• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Kerstupdate

DeletedUser

Ach, ik snap jullie punt wat betreft de kado's. Maar ik denk dat jullie eerst moeten afwachten wat er uiteindelijk van gaat komen.

Uit kistjes kan ook sleutel 3 gevonden worden, keep that in mind :) Hoeveel mensen hebben inmiddels sleutel 3 uit een kistje? (En er zijn al véél kistjes uitgedeeld in het spel)

Ik geloof er nog niet zo in dat er dozijnen vol prachtige voorwerpen gevonden gaan worden hoor. Er zal ook genoeg troep in zitten, wat dan weer een risico is om zoveel in te investeren.

Ow ps. Ik vermoed dat de kado's weer netjes uit de kerstkalender gaan komen.. net als vorig jaar.
 

Deleted User - 486404

Hoe zij over mods sprak was ook een ban waardig ;)
Alee, je kleineert een mod ook niet met "Meid,..."
Dat doe ik zelfs niet :laugh::laugh:

Wel ga je nu in elk forumonderdeel Saffiria lopen te zieken op zo'n onrespectvolle manier? Als je kwaad bent op haar kan je dit ook op andere manier uiten. Ik heb het je in w1 forum zien doen en nu ga je het hier ook nog paar keer doen. Wil je daar alsjeblieft mee ophouden.

(sorry even offtopic maar dit moest er even uit :))


Algemeen (ontopic:(

Verder: Iedereen weet het altijd zo goed hoe moderators zich moeten gedragen, zie dan maar eerst dat je je goed als speler kan gedragen voor je kritiek uit naar de moderators ;) (no offence aan iemand persoonlijk :) )
Deze update is er nog niet eens, laten we eerst afwachten wat het geeft. De ontwikkelaars zullen er heus wel aan gedacht hebben dat het voordeel niet TE groot wordt en de zeldzame dingen niet meteen aan jan en allemaan worden uitgedeeld. Ik denk persoonlijk dat er meer andere voorwerpen zullen zijn en misschien maar één of twee mensen per wereld de derde sleutel kunnen kopen. Ze gaan heus niet de zeldzaamste voorwerpen rondsmijten want dan is er bijna geen uitdaging meer aan het spel... :)
 

DeletedUser

haha, jordes is positief.. dan is het een fantastische actie! die dingen niet te duur maken.. 100 nuggets kan er mee door! of begin goedkoper zoals ik al zei;)
 

DeletedUser

Wil me hier ook niet teveel in mengen.

Zal even een aantal punten zeggen.

1. Heb respect voor je medemens.
2. Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wilt worden
3. Hou het op het topic. ga niet spammen of schelden. Dit werkt zeker niet in je voordeel.

Verder heb ik mijn zegje hier al op gedaan. En blijf daarbij. Met gewoon een kistje te geven en wat normale voorwerpen. Dat dan iedereen evenveel kans heeft.
 

DeletedUser

Iedereen zo zijn mening, maar ik vind het wel een leuke en orginele set van The West...

Na de repeatable quest is dit wat nieuws en het is net als bij een kerstpakket, een gegeven paard mag je niet in de ... kijken, ook al moeten we daar zelf goudnuggets of ingame geld tegenaan gooien...

Wat is er niet leuker om een cadeautje uit te pakken....
 

DeletedUser13404

Wel ga je nu in elk forumonderdeel Saffiria lopen te zieken op zo'n onrespectvolle manier? Als je kwaad bent op haar kan je dit ook op andere manier uiten. Ik heb het je in w1 forum zien doen en nu ga je het hier ook nog paar keer doen. Wil je daar alsjeblieft mee ophouden.



Wat heb ik dan gezegd??
Nu verdedig ik eens een mod (wat ik denk de 2e keer is :p ), en nu begin jij weer :o
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Wow, hoe krijg je die cadeaus ofzo???

Lekker helder :p
Zie telegraafkantoor of 1ste post in dit topic.


Denk dat die link uit polen nep is. Erg toevallig dat het precies gefilmd werd en alleen maar heeeeeeeeeele goede items uit komen :hmf:

- VInd het zelf wel leuk. Ben benieuwd hoe duur en hoe goed de cadeaus zijn. Ze zeggen wel: er kan een sleutel inzitten, maar dat zeiden ze ook over de kistjes: het kan wel, maar kleine kans
- De 2de sleutel vind ik een goede zaak: Mensen die al lang spelen wisten niet wat die sleutels deden.
Premium is toch echt geld en je moet het er maar voor over hebben, dus ze mogen van mij wel wat extra's:D

Toch nog 2 seconden over saffiria:
- Ze zegt haar mening, misschien niet op een hele nette manier, maar mods zijn, met alle respect, geen heiligen.
- Vind het lettertype wel leuk. Dan zie je gelijk dat jij het bent, soort van extra handtekening :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Wel ga je nu in elk forumonderdeel Saffiria lopen te zieken op zo'n onrespectvolle manier? Als je kwaad bent op haar kan je dit ook op andere manier uiten. Ik heb het je in w1 forum zien doen en nu ga je het hier ook nog paar keer doen. Wil je daar alsjeblieft mee ophouden.



Wat heb ik dan gezegd??
Nu verdedig ik eens een mod (wat ik denk de 2e keer is :p ), en nu begin jij weer :o

Als ik nog dezelfde was als vorig jaar, zezema had je wis een opmerking van mij kunnen verwachten. MrMM merkt alleen op dat je me uit de tent probeert te lokken met opmerkingen waar ik vroeger op zou happen. Als je redenen hebt om kwaad op me te zijn, uit het dan niet publiekelijk want helaas hap ik niet, die stress-councelling behandelingen zijn toch ergens goed voor he? ;)

Either way, bedankt aan hen die mijn ingeving in dit onderwerp waardeerden cq. een goede ingeving vonden voor het onderwerp.
 
Redelijke update, maar de geldcadeaus moeten niet té duur worden, anders lukt het me nooit en kun je edele wapens ook gewoon op de markt kopen ;)
 

DeletedUser

Ik blijf altijd beleefd hoor, maar ik onderbouw gewoon mijn argument om zo mijn mening te kunnen aandragen. Over dat lettertype... ik gebruik Linux... geen Windows. Op mijn scherm is het duidelijk en groot, misschien kan het op Windows wat anders zijn.

Toch typisch dat je quotes wel gewoon het standaard lettertype zijn ;)

OT: lekker boeiend dat er nuggets of geld voor nodig zijn, met wat redelijke items en een zooi handel drijven / HV / verschuilen heb je zo een paar 100k bij elkaar.
 
Toch typisch dat je quotes wel gewoon het standaard lettertype zijn ;)

OT: lekker boeiend dat er nuggets of geld voor nodig zijn, met wat redelijke items en een zooi handel drijven / HV / verschuilen heb je zo een paar 100k bij elkaar.
Dat hangt uiteraard ook voor een groot deel af van je persoonlijke definitie van het woordje ´zo´.
:] :´) :p
 
ik vind het maar een idiote update
sinds wanneer koop je kerstkado`s voor je eigen:blink:
normaal behoor je kado`s te krijgen
 

DeletedUser4763

LINK
kijk hier maar is naar

best grote kans op iets leuks als ik dit zo zie

ja leuk geprobeerd maar dit zijn de kistjes van de vriendschapspunten en volgens mij was hierbij al vermeld dat er unieke items in zouden zitten :p , maar ik zag nog een andere vraag van iemand die op vakantie ging en zijn vraag was geloof ik of je elke dag on line moest zijn voor zo,n kistjes of dat je ook alle kistjes op 1 dag kon kopen
 
Bovenaan