• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie: Vijf nieuwe voorwerpen

  • Topicstarter Deleted User - 308552
  • Startdatum

Deleted User - 308552

Dit werd vandaag gepost in het telegraafkantoor, wat denken jullie?

Howdy,

Vandaag vullen we onze SHOP aan met 5 nieuwe voorwerpen. Hieronder kun je een beschrijving vinden voor alle nieuwe voorwerpen.

indian_necklace.png
Indaanse ketting: Wanneer dit voorwerp is uitgerust zal je automatisch je actiepunten en motivatiepunten worden teruggezet. Daarna wordt de ketting vernietigd.

tent.png
Tent: Met de tent kan je overal op de kaart slapen met dezelfde voordelen als kazerne level 6.

nugget_bag.png
Betoverde Nugget Tas: Produceert 30 nuggets elke 23 uur voor 100 dagen. Om de nuggets te krijgen moet je op de nugget tas klikken. Na 100 dagen zal de tas vernietigd worden.

energy_bag.png
Actiepunten Tas: Deze tas vult je actiepunten elke 12 uur met 10% bij. Om de actiepunten te krijgen, moet je op de tas klikken.

motivation_bag.png
Motivatie Tas: Deze tas vult je motivatiepunten elke 12 uur met 10% bij. Om de motivatiepunten te krijgen, moet je op de tas klikken.

Laat ons weten wat je denkt...
The West Team
 

Deleted User - 308552

Dubbelpost, maar hier gooi ik mijn persoonlijke mening neer:

  • Indaanse ketting laat je herstellen na een ko, deze kost 50 munten/nuggets, wat volgens mij een prima prijs is.
  • De tent laat je slapen waar je wil voor 25 munten/nuggets, de kwaliteit is gelijk aan die van een appartement (4 sterren). Ik ga er vanuit dat de tent na het slapen weg is.
  • De actiepuntentas kost je 2000 munten/nuggets, maar zorgt ervoor dat je elke 12 uur 10% van je actiepunten kan aanvullen. Voor mij persoonlijk is het het niet waard, maar voor anderen mogelijk wel.
  • De motivatietas laat je elke 12 uur 10% arbeidsmotivatie terug krijgen, maar voor een beginprijs van 2000 munten/nuggets vind ik hem persoonlijk te duur.
  • De betoverde nugget tas... Elke 23 uur kun je 30 nuggets krijgen, dit kost je aan het begin 2250 nuggets, maar als je elke dag inlogt krijg je er meer dan 3000 nuggets voor terug. Dit zou nog wel eens nuttig kunnen worden, 750 nuggets per honderd dagen helpt toch met je premium betalen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog meer nuggets..... Weet niet hoe duur die dingen zijn maar er wel weer een flinke prijs aan hangen......

Alleen tent vind ik eigenlijk leuk alleen gelijk aan een kazerne lvl 6????? Heb je ooit in een tent gelegen?:blink:
 
Instant herstel ketting, prima.
De tent vind ik ook prima, het voegt wel wat extra's toe, het is zeker te vinden in 'het wilde westen'. Nou nog een kampvuurtje erbij :D
De nuggettas is voor ons uiteraard handig, bij genoeg activiteit haal je gewoon winst, mijn vraag, kun je er ook meerdere kopen? :p
De motivatietas is zwaar nutteloos. Met het nieuwe systeem dat je motivatie elke 24 uur reset naar 100, en je elke 12 uur met 10% omhoog kan is dit vrij nutteloos. Het is na 2-3 uur alweer verdwenen, veelste duur.
De actiepuntentas kan nuttig zijn, maar dat zou neerkomen op elke dag 20 actiepunten erbij. Ten eerste zijn de tijden nogal vreemd, als je elke 12 uur 10 AP kunt ophalen, en je doet het een keer overdag, dan kun je dus pas weer diep in de nacht ophalen. Stel dat je niet heel actief kunt spelen, zal het 10 AP per 24 uur worden ongeveer. Uiteraard ligt dit bij jezelf, maar voor de actievere spelers is dit zeker wat waard, want het gaat oneindig door. Dit lijkt mij dus een goede toevoeging.
 

