• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

DeletedUser

Vraagje: moet/mag er ook een uitleg bij je outfit zitten? Want zo kan je een creatieve outfit toelichten, als de jury niet meteen de link met het thema ziet. Of is het de bedoeling dat er echt een duidelijke link is.
 
Uhm en krijg je het wapen op de wereld waar je meedoet?.. Anders win ik nooit:p Ik zou hem graag op een andere wapen willen krijgen ALS ik win.

En moet je echt serieus doen met bv de rijdieren, een bandiet op een schildpad is niet realistisch maar wel wat grappiger. Moet ik dus naar de serieuze look-a-like richting denken of originaliteit.
 
hhm dankje, maar aan de ene kant denk ik, originaliteit en grappig, dat willen ze vast wel zien na elke keer dezelfde kleding. Maar het word minder realistischer, dus hoe groot is de realiteit van belang bij deze opdracht.
 

DeletedUser8307

Vraagje: moet/mag er ook een uitleg bij je outfit zitten? Want zo kan je een creatieve outfit toelichten, als de jury niet meteen de link met het thema ziet. Of is het de bedoeling dat er echt een duidelijke link is.

Moeten niet, maar je mag waarschijnlijk wel. ;) Er zijn geen specifieke vereisten mbt een verhaal, dus is het niet verplicht.
 

DeletedUser8962

moet je nou je netjes aan het thema houden met een beetje fantasie? (zwart met een pistooltje en een paard)
of vooral fantasie en een beetje thema? (olifant met groen shirt en eieren als wapen ofzo?)
 
moet je nou je netjes aan het thema houden met een beetje fantasie? (zwart met een pistooltje en een paard)
of vooral fantasie en een beetje thema? (olifant met groen shirt en eieren als wapen ofzo?)

Ik neem aan dat er nog wel een carnavaloutfit komt ofso, maar 1 of 2 dingen apart en grappig en de rest realistisch, wat dan?
 

DeletedUser

Vraagje: moet/mag er ook een uitleg bij je outfit zitten? Want zo kan je een creatieve outfit toelichten, als de jury niet meteen de link met het thema ziet. Of is het de bedoeling dat er echt een duidelijke link is.

Mag wel als je denkt dat we het dan beter begrijpen, maar het hoeft niet. Uiteindelijk wordt slechts de outfit beoordeeld.

hhm dankje, maar aan de ene kant denk ik, originaliteit en grappig, dat willen ze vast wel zien na elke keer dezelfde kleding. Maar het word minder realistischer, dus hoe groot is de realiteit van belang bij deze opdracht.

Het kan nooit kwaad om op te vallen. Het thema moet er natuurlijk wel in terug te vinden zijn.

moet je nou je netjes aan het thema houden met een beetje fantasie? (zwart met een pistooltje en een paard)
of vooral fantasie en een beetje thema? (olifant met groen shirt en eieren als wapen ofzo?)

zie hierboven
 

DeletedUser14827

als ie nou wel mis(schietend) is dan blefen de FGs eerlijk
 

DeletedUser

vraagje, ik las hierboven; je moet de kleding zelf bezitten, nou dat vind ik prima nu mijn vraag:

Ik ben een noob met bijvoorbeeld een leuk broekje voor level 110, level 99, maar ben zelf zo slecht dat dat hem niet gaan worden? moet ik dan uit een raam springen of mag ik zelf creatief gaan zijn?

dikke zuigzoen voor degene die het antwoord geeft.
 

DeletedUser13404

Vraagje: Mag ik ook een outfit van op de beta posten? of moet het van een Thewest.nl account zijn? :)
 

DeletedUser

Nog een vraag: mag je je ceaties van verschillende werelden posten? Bijvoorbeeld het eerste thema van W2, het tweede thema van W1, het derde nog eens van W1, het vierde van W3. Of moet het allemaal van 1 wereld komen?
 

DeletedUser5512

Nog een vraag: mag je je ceaties van verschillende werelden posten? Bijvoorbeeld het eerste thema van W2, het tweede thema van W1, het derde nog eens van W1, het vierde van W3. Of moet het allemaal van 1 wereld komen?

ik neem aan dat dit wel mag
 

DeletedUser

lijkt mij niet. stel dat je dan wint waar moet je dat geronimos geweer dan krijgen?
 

DeletedUser

dat mag je sowieso zelf kiezen, ook op een wereld waar je niks hebt ingezonden ;)
 
Bovenaan