• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Wat zou jij graag zien op The West NL?

DeletedUser16039

geen idee of het al genoemd is (geen zin om alles hier te lezen)


  • (eenmalige) mogelijkheid om van karakter te veranderen (een opdracht ofzo die je als je die afsluit je weer greenhoorn maakt)

Dit is helaas niet mogelijk, omdat er héél veel op je karakterkeuze gebaseerd wordt in het spel (denk bijvoorbeeld aan bepaalde opdrachten). Wanneer we dit zouden wijzigen, is er een grote kans dat er veel spelfuncties niet meer (helemaal goed) werken voor je account, en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dus, om te zorgen dat er niks kapot gaat zullen we de keuze voor de karakterklasse permanent moeten houden. :)

Omdat ik niet van het denken in problemen ben maar van het denken in oplossing heb ik hier wel weer een oplossing voor :laugh:

Is het niet mogelijk om het inventaris overzetten naar een dummie account, het oorspronkelijke account reseten naar level 1, inventaris weer overzetten en klaar :rolleyes: Het enigste is dan wel dat je weer bij level 1 begint maar wel je inventaris hebt behouden. Maakt het voor sommigen misschien weer extra leuk om een nieuwe start te maken, opdrachten opnieuw te doen.

Of misschien nog mooier.... de gehele wereld reseten (of open een nieuwe wereld waar je naar toe kan migreren) iedereen begint weer bij level 1. Het enigste wat iedereen behoudt is zijn inventaris. Steden en forten moeten weer opgebouwd worden, allianties moeten weer to stand komen. Zorg dat alle wapens/kleding/dieren kunnen worden geupgrade, dan heb je ook geen probleem met dubbele items (bv gouden geweer)

Ik zie weer een hele hoop nieuwe mogelijkheden :p
 

DeletedUser16286

Dit heb ik vorig jaar gedaan omdat ik het spel zat werd. Het kost veel tijd en moeite en ten tweede zijn geüpgrade items niet meer over te zetten :(
 

DeletedUser

Een compensatie voor forthouders die na de update van 2.0 int zak zijn gezet en dat al jaren geleden beloofd werd, zou ook mooi zijn :)
 
mij lijkt het wel handig om bij het starten van een fg neer te zetten hoe laat die gestart moet worden, zodat je als je er een dag niet ben, maar volgende dag wel fg wil leiden ook een fg te leiden is.

en mij lijkt het wel handig om een mail optie te hebben dat je alle mensen van de hele wereld te gelijk een telegram stuur
 

DeletedUser15117

Het bericht 'X heeft de strijdbijl weer opgegraven' zou je automatisch kunnen doorsturen naar iedereen.
 

DeletedUser385

een functie om van saloon chat te wisselen...

soms zit je in saloon chat 2 of 3 , waar t dan uitgestorven is... nog meer uitgestorven dan de gewone chat
 

DeletedUser16286

Goed idee, alleen heb ik deze aanvraag al heel vaak gezien en blijkbaar is het onmogelijk het in te programmeren?!
 
een functie om van saloon chat te wisselen...

soms zit je in saloon chat 2 of 3 , waar t dan uitgestorven is... nog meer uitgestorven dan de gewone chat

waar om zijn der eigenlijk soms 2 of 3 saloon's hier? op beta-server zie ik zat vaak bijna 200 man in saloon 1, dus als ze daar max 200 man in 1 saloon kunnen zetten ,waarom kan dat hier dan niet? hier ligt dat aantal waarbij ze een 2e saloon openen veel lager , WAAROM?
 

DeletedUser

die heb je gekregen:
http://prntscr.com/a4it7m

het is niet veel , dat geef ik toe , maar er is nooit gezegd dat we een goede compensatie zouden krijgen

Neen, die kreeg iedereen, niet alleen de steden die forten hadden. Er is expliciet gezegd dat de steden die een fort bezaten voor 2.0 gecompenseerd werden. Ik weet niet wat jij een compensatie noemt, maar een voze titel die iedereen, niet alleen inwoners van een stad met fort, krijgt, vind ik nu niet echt compensatie waardig tegenover alle grondstoffen, geld en uren die er in de forten zijn gekropen.
 
