• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

dubbele topics

DeletedUser

ish et mischien een idee dat als je een nieuw bericgt opend je eerst een pagina krijgt waarop staat dat je eerst moet zoeken of het topic al bestaat. zo is het mss een stuk rustiger op het forum want ik geloof dat het best irritant wordt elke keer zoon dubeel topic

Mvg janklase2
 

DeletedUser

Groot gelijk! Mensen denken: "oh, ik heb een vraag, gauw eens een topic starten!" Meestal staat het antwoord al ergens in een eerder topic, maar sommige mensen zijn (volgens mij) gewoon te LUI om de Zoekfunctie te gebruiken.

Waar ik me ook aan erger is dat er veel vragen zijn waarvan het antwoord dikwijls letterlijk in de Hulp staat. Ik bedoel: als je een nieuw spel begint te spelen, lees je toch eerst de handleiding; dat doe je bij echte bordspellen of gezelschapsspellen toch ook?

In mijn ogen is 80% van de topics in de "schaapskooi" overbodig, aangezien het ofwel in de Hulp staat, ofwel in de tekst als je met je muis over iets beweegt (zoals je cash geld, je geld op de bank...) in het spel.
 

DeletedUser

Dan alleen als je een nieuw onderwerp opent, niet als je reageert ofzo
 
Bovenaan