• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duel systeem aangepast?

DeletedUser11612

Maar doordat je die arbeiden kan, hebben we nog geen oplossing hé :hmf:
 

DeletedUser

veronderstelling:
200 imago vs 100 taktiek
100 mikken vs 50 mikken
100 uitwijken vs 50 uitwijken
bonus door kleding wordt niet gekort door imago
levelbonus niet meegenomen

dan met alle "hints" die in de wiki staan kom ik uit op:

n56j4y.jpg


Dit is zoals ik het in de oude situatie ook daadwerkelijk ervaarde. Raakte een slagkrachter je 2x dan had hij mazzel. Nu niet meer...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Het komt er in ieder geval op neer dat je als schieter bijna structureel 2 keer wordt geraakt als een slagkrachter op rood mikt.

Hier weer even een voorbeeld:

Levenspunten totaal
- 1219 LP
Levenspunten totaal
- 301 LP
******** wint het duel en krijgt 698 ervaringspunten. freewilly heeft helaas geen contant geld dat ******** kan stelen.

Kleine 200 imago en dik 110 uitwijken mochten niet baten.

Nou Innogames, gefeliciteerd! Het laatste beetje lol wat ik in dit spel had hebben jullie ook verkloot. Toch knap hoe een spel mijn plezier zo vaak opnieuw kan bederven.
 

DeletedUser

freewilly,als je van mening bent dat je als schieter benadeelt bent ten opzichte van slaggers word je toch gewoon slagger:):)
(vaardigheden omzetten is wel wat duur maar toch:()
 

DeletedUser

freewilly,als je van mening bent dat je als schieter benadeelt bent ten opzichte van slaggers word je toch gewoon slagger:):)
(vaardigheden omzetten is wel wat duur maar toch:()

Mijn laagste level op de 4 werelden waar ik schieter ben is 106. Enig idee hoeveel geld het kost om dat allemaal om te zetten? Juist.
 

DeletedUser

slaggers waren al in het voordeel doordat ze meer LP hadden. en nu zorgt innogame dat het evenwicht nu nog meer verstoord word...
 

DeletedUser5512

slaggers waren al in het voordeel doordat ze meer LP hadden. en nu zorgt innogame dat het evenwicht nu nog meer verstoord word...

inderdaad, de grootste fout die ze hebben gemaakt is de minimale hiet tot 25% te doen ipv 50%, weerstand/reflex is en blijft overpowered...
 

DeletedUser

bah, ik baal hier ook eel erg van, nu verlies ik zelfs de helft van de tijd van doomtom (w2) waar ik alles goed uit wijk .. (normaal werd ik nooit / 1 keer geraakt, nu bijna altijd 1 / 2 keer.)
 

DeletedUser1053

Ik heb duelsysteem altijd al raar gevonden. Schieten heeft bijvoorbeeld alleen nut als je tegenstander reflex heeft, anders wordt er niets mee gedaan. Waarom verhogen iedere 3 punten op schieten de schade niet gewoon met 1 punt, ik noem maar iets. Bij reflex hetzelfde, alleen dan andersom natuurlijk.

Maar daarom ben ik ook zo blij dat het hele systeem vernieuwd wordt.:)
 

DeletedUser

ik heb dat vooral bij viniedevries op W6, hij raakt mij meestal evenvaak als ik hem..
 

DeletedUser11612

Het komt er in ieder geval op neer dat je als schieter bijna structureel 2 keer wordt geraakt als een slagkrachter op rood mikt.

Hier weer even een voorbeeld:

Levenspunten totaal
- 1219 LP
Levenspunten totaal
- 301 LP
******** wint het duel en krijgt 698 ervaringspunten. freewilly heeft helaas geen contant geld dat ******** kan stelen.

Kleine 200 imago en dik 110 uitwijken mochten niet baten.

Nou Innogames, gefeliciteerd! Het laatste beetje lol wat ik in dit spel had hebben jullie ook verkloot. Toch knap hoe een spel mijn plezier zo vaak opnieuw kan bederven.

