• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Wat zou jij graag zien op The West NL?

DeletedUser

world crossing market

Dit zou ik niet zien zitten, dan zou ik mijn eigen spullen kunnen kopen omdat ik op w1 en 13 een andere naam gebruik. Makkelijk voor mij maar nogal belachelijk dat je dan gewoon van de ene wereld de andere lekker OP kunt maken.
 

DeletedUser1448

Deze discussie gaat over wat er verbeterd kan worden aan de community, niet over veranderingen aan spel-gerelateerde dingen. Die horen in het burgemeestershuys...
 

DeletedUser385

Dit zou ik niet zien zitten, dan zou ik mijn eigen spullen kunnen kopen omdat ik op w1 en 13 een andere naam gebruik. Makkelijk voor mij maar nogal belachelijk dat je dan gewoon van de ene wereld de andere lekker OP kunt maken.

dit gebeurt nu ook al massaal, maar dan noemen ze het "over wereld ruilen"
 

DeletedUser15915

Wat ik graag weer eens wil zien is een event op de "speed" wereld. Volgens mij was dat hier nog maar één keer geweest. Het lijkt me leuk om dan weer wat aandacht aan duelleren te besteden. Bijvoorbeeld degene die na 4 weken het hoogste aantal duelpunten heeft wint.
 

DeletedUser16286

Die accounts om tussen werelden te ruilen met setitems zie ik niet als pushverkoop. Of mensen dit doen of niet moeten ze zelf weten en als ze bestolen worden of wat dan ook is dit zeer triest maar het was hun eigen keuze. Iedereen kan wel voor zichzelf nadenken en een verstandige, weloverwogen keuze maken nietwaar? Wie wilt er nou 1 katoen voor $500.000 kopen. Stelen is daarentegen ook mogelijk dmv zogenaamd ruilen of lenen op een wereld. Diep triest is het wel. Het hele idee van pushverkoop zie ik liever verdwijnen omdat dit geen functie heeft. Geld overzetten (waarvan ik het probleem niet van in zie) is hierdoor ineens strafbaar. Er zijn namelijk wel veel mensen die hier goed gebruik van willen maken. Niet iedereen is uit op het misbruik maken van de markt door domme spelers op te lichten of iets in die buurt.

Het probleem dat ontstaat door het ruilen tussen werelden is meer dat men hierdoor rijker kan worden dan mensen die maar op 1 wereld spelen. Als je door het hebben van meerdere accounts via ruilen ervoor wilt zorgen dat je meer spullen op je hoofdwereld krijgt, moedigt dit ook andere aan om dit te doen. Want wie wil er nou niet extra veel items? Het bespaart tevens ook nuggets.

De regel van inno die pas na 3 weken items veilbaar maakt werkt voor geen meter. Hier hoef ik waarschijnlijk niks aan toe te voegen. De eerlijke spelers zijn hier juist de dupe van het langdurige wachten.

Mijn tip aan inno:

Als er problemen zijn zoek dan naar een genuanceerde oplossing die het probleem aanpakt, en niet een die ook het goede gebruik van spelfuncites bestraft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat ik graag weer eens wil zien is een event op de "speed" wereld. Volgens mij was dat hier nog maar één keer geweest. Het lijkt me leuk om dan weer wat aandacht aan duelleren te besteden. Bijvoorbeeld degene die na 4 weken het hoogste aantal duelpunten heeft wint.

Marco vermeldde destijds een speedwereld waarop je acc verdwijnt als je ko geschoten wordt als een van de ideeën bij een roadmap of zo. Dat lijkt mij persoonlijk een geweldig idee!
 

DeletedUser1448

Marco vermeldde destijds een speedwereld waarop je acc verdwijnt als je ko geschoten wordt als een van de ideeën bij een roadmap of zo. Dat lijkt mij persoonlijk een geweldig idee!

Dan kan je in je hotel blijven tot iedereen KO is :p
 

DeletedUser15117

Daar valt wel wat op te verzinnen, te lang geen duel starten is betekent ook dat je af bent of een hotel heeft alleen kort nadat je hebt geduelleerd bescherming en verder geen enkele.
 

DeletedUser14251

Misschien even de Wiki eens grondig doorspeuren en verbeteren/nieuwe info toevoegen?? Zou handig zijn voor nieuwe spelers, kunnen ze makkelijker info over bepaalde dingen opzoeken.

