• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Drankje voor een beetje wijsheid

Ik heb met de 'Paas krachtmeting' 2x een 'Drankje voor een beetje wijsheid' ontvangen. Ik vraag me alleen af hoe de bonus hiervan verrekend gaat worden. Als je level 120 bent kan je niet meer naar het volgende level, dus kan je ook geen 1% van de benodigde ervaring voor het volgende level ontvangen.
Is het dus mogelijk om deze drankjes veilbaar te maken zodat ik er toch nog wat aan heb?
 
Nee, ik heb ze nog niet opgedronken want wilde eerst weten wat voor effect het heeft als ik ze ga drinken.
 

DeletedUser15194

als je het weet verandert het effect er niet van,
als je ze hebt gedronken kan je zelf uitrekenen waar het over gerekend wordt.
 

DeletedUser

heb op w7 een drankje van 1% gedronken en kreeg iets in de 400 EP gewoon. gebeurde verder niets
 

DeletedUser

Voor zover ik mij herinner, en ik heb serieus last van hersencellenverlies, heb je ongeveer een 20000 xp nodig om van LvL119 naar LvL120 te gaan.
M.a.w. zou je 200 xp met zo'n 1% drankje krijgen als je al op LvL120 bent, volgens Leones. Of interpreteer ik dit nu fout?
Als je in totaal al over de 5000000 xp boven LvL120 zit, denk ik niet dat zo'n drankje een deuk in een pak boter zal slaan :( ..
 
Het was vroeger 14410, wat 144 xp zou opleveren. Dat is echter verdriedubbeld, waardoor het 433 xp oplevert dus.
 

DeletedUser15153

Ik heb nu op w8 2,15 miljoen ep. Dat drankje deed er bij mij 409 ep bij :p
 

DeletedUser6405

wat ben ik dan een mazzelaar, ik heb een drankje die 5% geeft..
 
Als je in totaal al over de 5000000 xp boven LvL120 zit, denk ik niet dat zo'n drankje een deuk in een pak boter zal slaan :( ..

Inderdaad, en daarom vraag ik me ook af of dat het mogelijk is om die flesjes veilbaar te maken, of enigszins verkoopbaar bij Frits.
 
Bovenaan