• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

DeletedUser

Beste spelers,

Hier kan je discussiëren over de nieuwe community wedstrijd.
De aankondiging kan je hier vinden: klik.

Veel verkleed plezier :)


Vriendelijke groet
Het The West Team
 

DeletedUser

ik vind dat we ons in het echt ook moeten mogen verkleden, er zijn veel spelers die bv niet zoveel kleren hebben en dan minder kans maken


mss een ideetje :)
 

DeletedUser14827

gelijk twee vragen

ik ben kleding fanaat en puur handeldrijven op w6, dus wil vanuit daar werken, maar als ik de gun krijg zou ik hem op w3 of w8 willen, kan dat? en moet het screenshot perse tussen zondag en maandag genomen zijn?
 

DeletedUser6244

En wat nou als je geen kledingfanaat bent? Dan heb je dus veel minder kans om te winnen, dat vind ik wel wat minder, geronimo's als prijs is wel tof :D
 

DeletedUser5512

hooooooooooooooooow, wajoooooooooooooooooo, halllllloooooooooooooooooo, wazzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaa
dikke gun ofzo, die is voor mij :D

Nog een klein vraagje, als dit spelletje nou in de update valt dan zal het profiel van iemand, heel anders zijn als dat je gaat naar je inventaris, waar moet je dan het screentje van maken?

En dan nog de opmerking dat spelers met weinig kleren hier eigenlijk geen kans maken, 5 verschillende thema's dus dat zijn totaal al 5x10=50 voorwerpen, zoveel heb er niet eens op briscoe in totaal :/
 

DeletedUser1448

pfff dan ben ik op vakantie :s (net zoals vele belgische studenten) :(:(:(:(
Echt niet leuk want ik voel dat ik ging winnen :D:D:D
 

DeletedUser14827

ik ben kleding fanaat en puur handeldrijven op w6, dus wil vanuit daar werken, maar als ik de gun krijg zou ik hem op w3 of w8 willen, kan dat? en moet het screenshot perse tussen zondag en maandag genomen zijn?

niemand zin om te antwoorden?
 

DeletedUser

ik vind dat we ons in het echt ook moeten mogen verkleden, er zijn veel spelers die bv niet zoveel kleren hebben en dan minder kans maken


mss een ideetje :)

En dan foto maken van jezelf? Ook leuk idee! :D Maar ik loop niet elke dag erbij dat ik een bandiet ben... Maar als dit zou komen doe ik zeker mee :D
 

DeletedUser

En dan foto maken van jezelf? Ook leuk idee! :D Maar ik loop niet elke dag erbij dat ik een bandiet ben... Maar als dit zou komen doe ik zeker mee :D



ja bv 2 winnaars eentje met kleren uit the west en eentje met kleren in het echt :)
 

DeletedUser

ik vind dat we ons in het echt ook moeten mogen verkleden, er zijn veel spelers die bv niet zoveel kleren hebben en dan minder kans maken


mss een ideetje :)

De bedenkwedstrijd is er geweest. De spelers hebben zelf mogen stemmen. Deze wedstrijd heeft gewonnen ;)

Persoonlijk vind ik jouw idee ook wel leuk, misschien eens voor een volgende keer.

ik ben kleding fanaat en puur handeldrijven op w6, dus wil vanuit daar werken, maar als ik de gun krijg zou ik hem op w3 of w8 willen, kan dat? en moet het screenshot perse tussen zondag en maandag genomen zijn?

Het geweer zal je ontvangen op de wereld die jij wilt. Het is dus niet dat je hem ontvangt op de wereld met welke je deelneemt ;)

hooooooooooooooooow, wajoooooooooooooooooo, halllllloooooooooooooooooo, wazzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaa
dikke gun ofzo, die is voor mij :D

Nog een klein vraagje, als dit spelletje nou in de update valt dan zal het profiel van iemand, heel anders zijn als dat je gaat naar je inventaris, waar moet je dan het screentje van maken?

En dan nog de opmerking dat spelers met weinig kleren hier eigenlijk geen kans maken, 5 verschillende thema's dus dat zijn totaal al 5x10=50 voorwerpen, zoveel heb er niet eens op briscoe in totaal :/

De update gaat 99,9% niet vallen tijdens deze wedstrijd, ga er ook maar niet van uit ;)

Je mag kiezen op welke wereld je deelneemt. Werelden genoeg om leuke kleding te verzamelen.

pfff dan ben ik op vakantie :s (net zoals vele belgische studenten) :(:(:(:(
Echt niet leuk want ik voel dat ik ging winnen

Tja, we kunnen niet met iedereen rekening houden. Ikzelf ben net vandaag gedaan met examens en begin maandag weer met les, dus geen vakantie voor mij.

Mogen er ook kledingsstukken ontbreken? (vb. Fortwapen)

Tuurlijk mag dat. Dit kan altijd voor creatieve en leuke uitrustingen zorgen :)
 

DeletedUser14827

denk het wel, maar mijn vragen worden niet beantwoord dus ik ga drammen zometeen hoor ;)
 

DeletedUser

maar ik wil me NU verkleden :p maareuhm girafi mss een ideetje voor tijdens de carnavals periode?

had ik dat voorstel deel gelezen had ik het er zeker bijgevoegd :)
 

DeletedUser12045

zou je ook bepaalde keuzes mogen uitleggen,dan kan ik echt wel een gangster van mijn poppetje maken :D
 

DeletedUser

Voor iedereen die dacht dat ik homo was:laugh: dit word mijn wedstrijd!
 

DeletedUser8307

maar ik wil me NU verkleden :p maareuhm girafi mss een ideetje voor tijdens de carnavals periode?

had ik dat voorstel deel gelezen had ik het er zeker bijgevoegd :)

Er is lange tijd een wedstrijd geweest waar je je ideeën kon inzenden. Vermits ik las dat ze na deze wedstrijd de andere wedstrijden eerst gaan doen, zal het nog een tijdje kunnen duren wss.
 
Bovenaan