DeletedUser15840

Wat ik weer erg verdrietig vind, is dat je de nuggettas niet met munten kan kopen. Maarja, we kennen inno langer dan vandaag :no:
 

DeletedUser4468

De nuggettas is voor ons uiteraard handig, bij genoeg activiteit haal je gewoon winst, mijn vraag, kun je er ook meerdere kopen? :p

Volgens mij niet :) Maximaal 1 per account ;)

Wat ik weer erg verdrietig vind, is dat je de nuggettas niet met munten kan kopen. Maarja, we kennen inno langer dan vandaag :no:

Hij kost 2250 nuggets en je kan maximaal 2000 munten hebben, dus dat gaat toch niet werken (behalve als ze de muntenlimiet gaan verhogen :p)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11730

Volgens mij niet :) Maximaal 1 per account ;)



Hij kost 2250 nuggets en je kan maximaal 2000 munten hebben, dus dat gaat toch niet werken (behalve als ze de muntenlimiet gaan verhogen :p)

Alleen te betalen met nuggets, daar zit geen limiet op.
 
Indaanse ketting: Wanneer dit voorwerp is uitgerust zal je automatisch je actiepunten en motivatiepunten worden teruggezet. Daarna wordt de ketting vernietigd.

dit is toch actiepunten en lp punten?
 

DeletedUser7902

Met het nieuwe systeem dat je motivatie elke 24 uur reset naar 100, en je elke 12 uur met 10% omhoog kan is dit vrij nutteloos. Het is na 2-3 uur alweer verdwenen, veelste duur.


Wat is dit nu weer voor noob onzin? Als duellant is die tas reuzehandig, infinite motivatie terugkrijgen, zijn toch weer 6 duels per dag waar je geen motibuff voor hoeft te gebruiken. Beetje verder denken dan je brein groot is ;)
 
Wat is dit nu weer voor noob onzin? Als duellant is die tas reuzehandig, infinite motivatie terugkrijgen, zijn toch weer 6 duels per dag waar je geen motibuff voor hoeft te gebruiken. Beetje verder denken dan je brein groot is ;)

Motivatie Tas: Deze tas vult je motivatiepunten elke 12 uur met 10% bij. Om de motivatiepunten te krijgen, moet je op de tas klikken.

20% motivatie maximaal voor actieve spelers per dag. Infinite motivatie is dus onzin(tenzij jij 20% als infinite ziet). 6 duels inderdaad, maar zoals ik al aangaf dan moet je 2x online zijn in een tijdsperiode van 12 uur. 1x in de middag en je moet diep in de nacht online zijn, in de ochtend en avond is wel te doen. Als duellant kan het dus zeker een aanwinst zijn, maar dat voor die prijs vind ik persoonlijk alsnog te duur.
 

DeletedUser7902

Motivatie Tas: Deze tas vult je motivatiepunten elke 12 uur met 10% bij. Om de motivatiepunten te krijgen, moet je op de tas klikken.

20% motivatie maximaal voor actieve spelers per dag. Infinite motivatie is dus onzin(tenzij jij 20% als infinite ziet). 6 duels inderdaad, maar zoals ik al aangaf dan moet je 2x online zijn in een tijdsperiode van 12 uur. 1x in de middag en je moet diep in de nacht online zijn, in de ochtend en avond is wel te doen. Als duellant kan het dus zeker een aanwinst zijn, maar dat voor die prijs vind ik persoonlijk alsnog te duur.

Te duur heb je wel een punt in, 1000 upb zou bijvoorbeeld ideaal zijn.
 

DeletedUser385

mja, die nugget tas is nog steeds maar beetje stom, want je MOET veel inloggen en je MOET beginnen met vrij veel nugs.

dus t is eigenlijk niet echt rendabel.

rest van de dingen ook niet echt, te duur, zoals iedereen al zegt.
 

