• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Dragon HQ zoekt elite leden!

DeletedUser4700

Hey iedereen!

Na een succes op wereld 5 met mijn stad, wilde ik het op Arizona weer proberen. Ik was helaas op vakantie, dus ik ben twee dagen te laat gestart. Toch zal ik morgen een stad stichten.

Op wereld 5 stond ik een tijd nummer 1, al zal dat dit keer niet in het begin lukken, omdat ik te laat gestart ben. Toch hoop ik dat er actieve mensen zijn die zich bij mij aan willen sluiten, zodat we op een gegeven moment toch nog heel hoog kunnen komen.

Ik heb zelf veel ervaring met een stad leiden, en ik zoek dus actieve leden.

Dus, als je actief bent en ervaring met dit spel hebt, contacteer me ingame of post wat hier.

Ik zoek alles, bouwers, storters en duelanten.

MvG,
Jobb

PS: De stad wordt in vakje 10 gesticht!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

hallo jobb,

ik heb dit forum bericht gelezen, maar ik wil geen lid worden sorry want ik heb mijn eigen stad.

maar ik zou wel bondgenoot met jouw stad worden!


mvg ruben (1life2dead)
 

DeletedUser4700

hallo jobb,

ik heb dit forum bericht gelezen, maar ik wil geen lid worden sorry want ik heb mijn eigen stad.

maar ik zou wel bondgenoot met jouw stad worden!


mvg ruben (1life2dead)

Dan moet je stad wel eerst beter worden, want nu heb ik denk ik niets aan een bg met jou ;)

Edit: De stad is trouwens vanavond om half 9 klaar ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4700

De stad is gesticht en er staan 5 leden opp de wachtlijst, waarvan er 4 zijn uitgenodigd ;)
 

DeletedUser4700

We gaan wel redelijk goed en we staan nu rond plaats 50, maar we hebben echt nog een bouwer nodig. We hebben veel duelanten en meer dan $1000 in de stadskassa, maar mijn motivatie raakt op. Ik weet bijna zeker dat we de top 15 in kunnen komen met nog 1 of 2 bouwers. Dus, als je een bouwer bent en je leest dit, kom alstjeblieft bij ons!
 
Bovenaan