• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Doc's jas gekocht was van mij

Hallo lezers,

Vandaag tussen 11 en 13.00 is er een doc's jas op de markt gekocht waar mijn naam bij stond. Het was dus niet de bedoeling dat iemand anders hem zou kopen. Zou de gene die dat wel gedaan heeft contact met mij kunnen opnemen en hem alsnog aan mij geven?

Alvast bedankt voor de eerlijkheid!

ps. mensen als rollercoaster007, macpat en waterrr hoeven hier geen grappige opmerkingen over te plaatsen.

welke wereld?
 
Ik weet niet of het mogelijk is natuurlijk... Maar gezien er ook geen andere oplossing is stel ik het toch maar voor... :p Je kunt misschien proberen een gamemod te vragen of zij je kunnen vertellen wie de koper is. ;) Volgens mij zien ze transacties wel, omdat ze ook moeten beoordelen bij pushverkopen en dat soort zooi. Je kunt het altijd proberen iig. ;) En als je ze alléén de naam van de koper vraagt, willen ze die misschien wel geven... :unsure:
 

DeletedUser1448

Mods gaan zoiets niet zeggen. De koper heeft volledig legaal gehandeld dus er is geen reden om zijn naam bekend te maken
 

DeletedUser6377

Zeer vervelend, jammer dat er altijd spelers zijn die je bij zoiets moeten afkraken. Het sociale niveau is hier nogal laag. Als mensen elkaar is zouden helpen zou dit spel er een stuk leuker op worden. Dus voor de haters, ga je lekker je moeder afzeiken maar geen spelers die een fout hebben gemaakt.
No shit dat dit vervelend is. Desondanks heeft hij zelf het risico genomen en moet hij nu op de blaren zitten. Helpen kunnen we hem niet; de verkoper kan als enige de naam achterhalen. Dus wat wil je meer doen dan mekkeren over hoe jammer het is? Dit soort blunders moet je gewoon niet maken!

Wie zegt dat het een grap was? Je kan ook gewoon een keer iemand helpen. Jullie benadrukken enkel de fout, maar helpen niet. Een echte man helpt en benadrukt niet tien keer de fout. Dus doe is wat aan je niveau...
We helpen door hem erop te wijzen dat hij zo'n stomme fout heeft gemaakt dat niemand hem kan helpen. Jemig, wat is je niveau?! Je lijkt wel zo'n moeilijk irritante relnicht.
 

DeletedUser4007

Hallo lezers,

Vandaag tussen 11 en 13.00 is er een doc's jas op de markt gekocht waar mijn naam bij stond. Het was dus niet de bedoeling dat iemand anders hem zou kopen. Zou de gene die dat wel gedaan heeft contact met mij kunnen opnemen en hem alsnog aan mij geven?

Alvast bedankt voor de eerlijkheid!

ps. mensen als rollercoaster007, macpat en waterrr hoeven hier geen grappige opmerkingen over te plaatsen.

dat is een gat van 2 uur?
heb je dat ding wel op de markt gezien?
is die jas uberhaupt wel geplaatst?
en als die jas geplaatst is? misschien heeft verkoper hem wel ge-annuleerd?
er zijn meerdere opties die mogelijk zijn.
dus sowieso die verkoper even aanspreken
 

DeletedUser905

Ik weet niet of het mogelijk is natuurlijk... Maar gezien er ook geen andere oplossing is stel ik het toch maar voor... :p Je kunt misschien proberen een gamemod te vragen of zij je kunnen vertellen wie de koper is. ;) Volgens mij zien ze transacties wel, omdat ze ook moeten beoordelen bij pushverkopen en dat soort zooi. Je kunt het altijd proberen iig. ;) En als je ze alléén de naam van de koper vraagt, willen ze die misschien wel geven... :unsure:
Nope, wij mogen dit soort informatie niet aan derden verstrekken. De koper niet, de verkoper niet, het bedrag niet, het tijdstip niet. In principe mogen wij niet eens erkennen of ontkennen dat het voorwerp op de markt is geplaatst ;)

dat is een gat van 2 uur?
heb je dat ding wel op de markt gezien?
is die jas uberhaupt wel geplaatst?
en als die jas geplaatst is? misschien heeft verkoper hem wel ge-annuleerd?
er zijn meerdere opties die mogelijk zijn.
dus sowieso die verkoper even aanspreken
Scherp opgemerkt. Weet je zeker dat t wel geplaatst is, of hadden jullie gewoon een tijd afgesproken en blijkt uiteindelijk dat de verkoper niet online is geweest? ;)

Zoals al meerdere malen opgemerkt, de verkopen kan zien WIE het gekocht heeft. Maakt niet uit wanneer deze online is, want dit is te zien tot dat de verkopen het ontvangen geld van de markt haalt. Gewoon eventjes een PMetje sturen en wachten op een antwoord ;)

PS: Dit soort topics, ookal vraag je expliciet om het niet te doen, vragen in principe gewoon om lullige reacties en de kans dat de koper dit forum leest en dan ook nog eens reageert, laat staan de jas aan jou doorverkoopt is vrijwel nihil :unsure:
 
Bovenaan