• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dubbelstaan FG's

Moet dit idee er komen?


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Enquête gesloten .
Voorstel
Het is heel simpel. Er moet iets komen waardoor je kunt zien bij het rekruteren of iemand dubbelstaat of niet en zo ja, met wie.

Details
Bij het rekruteren kan het wel eens gebeuren dat je 2 mensen rekruteert die op dezelfde plek staan en deze krijgen dus beide een soldaatrang, zonder dat je het doorhebt. Tot nu toe kun je het zien waar iemand staat(wat trouwens ook moeilijk is met zon klein kaartje), maar niet of er nog meer mensen op staan. De meesten rekruteren op naam, omdat het eenvoudiger is. Zo zal het niet opvallen als er iemand Appie en iemand Zappie heten die op elkaar staan. Je moet dus na het rekruteren checken of er niet mensen dubbelstaan(bij grote FG's veel moeite). Er moet iets bijkomen, als je je muis op een persoon houd, waardoor je kunt zien of deze dubbelstaat en op wie. Het zou helemaal perfect zijn als je ook nog kon zien wie er eerder stond.

Misbruikpreventie
Lijkt me niet.

Visuele hulpmiddelen
Kan ik voor geen meter. Je zou kunnen denken aan een extra kleur bolletje of er dubbel word gestaan en als je je muis erop houd wie nog meer daar staat. Iets met kleur is dus wel handig.

Samenvatting
Het is voor de rekruteerders makkelijker om te rekruteren en je krijgt minder gezeur van dubbelstaanders. Als je bijv. kunt zien wanneer iemand er stond kun je meteen zeggen wie er eerder stond en dus gelijk heeft. Het is gewoon wat makkelijker rekruteren en ik denk maar een kleine toevoeging.

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Nee, ik heb hier niet naar gezocht, maar als het er al is geweest snap ik niet waarom het er nog niet is.
 

DeletedUser14705

Ja, dat niemand eerder op dit idee is gekomen is op zich al een raadsel.
5/5, recruiters zijn dan nog niet verplicht de eerstgeplaatste rang te geven, maar kunnen wel richtlijnen geven om te verplaatsen.
 

DeletedUser1448

misschien Plaats per plaats recruteren? je krijgt een map van het fg (groter dan de huidige) en als je op een vakje klik dan kan je zien wie er staat (of staan) en dan een rang geven. Je krijgt ook de gegevens van die spelers (stad, wapen, en lp).
 

DeletedUser5512

het kan misschien ook wel handig zijn als je niet alleen het aantal levens ziet, maar ook hoeveel aanval en verdediging een poppetje heeft
 

DeletedUser

Ik vind dat het enige dat je mag zien je wapen is. Je ziet iemand met weinig LP aan jouw kant en merkt ook op dat je al met genoeg bent, dus kan je die rap KO leggen, dit is een voordeel van de Kapiteins en een groot nadeel voor de soldaatjes (geen klasse)
 

DeletedUser8307

Gewoon handig. Op naam recruteren? Nee hoor, op online zijn en daarna op level. :)
 

DeletedUser1448

oh ja, ik het recruteerscherm zien of een speler online is of niet. Dan moet je niet altijd omlaagscrollen in de chat.
 
Gewoon handig. Op naam recruteren? Nee hoor, op online zijn en daarna op level. :)

Bedoel je dan dat dat ook functies moeten zijn, of begrijp je mij verkeerd en denk je dat ik daarmee bedoel: Die luistert altijd braaf dus die mag meedoen.
Ik bedoel hiermee, als je bij het rekruteren bovenin op naam drukt en dan 'Van a tot z', dat je dan gemakkelijk onliners kunt vinden.
 

DeletedUser8307

Een functie waarbij er staat "online" zou makkelijker zijn, dat zou ik liever zien. De twee invoeren is natuurlijk het beste.

Diegenen die standaard luisteren, krijgen een rang. Maar een level 8 die al één gevecht meedeed waarbij hij luisterde zal er dan weer geen krijgen, bij mij. :)

Maar JorDes, het is een goed idee, mag er zeker komen. En daarbij ook de functie online of niet, want die is ook belangrijk. Dat kan je nu wel al zien, echter moet je daarvoor de chat volledig naar beneden scrollen. Een functie "Maak alle onliners soldaat" is ook wel handig, het gaat allemaal vlotter dan.

Dit zijn zo'n beetje mijn ideeën.
 

DeletedUser12045

is dit er niet al,ik dacht dat de speler die bovenaan staat er als eerste stond ;)
 

DeletedUser8307

Die nummering stelt niks voor en klopt vaak niet. Na een tijdje verandert de volgorde opnieuw, waardoor jijzelf niet meer eerste staat, maar ineens tweede.

Er was dacht ik ook een volgorde. De verdedigende stad staat bijvoorbeeld altijd eerste als ik me niet vergis.
 
Zou iemand eens visueel willen helpen?:p Ik ben daar niet goed in. Zijn er verder nog negatieve argumenten/ verbeterpuntjes? Dan reageer ik daar gelijk op.
 

DeletedUser8307

Het is niet echt nodig dat je er een foto bij plaatst volgens mij. We begrijpen het wel. :) Zou je ook dan gelijk online/offline er bij willen JorDes?
 
Waarom niet? Dat maakt het gelijk gemakkelijker, dus van mij mag dat zeker toegevoegd worden, maar in ieder geval het dubbelstaan is mijn hoofdzaak.

Kan hier een poll komen? Ik zie niemand die hier kritiek op heeft.

Uhhm, is het de bedoeling dat ik blijf dubbelposten voordat er een antwoord komt? Of is er niet genoeg reactie gekomen om een poll te starten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan