1. Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

[DiscussieTopic] Weerwolven Van Wakkerdam

Discussie in 'De Pokertafel' gestart door FashionFlava, 27. okt 2009.

Deel deze pagina

1. Ik zal zo wel ff kijkn welke rollen er zijn :p

Ik zal t ff uitleggen wat de rollen doen :)
    Jager : Hij telt als een gewone burger, maar als hij dood gaat mag hij iemand meenemen in zijn dood. Bijvoorbeeld word hij gelynched, mag hij iemand schieten die hij mee dood laat gaan.
    Heks : deze heeft 2 drankjes (geloof ik , weet niet hoe het met roels potje zit) een doodsdrankje en een levensdrankje. Met het doodsdrankje kan hij in de nacht iemand dood laten gaan, en met een levensdrankje kan hij een slachtoffer van de lunch redden
    Beul: Dit is een gewone burger, maar die mag eenmalig iemand aanwijzen die hij wil vermoorden. Dit is overdag ( dit laatste weet ik niet zeker)
    Dorpsoudste : Als deze het lunchtarget is, dan word hij de eerste keer niet gedood. De 2de keer word hij echter wel gedood
    beschermengel (bengel:( deze kan elke nacht iemand beschermen, en als de wolven die persoon als lunch hebben, gaat de lunch niet door
    Ziener : 0
    Dorpsgek: Deze kan om de dag ( dit kan anders zijn, moet roel maar bevestigen) 3 mensen kiezen waarvan hij de rollen krijgt te horen, maar wel in willekeurige volgorde.

Slechtjes:
    Wolven : 2Deze mensen kunnen elke dag iemand lunchen in de nacht, dat is iemand dooden. Lukt het hun om in een meerderheid te zijn in het spel, dan beeindigt het spel en winnen de wolven
    Welp : 1 Deze groeit na dag 3/4 op tot een volwaardige wolf. Tot die tijd weet hij niet wie de wolven zijn en de wolven weten niet dat hij een welp is
    Infectie wolf : 1 Deze kan op nacht 3 of 4 ( weet ook weer niet hoe het met dit potje zit) een goedje of een neutraaltje infecteren, die word dan ook een wolf.

Neutraaltjes:
    Cupido : 1 Dit is iemand die kan 2 mensen aan elkaar koppelen ( of zichzelf aan een ander hangt van potje af) deze mensen moeten proberen samen te overleven. Als 1 van de 2 gekoppelden ( geliefden genoemd) doodgaat, gaat de andere ook dood. Lukt het de geliefden om als enige over te blijven of samen met de cupido, winnen de cupido en de geliefden het spel

Dit is het zo ongeveer.

Laatst bewerkt door een moderator: 27. jan 2013
  2. oke wanneer begint het?

3. Het is al begonnen ;)
    Zie het speeltopic ;)

4. Tanais

Tanais

Leuk Bevonden:
    1
    Gaat lekker tot nu toe geloof ik :blink: Al meerdere wolven (?) ontmaskerd? :o

5. Hmm wolven hebben niks ingestuud hmm vreemd haha

6. Bye bye :)

maar mijn tactiek werkte, ga met een goed gevoel dood;p

7. Hmm geert jammer dit :(

8. Er is een tijd van komen, en een tijd van gaan:p

9. Tanais, je bent toch niet mijn afscheidsbrief kwijt geraakt? :o

10. Tanais

Tanais

Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk wel :p Maar dat kwam omdat-ie nogal kort was :p

Ik denk trouwens dat ik een volgend potje WvW wél goed kan leiden... Ben al bezig met een beter systeem om ervoor te zorgen dat alles goed gaat :hmf:

11. Lauy15

Lauy15

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd :p

Misschien ga ik ook nog een poging doen voor WvW #46, maar ik ben nog aan het rondkijken voor een partner :)

12. Tanais

Tanais

Leuk Bevonden:
    1
    Choose me, jij mag de rollen verdelen :p

13. Lauy15

Lauy15

Leuk Bevonden:
    0
    Ghehehe :p

Mwa, je mag toch niet twee keer na elkaar leiden? iig, hou je skype maar in de gaten :)

14. Tanais

Tanais

Leuk Bevonden:
    1
    Mmm.. Ik heb half geleid :o

15. Lauy15

Lauy15

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wordt 0,5 nog steeds afgerond naar 1:laugh:

16. Tanais

Tanais

Leuk Bevonden:
    1
    Niet bij mij, ik was verschrikkelijk ;) Maar ik had inderdaad een wolf te veel gedaan.. Al moet ik toegeven dat de wolven het ook erg goed gespeeld hebben.

17. Lauy15

Lauy15

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was gewoon een faal van mij;) Ik had alle wolven die ik wist moeten posten in het topic :( Dan hadden we nog een kans gehad :)

BTW, weet je zeker dat je lijstje met overgebleven rollen klopt? Ziet er niet echt heel kloppend uit (Ik weet het niet zeker, maar volgens mij ben je de geïnfecteerde wolf vergeten?)

18. ik speelde, had no idea what i was doing :D

19. mma

mma

Leuk Bevonden:
    0
    De pot was behoorlijk dood, dan wordt het moeilijk om verdenkingen te uiten, er was bijna niets om op af te gaan.