maar ook zat slagkrachters zonder tactiek en belachelijk veel mikken.

Bovendien valt het heel veel mensen op. Zelfs de slagkrachters zelf geven al toe dat ze vaker raken. Het zal ongetwijfeld met het percentage mikken van de slagkrachter en het percentage uitwijken van de schieter te maken hebben, maar dit was voorheen anders. Er is absoluut iets veranderd.
 

DeletedUser

Geen treffer Treffer: - 37 LP
Geen treffer Treffer: - 40 LP
Geen treffer Treffer: - 35 LP
Geen treffer Treffer: - 51 LP
Geen treffer Treffer: - 51 LP
Geen treffer Treffer: - 48 LP
Geen treffer Treffer: - 51 LP
Geen treffer Treffer: - 50 LP
Geen treffer
Levenspunten totaal - 363 LP
magrb1e wint het duel, krijgt 694 ervaringspunten en steelt van ........ $294.


Weer eens van ouds 8x raken en niet geraakt worden :D
 

DeletedUser

christophev: met powerrr ik totaal geen probleem...met hem heb ik normale duels...het gaat vooral om slagkrachters volledig geconcentreerd op reflex en weerstand...bij hen zou mikken dusdanig in credit getrokken moeten worden dat ze amper raken....ik wil het zelfs nog sterker vertellen...slagkrachers met reflex en weerstand raken me bijna vaker dan die met veel imago/taktiek


maar aangezien mods lekker vaak op dit topic reageren kaart ik het wel ingame aan...daar moeten ze tenminste verplicht op reageren...anders gaat er gewoon een mailtje naar inno :)
 

DeletedUser

Wat moeten wij hieraan doen dan?
In de lijst met updates en fixes van 1.30 staat niets over een aangepast duelsysteem.

Of het dan wel is ingevoerd kunnen wij niets op zeggen, want dat weten wij niet.
 

DeletedUser

volgens mij bevat dit forum genoeg bewijs dat er iets veranderd is.....dus neem eens eigen initiatief en vraag het aan hogerhand
 
Bovenaan