Nou Willy, check deze dan maar...met deze 2 duelen hieronder zit ongeveer 1 maand denk ik.

VOOR:
Levenspunten totaal
- 215 LP
Levenspunten totaal
- 973 LP
xDiego wint het duel, krijgt 260 ervaringspunten en steelt van **** $90.

NA
Levenspunten totaal
- 1400 LP
Levenspunten totaal
- 912 LP
xDiego valt flauw. ***** wint het duel en krijgt 534 ervaringspunten. xDiego heeft helaas geen contant geld dat **** kan stelen.

4x geraakt op een groen bolletje................................
 

DeletedUser

freewilly,als je van mening bent dat je als schieter benadeelt bent ten opzichte van slaggers word je toch gewoon slagger:):)
(vaardigheden omzetten is wel wat duur maar toch:()

Momentele kosten: $ 1.478.970

dit zou ik op w2 kwijt zijn .. en ik durf te wedden dat er ook nog wel mensen zijn die nog meer kwijt zijn, en aangezien toch niemand zoiets kan betalen is het een beetje nutteloos..
 

DeletedUser

Full slager zit ik aan 2,7 mil ongeveer :D eeeeitjeee * ja ik betaal ziek veel aan punten :) *
 

DeletedUser11612

Ah, omschakelen heeft ook geen zin, Innogames moet gewoon die waarden eens flink heruitrekenen denk ik. Is dit eigenlijk al op tafel gegooid bij Innogames?
 

DeletedUser

Ze zullen waarschijnlijk wachten om dit op te lossen, samen met de invoer van het nieuwe duelsysteem later dit jaar.

Wie weet hoeveel punten we dan mogen herzetten ...
 

DeletedUser

Nou Willy, check deze dan maar...met deze 2 duelen hieronder zit ongeveer 1 maand denk ik.

VOOR:
Levenspunten totaal
- 215 LP
Levenspunten totaal
- 973 LP
xDiego wint het duel, krijgt 260 ervaringspunten en steelt van **** $90.

NA
Levenspunten totaal
- 1400 LP
Levenspunten totaal
- 912 LP
xDiego valt flauw. ***** wint het duel en krijgt 534 ervaringspunten. xDiego heeft helaas geen contant geld dat **** kan stelen.

4x geraakt op een groen bolletje................................

Ja dat bedoel ik. Moet gewoon niet kunnen. Een slagkrachter mag je nimmer nooit 4 keer op groen raken als jij voldoende imago/tactiek/uitwijken hebt. Tenzij de slager 300 mikken heeft maar die kans lijkt me vrij klein.

Zelfs met het meeste geluk moet dit niet kunnen. Slagkrachters halen namelijk ALTIJD de schade van een schieter naar beneden. Dat heeft niks met toeval te maken. Een schieter moet echter nu maar hopen dat hij geluk heeft. En dat is wat het duelleren momenteel volledig uit verhouding trekt.
 

DeletedUser6801

freewilly, ik snap echt niet waar je dat allemaal vandaan haalt. Ik wordt echt zelden op een groen bolletje geraakt. Ik word dan per duel door een slagkrachter wel vaak 2-3 keer geraakt, maar altijd gewoon op de rode bolletjes. Lijkt me niks gek aan.
 

DeletedUser

freewilly, ik snap echt niet waar je dat allemaal vandaan haalt. Ik wordt echt zelden op een groen bolletje geraakt. Ik word dan per duel door een slagkrachter wel vaak 2-3 keer geraakt, maar altijd gewoon op de rode bolletjes. Lijkt me niks gek aan.

Nou, ik word regelmatig op groen geraakt. Bijna structureel de laatste tijd. Meestal maar 1 keer maar soms ook vaker. En ik ben bepaald niet de enige hoor.
Als je dan ook nog 2/3 keer op rood wordt geraakt dan is het kansloos tegen iemand die jou beduidend hogere hits doet.
 

DeletedUser1053

Ik heb dat bij maar enkele spelers, en daarvan weet ik dat ze meer punten dan gemiddeld op mikken hebben staan.. :p
 
Bovenaan