• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Doc's jas gekocht was van mij

DeletedUser14549

Hallo lezers,

Vandaag tussen 11 en 13.00 is er een doc's jas op de markt gekocht waar mijn naam bij stond. Het was dus niet de bedoeling dat iemand anders hem zou kopen. Zou de gene die dat wel gedaan heeft contact met mij kunnen opnemen en hem alsnog aan mij geven?

Alvast bedankt voor de eerlijkheid!

ps. mensen als rollercoaster007, macpat en waterrr hoeven hier geen grappige opmerkingen over te plaatsen.
 

DeletedUser

Normaal kan degene die het voorwerp verkoopt zienw ie het gekocht heeft.
 

DeletedUser14549

klopt maar die gene is super inactief en ik ga er helaas niet vanuit dat ik op die manier er achter kom :(
 

DeletedUser15194

als je iets op de wereldmarkt zet en niet tegelijk online bent is het gewoon dom, wat de redenen ook zijn. doe het dan nog via een stad.
 

DeletedUser8307

Iets aanbieden op de wereldmarkt = voor iedereen. Dus het is helemaal niet van jou. :p Je moet maar beter afspreken dan, hé. Je krijgt 'm vast niet terug. Succes iig...
 

DeletedUser15449

Hallo lezers,

Vandaag tussen 11 en 13.00 is er een doc's jas op de markt gekocht waar mijn naam bij stond. Het was dus niet de bedoeling dat iemand anders hem zou kopen. Zou de gene die dat wel gedaan heeft contact met mij kunnen opnemen en hem alsnog aan mij geven?

Alvast bedankt voor de eerlijkheid!

ps. mensen als rollercoaster007, macpat en waterrr hoeven hier geen grappige opmerkingen over te plaatsen.

Zeer vervelend, jammer dat er altijd spelers zijn die je bij zoiets moeten afkraken. Het sociale niveau is hier nogal laag. Als mensen elkaar is zouden helpen zou dit spel er een stuk leuker op worden. Dus voor de haters, ga je lekker je moeder afzeiken maar geen spelers die een fout hebben gemaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8307

Zeer vervelend, jammer dat er altijd spelers zijn die je bij zoiets moeten afkraken. Het sociale niveau is hier nogal laag. Als mensen elkaar is zouden helpen zou dit spel er een stuk leuker op worden. Dus voor de haters, ga je lekker je moeder afzeiken(Knap!) maar geen spelers die een fout hebben gemaakt.

Stoere praat, maar het verandert nog altijd niks aan het feit dat het je eigen schuld is. Je zet er pas iets op wanneer je beiden online bent. De enigen die hier een fout gemaakt hebben, zijn de topicstarter en de speler die het op de markt zette. :no:
 

DeletedUser1448

Hoeveel kritiek jullie hebben op waterr, macpat en ik, het blijf een oerdomme actie...

Je weet gewoon dat het door iemand anders gekocht zal worden. Zelfs als de verkoper inactief is, er zal toch ooit een moment zijn dat jullie beiden online kunnen zijn.
Misschien is het niet jou schuld black maar je had de verkoper wel kunnen ompraten om een tijdstip af te spreken...

@ Mr. Brown, moedergrappen zijn niet grappig. Dat je zo'n grap maakt toont al aan dat je het niveau hebt van een kleuter en wiley harp
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15449

@ Mr. Brown, moedergrappen zijn niet grappig. Dat je zo'n grap maakt toont al aan dat je het niveau hebt van een kleuter en wiley harp

Wie zegt dat het een grap was? Je kan ook gewoon een keer iemand helpen. Jullie benadrukken enkel de fout, maar helpen niet. Een echte man helpt en benadrukt niet tien keer de fout. Dus doe is wat aan je niveau...
 

DeletedUser6244

Wie zegt dat het een grap was? Je kan ook gewoon een keer iemand helpen. Jullie benadrukken enkel de fout, maar helpen niet. Een echte man helpt en benadrukt niet tien keer de fout. Dus doe is wat aan je niveau...

wat wil je zoal dat we doen om te helpen? zeggen dat ik het niet heb? een speurtocht ondernemen? :D
 

DeletedUser1448

ik help toch Mr Brown. Ik wil voorkomen dat mensen dit nog eens meemaken :)
 

DeletedUser8307

Wie zegt dat het een grap was? Je kan ook gewoon een keer iemand helpen. Jullie benadrukken enkel de fout, maar helpen niet. Een echte man helpt en benadrukt niet tien keer de fout. Dus doe is wat aan je niveau...

Zegt diegene die over moeders begint :D Maar goed, we zullen een speurtocht beginnen. Wanted posters opstellen enzo... :laugh:
 

DeletedUser1448

Wie weet is het Mr. Brown en wil hij meewerken zodat ze hem niet verdenken :p
 

Deleted User - 308552

Mensen.... Rustig.
Voor black: Het is jammer dat iemand hem gekocht heeft, maar je beste kans is via de verkoper er achter komen wie de jas gekocht heeft en probeert deze dan toch te krijgen. Voor de volgende keer raad ik je een andere tactiek aan, namelijk een tussenpersoon gebruiken (een betrouwbare stads-/alliantieleider bijvoorbeeld)
 
Bovenaan