• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Kerstupdate

DeletedUser8307

Je hebt toch een redelijke kans volgens mij dat je een leuk item krijgt uit "Een met staal versterkt kistje".
 
iemand die mij kan onthullen wie of wat de Kerstelf is die je kan kopen volgens de beschrijvingen van de pakjes? :) En hoe je hem kunt kopen?
 

DeletedUser14827

2e die derde sleutel voor 5K heeft, en ik heb nu lekker 1e sleutel dubbel...
 

DeletedUser

ow leuk :p
je kan nu een gg halen + alle sleutels dubbel hebben, je kan een hernando hebben + de opdracht gedaan hebben + alle delen van de kaart hebben... raar
 

DeletedUser

ja ik kocht er een
woupie en knikker weg geld 1 dag niet naar het kerstcadeau hetzelfde gratis
 

DeletedUser

Ergens heb ik opgevangen dat je het kerstcadeau met kerst moet openen, klopt dit? Ik ga het iig wel doen :p
 

DeletedUser

hmm een vraagje
die items die uit die schatkist toestande kome

zijn die exclusiever dan speciale broeken ofzo ?
of zijn dat die speciale broeke ?
 

DeletedUser8380

Los van de mooie items en de troep die we tot nu toe hebben gekregen vraagt innogames 50 euro voor die 3 gouden kisten en een speciaal staal kistje. Dat noem ik pure geldklopperij!
 

DeletedUser

I c wut u did thar :o

De tekst lijkt mij redelijk makkelijk te begrijpen, niet?

"Koop de kerstelf om om een ander geschenk te krijgen."

Dan ga ik ervan uit dat die kistjes die je kunt kopen de huidige geschenken zijn en met "ander geschenk" een refresh bedoelt wordt, een beetje zoals de Meehobbelende Handelaar. Die kun je ook verversen voor wat nuggets.
 
De sleutels zijn te vinden in de tasjes van 5k, heb nu en 2de op w2 eruit gehaald, op andere werelden unievlag,treiniticket,huwelijksacte(weet niet wat die buffalo bill van me moet), vind het wel raar dat de sleutels allemaal uit die 5k tasjes komen..
 
Bovenaan