• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Doelen op de nieuwe wereld

DeletedUser

wat zijn jullie ''goals'' op deze wereld, wat willen jullie bereiken, behalve gezelligheid, maar qua vaardigheden etc.
 

DeletedUser6004

ik ga me weer is volledig op dueleren richten en proberen een beetje hoog in de duel ranglijst te komen.
 

DeletedUser

Ikzelf word fortvechter en ga met een paar anderen mensen een stad stichten die hoog in de ranglijst komt te staan:)
 

DeletedUser

Ik ga me volledig storten op fortgevechten, mijn doel is dan ook om hoog in de fortvechtersranglijst te komen.:);)
 

DeletedUser

Doel 1: Bouwer nr. 1
Doel 2: Pelgrimvader set
Doel 3: PLaats 1-20 Non-Premium spelers
 

DeletedUser

Ik wordt duellant maar fortgevechten zal ik ook niet overslaan, lekker met kritieken schieten :) en de ervaringsranglijst wil ik boven rang 100 minstens:p
 

DeletedUser12538

Ik word duellant met karakterklasse soldaat, doe wel elke fg mee.
Zal alleen de eerste maand van deze wereld missen aangezien ik op vakantie ga :(
 

DeletedUser

slagkrachtduelant,gewoon lekker dueleren.
doe ik tenslotte op geen enkele van mijn andere werelden meer.
 

DeletedUser560

Een stoute Pelgrim Vader met pelgrim set worden die hoog in de duelranking komt
 

DeletedUser

Ik ga nog niet meedoen, wil eerst nog actiever verder in arizona waar ik op het moment weer me draai heb gevonden. Daarnaast zit ik nog op een server op .net, en 2 poppetjes vind ik op het moment meer als zat
 

DeletedUser

Fortvechter worden en boven svcinc in de ranglijst blijven :D

dat is niet moeilijk :p


mijn doel, boven koffieboy op de ranglijst blijven.
een fort naar mij vernoemd hebben (dat is gewoon vet)
full fortvechten worden, ben nu alleen nub FG'er, weet niet eens de vaardigheden, maar ik ben binnen 1 dag waarschijnlijk wel level 10.
 
Bovenaan