Neen, die kreeg iedereen, niet alleen de steden die forten hadden. Er is expliciet gezegd dat de steden die een fort bezaten voor 2.0 gecompenseerd werden. Ik weet niet wat jij een compensatie noemt, maar een voze titel die iedereen, niet alleen inwoners van een stad met fort, krijgt, vind ik nu niet echt compensatie waardig tegenover alle grondstoffen, geld en uren die er in de forten zijn gekropen.

je zegt het alsof alleen de steden die het fort bezaten toen update 2.0 werd toegepast eraan hebben gebouwd...
 
Ik zou het liefst zo snel mogelijk wat zien veranderen in de avonturen, deze zijn echt een ramp. Nou kan je zeggen,dan doe je die toch gewoon niet?

Dat klopt,maar op lvl 150 zijn de uitdagingen verder wel op (bij gebrek aan nieuwe opdrachten en andere nieuwigheden), dus dan maar bezig met prestaties. Bij 1000 avonturen kap ik er dus ook gelijk mee. Gelukkig kon ik na de migratie van w7 weer opnieuw beginnen (358 avonturen en een hoop uren in 1x pleite). :mad:

Het lijkt erop dat je als hoge lvl maar amper kistjes krijgt, tenminste ik krijg er maar bar weinig en ik zie lage lvls rondrennen in complete lvl 1 bandietensets.
Die heb ik nu nog steeds niet compleet, ondanks dat ik totaal op ongeveer 700 avonturen zit. Gelukkig krijg ik uit die weinige kisten wel vaak klaver, mojo en andere troep waar ik absoluut niet op zit te wachten en ook niks mee doe.

Om te beginnen haal die troep er maar uit en haal ook die mojo uit de shop.
Ook zo leuk na eindelijk 5000 veteranen punten en een kist kopen toch weer die mojo eruit te halen. Als ik mojo wil dan koop ik wel 33 uit de shop voor die 5000 veteranen punten. :hmf:

Mocht die zooi er in blijven geef dan elk lid van het winnende team een kist, dan blijft het toch wat aantrekkelijker denk ik.

En misschien is het een idee om voor beginnende spelers een soort van competitie te maken, heb nu te vaak 1 in mijn team waardoor gelijk de kans op winst weg is (ook leuker voor de beginners lijkt mij). Teams zijn te vaak niet evenredig verdeeld waardoor lui bij voorbaat al weer weggaan.
 

DeletedUser

je zegt het alsof alleen de steden die het fort bezaten toen update 2.0 werd toegepast eraan hebben gebouwd...

Er waren meer dan 100 forten, als je er dan nog geen bezat had je gewoon een noobstad die niet mee deed aan forten, ja :)
 
Ik zou het liefst zo snel mogelijk wat zien veranderen in de avonturen, deze zijn echt een ramp. Nou kan je zeggen,dan doe je die toch gewoon niet?

Dat klopt,maar op lvl 150 zijn de uitdagingen verder wel op (bij gebrek aan nieuwe opdrachten en andere nieuwigheden), dus dan maar bezig met prestaties. Bij 1000 avonturen kap ik er dus ook gelijk mee. Gelukkig kon ik na de migratie van w7 weer opnieuw beginnen (358 avonturen en een hoop uren in 1x pleite). :mad:

Het lijkt erop dat je als hoge lvl maar amper kistjes krijgt, tenminste ik krijg er maar bar weinig en ik zie lage lvls rondrennen in complete lvl 1 bandietensets.
Die heb ik nu nog steeds niet compleet, ondanks dat ik totaal op ongeveer 700 avonturen zit. Gelukkig krijg ik uit die weinige kisten wel vaak klaver, mojo en andere troep waar ik absoluut niet op zit te wachten en ook niks mee doe.

Om te beginnen haal die troep er maar uit en haal ook die mojo uit de shop.
Ook zo leuk na eindelijk 5000 veteranen punten en een kist kopen toch weer die mojo eruit te halen. Als ik mojo wil dan koop ik wel 33 uit de shop voor die 5000 veteranen punten. :hmf:

Mocht die zooi er in blijven geef dan elk lid van het winnende team een kist, dan blijft het toch wat aantrekkelijker denk ik.

En misschien is het een idee om voor beginnende spelers een soort van competitie te maken, heb nu te vaak 1 in mijn team waardoor gelijk de kans op winst weg is (ook leuker voor de beginners lijkt mij). Teams zijn te vaak niet evenredig verdeeld waardoor lui bij voorbaat al weer weggaan.

goed plan , der zijn nu flink wat mensen die niet avo'en vanwege die bovengenoemde zaken (waaronder ikzelf). Als die kistjes al een als 1e konden worden aangepakt gaan ook meer mensen weer avo'en en kan het probleem van 1 lage level bij 5 hoge levels worden opgelost, als meer mensen gaan avo'en kan je hoge en lage levels van elkaar scheiden zonder dat je uren in de wachtrij zit.