DeletedUser7902

Op die ketting na, wel ja. Zeker die tent, als je kan kiezen tussen 5-10min stappen en 20$ betalen of 25upb heb ik wel snel gekozen :p
 
Verzamelitems voor *rijke* verzamelaars, want jezus wat is deze rotzooi duur zeg. :p

Ik vind verzamelen leuk, maar dit ga ik nooit hebben :laugh:
 

DeletedUser4130

Over het algemeen: leuke nieuwe dingen :) Wat de prijs betreft hebben ze de voeling een beetje verloren vind ik: vele dingen zijn sinds de beta al in prijs verlaagd maar zal ik alsnog nooit gebruik omwille van hun prijs. Wel leuk dat ze met meer mogelijkheden komen voor wie lekker ubp heeft gespaard. Veel van de huidige mogelijkheden zijn immers niet meer zo populair. (reset drankje is erg handig, maar kistje of die setjes heb je vaak niets aan)

1. De ketting. Te goedkoop mag ie niet zijn, want flauwvallen is een belangrijk risico in het spel. Maar € 1 (nuggets) of 50 ubp om door te kunnen gaan na een ko is het voor mij niet waard. (reken maar eens uit hoeveel ap je gebruikt om aan 50 ubp te komen) Misschien haal ik er eentje voor de heb. En omdat ie een beetje spooky is :cool:
2. De Tent. Wat een leuk idee! Alleen weegt ie in geen honderd jaar op tegen een fortslaapplaats of een ander hotel. Zelfs in het midden van de kaart ga ik wel 15 min lopen om 25 ubp uit te sparen. Ga het wel eens proberen voor de gein, gaan we met z'n allen kamperen in het midden :laugh:
3. Nugget tas. Slim gezien van hen. Wel een gemiste kans om hem niet voor ubp aan te bieden. Het zou een mooie prijs zijn voor erg lang sparen en het bindt je meer aan het spel. Vooral de 23u ipv 24 is een goede zet, anders zou het iedereen dwars zitten die een dag mist. (in the long run zal hij vooral grote nuggetgebruikers langer laten blijven, wat wel hun hoofddoel is, dus van hun kant uit slim gezien)
4. Actiepunten tas. Fijn item omdat hij eeuwig blijft werken. Wel wat aan de dure kant, 1500 munten lijkt me een betere prijs.
5. Motivatie tas. Was in een ver verleden erg nuttig geweest. Nu de motivatie dagelijks reset is hij bijna enkel nuttig voor duels. (misschien bouwers of full handelaars ook wel, al zou ik dan die prijs niet betalen)

Wie heeft al wat gekocht ? Of wachten jullie op korting ? Ik twijfel zelf over de actiepunten tas.
 

DeletedUser11730

Hoe interessant is die actiepuntentas? Ik denk namelijk niet dat er veel mensen zijn die dagelijks al hun actiepunten verbruiken. Nu ik vakantie heb kan ik wat meer aandacht aan het spel besteden en kom ik er wel aan, maar op dagen dat ik werk kom ik er niet aan. Voor 2000 nuggets/munten kun je ook 55 maal Mate thee kopen. Krijg je 100% actiepunten en ook nog 20% arbeids- en duelmotivatie terug. Als je nuggets gebruikt kun je ze ook nog op meerdere werelden inzetten, de tas maar op 1 wereld.

Wat Inno nu geïntroduceerd heeft is niet interessant. Via de diverse evenementen kun je veel vergelijkbare buffs krijgen en bij de tassen moet je zelf 1 of 2 keer per dag actie ondernemen en daar ga je op verliezen als je dat niet haalt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15868

Ik vind persoonlijk alles te duur. (gierige hollander he)
De tassen voor 1000 muntjes zou al een verbetering zijn.
Ik vind die ketting tegen ko wel leuk als je dan gelijk de 48 uur kwijt bent vind ik 50 up een prima prijs en een prachtig item, mischien een idee?
De tent zou leuk zijn als je die bijvoorbeeld voor altijd kan kopen voor 250 munten + dat je er maar 50 ap en helft van de levens punten krijgt en dat je die eens in de 48 uur kan gebruiken.
 
Ik vind persoonlijk alles te duur. (gierige hollander he)
De tassen voor 1000 muntjes zou al een verbetering zijn.
Ik vind die ketting tegen ko wel leuk als je dan gelijk de 48 uur kwijt bent vind ik 50 up een prima prijs en een prachtig item, mischien een idee?
De tent zou leuk zijn als je die bijvoorbeeld voor altijd kan kopen voor 250 munten + dat je er maar 50 ap en helft van de levens punten krijgt en dat je die eens in de 48 uur kan gebruiken.

Dat laatste ben ik voorstander van, voor altijd kunnen kopen, dan kan ik als puur handel drijver naast mijn arbeid kamperen :D
 
Bovenaan