(oh en btw Muf-Muf als je dit leest denk dat je deze pagina wel even wilt veranderen: https://wiki.the-west.nl/wiki/Support :p)
 

DeletedUser15791

Ik heb ook nog wel een paar puntjes wat er veranderd zou kunnen worden:

Fort gevechten:
Er zouden 4 nieuwe 100% fg setjes bij moeten komen echter wel karakter gerelateerd deze moeten niet verkoopbaar zijn maar wel geupt kunnen worden.
Vervolgens zou er met een fg een punten systeem moeten komen (zoals bv. bij avo spel) met deze punten zou je dus delen van die fg set kunnen kopen.
Zodat iedereen de mogelijkheid krijg om een goed en mooi fg setje op te bouwen , nu komen er hoofdzakelijk fg sets met event's
waarbij mensen met een kleine beurs die geen tientallen euro's kunnen missen altijd de mindere zijn.
Ook zou het beloning systeem aangepast moeten worden, nu zijn het meestal de mensen die de meeste schade's maken het hoogst beloond worden terwijl iemand die een toren of vak aan het blocken is ook belangrijk werk verricht, maar vaak minder beloond wordt.

Verder zou het ook leuk zijn om de lvl's op te krikken van lvl 150 naar ???
Maar ook de inlog bonussen terug te draaien naar wat het eerst was ( bonus naar wat je die dag daarvoor aan ep verdiend heb) en eens in de 5 dagen gewoon je 15 nuggets.
Zo beloond je de actief spelende spelers meer dan ipv. ff inloggen je dagelijkse bonus ophalen en weer 24 uur het hotel in.

En misschien de reskill flesjes goedkoper te maken zodat je wat sneller en vaker kan omswitchen .

Misschien hoor dit alles bij "Het ei van columbus" maar dit zal ik wel veranderd zien willen worden zoals hier gevraagd.
 

DeletedUser1448

Verder zou het ook leuk zijn om de lvl's op te krikken van lvl 150 naar ???
Maar ook de inlog bonussen terug te draaien naar wat het eerst was ( bonus naar wat je die dag daarvoor aan ep verdiend heb) en eens in de 5 dagen gewoon je 15 nuggets.
Zo beloond je de actief spelende spelers meer dan ipv. ff inloggen je dagelijkse bonus ophalen en weer 24 uur het hotel in.

De inlogbonus heb ik al geprobeerd aan te kaarten op de beta maar is niet gelukt. Als tegenargument zeiden ze dat mensen die nu 150 in het verleden actief zijn geweest en dat ze daarom beloond worden nu...

Ik zou ook liever hebben dat het terug zoals vroeger was
 
Ik speel nu eindelijk weer the-west door het internationale event. Wanneer een soortgelijk (misschien wereld tegen wereld??) op the-west.nl zou ik zeker vaker loggen!

Elk event zou ik sws fan van zijn!
 

DeletedUser16039

Ik heb ook eens even rustig zitten nadenken over wat ik verander zou willen zien. Dit is lastiger dan ik verwacht had, heb een hoop ideeen maar daar is dit volgens mij niet voor bedoeld.

Waar ik mij wel mateloos aan stoor is het taalgebruik op de chat en het forum, het gescheld en het ontbreken van enige controle hier op :mad:
Het gedrag van bepaalde spelers heeft er voor gezorgd dat ik mij amper laat zien op de chat en het forum. Enig respect voor andere spelers is ver te zoeken.

Hopelijk krijgen we snel een update van het forum en wordt deze eens grondig opgeschoont zodat al die onnodige bumbs niet meer kunnen.

Ook ik ben van mening dat er momenteel niet wordt gecontroleerd op dubbelaccounts. Ook pushen is aan de orde van de dag en word niks tegen gedaan.
Valsspelers heb je altijd, maar het zou ze zo moeilijk mogelijk gemaakt moeten worden. zodat ze er geen plezier meer in hebben.

Al met al die voor mij het spel plezier in de west behoorlijk verpest hebben. De gezelligheid wie er eerder op de west was is niets meer van over.

Hopelijk gaan jullie met deze dingen wat doen Muf-Muf dat zou het spel plezier denk ik al een heel stuk vergroten.
 

DeletedUser14167

ik vind de inlogbonus met ep juist erg goed, voor mij is het de enigste manier om te levelen, mss een idee om vanaf level 150 die inlogbonus te veranderen, want dan is ep niet meer zo belangrijk.
 
Ik heb op deze pagina nu al 2 keer 'nieuwe setjes alsjeblieft' zien staan en dat bevalt me niet :unsure: er zijn zeker 6 FGsets of zo, wat wil je nog meer dan? :unsure:
En het is niet dat ze niet makkelijk te krijgen zijn, als je meer dan 500 upb had tijdens kerstmis had je met gemak een set naar keuze kunnen verzamelen door handel. Zelf had ik dat nu wel niet meer door dat voorgaande event maar goed :p
 

DeletedUser15573

Ik denk dat het "meerdere accounts hebben" een beetje ge-overkilled wordt... Ik ben gebanned net en me broertje blijkbaar ook vanmiddag. Omdat hij mijn computer heeft gebruikt. Op IP checken is niet terecht. Als ik op de tablet was geweest, dan had hetzelfde gebeurt... Niet overal heeft íédereen een eigen computer..
 
Bovenaan