Wat verder nog aan avo's kan worden verandert is dat bij het indelen van de teams niet alleen naar level wordt gekeken. Toen ik nog avode kwam het zat vaak voor dat ik als lvl 143 als sterkste werd geacht en samen met 2 kleinere spelers tegen 2 van +- lvl 120 met full bandieten set werd gezet, als der op kleren en wapens word gelet en niet alleen op lvl dan kan je de avo's ook al een stuk eerlijker maken.

Als laatste zijn avo's ook vaak oneerlijk doordat rood het voordeel heeft dat het als 1e schiet. Bijvoorbeeld als rood in ronde 4 verlamming inzet (en die is raak) dan kan een blauwe ronde 4 én ronde 5 niet lopen, dit is vooral een probleem als je bij het begin 1 man van het team naar de bank/saloon gaat en de rest naar de molen. Dit is bijvoorbeeld bij mij al heel vaak het verschil tussen winst en verlies geweest terwijl het eigenlijk een oneerlijke factor is. Wat eerlijker zou zijn is als alle acties worden gedaan in de volgorde waarin ze worden neergezet en niet steeds de eerste rode actie ,gevolgd door de 1e blauwe actie ,gevolgd door de 2e rode actie ,gevolgd door de 2e blauwe actie , enz...
 

DeletedUser16286

Ik zou het liefst zo snel mogelijk wat zien veranderen in de avonturen, deze zijn echt een ramp. Nou kan je zeggen,dan doe je die toch gewoon niet?

Dat klopt,maar op lvl 150 zijn de uitdagingen verder wel op (bij gebrek aan nieuwe opdrachten en andere nieuwigheden), dus dan maar bezig met prestaties. Bij 1000 avonturen kap ik er dus ook gelijk mee. Gelukkig kon ik na de migratie van w7 weer opnieuw beginnen (358 avonturen en een hoop uren in 1x pleite). :mad:

Het lijkt erop dat je als hoge lvl maar amper kistjes krijgt, tenminste ik krijg er maar bar weinig en ik zie lage lvls rondrennen in complete lvl 1 bandietensets.
Die heb ik nu nog steeds niet compleet, ondanks dat ik totaal op ongeveer 700 avonturen zit. Gelukkig krijg ik uit die weinige kisten wel vaak klaver, mojo en andere troep waar ik absoluut niet op zit te wachten en ook niks mee doe.

Om te beginnen haal die troep er maar uit en haal ook die mojo uit de shop.
Ook zo leuk na eindelijk 5000 veteranen punten en een kist kopen toch weer die mojo eruit te halen. Als ik mojo wil dan koop ik wel 33 uit de shop voor die 5000 veteranen punten. :hmf:

Mocht die zooi er in blijven geef dan elk lid van het winnende team een kist, dan blijft het toch wat aantrekkelijker denk ik.

En misschien is het een idee om voor beginnende spelers een soort van competitie te maken, heb nu te vaak 1 in mijn team waardoor gelijk de kans op winst weg is (ook leuker voor de beginners lijkt mij). Teams zijn te vaak niet evenredig verdeeld waardoor lui bij voorbaat al weer weggaan.

Jup, hier erger ik me ook dood aan. Vooral die achterlijke buffs en mojo's die je uit een kist krijgt waar je soms 5 uur voor gewerkt hebt zijn erg ontmoedigend. Tevens kan je door die spelers met een level 2 bandietenset ook minder snel winnen en kan je jouw bandietenset dus helemaal wel vergeten. Het verschil tussen de spelers wordt zo alleen maar groter...

Haal die 20% kans op een kist wanneer je wint er ook maar uit, en geef gewoon 1 op de 2 keer een kist weg ofzo (dit is alsnog te weinig, als je je bedenkt dat we de afgelopen maanden uitgebuit zijn. Jullie hebben wel wat recht te zetten op het gebied van avo's) maar zo verzeker je de winnende spelers wel vaker van een kist. Ik ken mensen die de afgelopen 65 gewonnen potjes geen kist gekregen hebben en dit is schandalig! Als je je spelers ergens pislink door wilt laten maken is dit het wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan