• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Update 2.39

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
changelog_2_39.png

Howdy cowboys en cowgirls,

Wij zijn van plan om op dinsdag 26 juli a.s. spelversie 2.39 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte duur onbereikbaar zijn.

nieuwe_onderdelen_verbeteringen.png


Nieuwe opdrachtenreeeks: "Zwarte schat (deel 2)"
Ga terug naar de oude mijn om meer te weten te komen over de zwarte schat. Het verhaal wordt vervolgd!

De nieuwe opdrachtenreeks bestaat uit 15 opdrachten die met ingang van deze update beschikbaar zijn voor alle spelers van level 135 en hoger. Natuurlijk moet je wel deel 1 afgerond hebben.
Je krijgt de prestatie 'Jouw zwarte schat' als je deze opdrachtenreeks succesvol weet af te ronden.

opgeloste_fouten.png


  • Sinds versie 2.35 waren changelogs niet meer in het spel te vinden. Dit is nu opgelost.

We kijken uit naar jullie feedback over deze update. Laat ons weten wat je vindt door in het discussietopic te posten!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team
Klein, maar fijn.
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Precies bovenstaande. Een overzicht met veranderingen bij elke spelversie.
 
Minuscule update :p

Jammer dat ik dankzij jarenlange afwezigheid nog maar 130 ben. Gelukkig kan ik wel weer kijken naar de changelogs, dus daar zal ik dan maar van gaan genieten. :laugh:
 
Daar was geen Nederlandse versie van, dat is een wedstrijd dat door het internationale modteam was georganiseerd :)
 

DeletedUser4007

Daar was geen Nederlandse versie van, dat is een wedstrijd dat door het internationale modteam was georganiseerd :)

je bedoeld dus specifiek .net
dus alle andere communities hebben die dus ook niet ;)

nog wat anders!!!

leuk dat er weer een opdracht komt.. maar het is toch niet zo dat er opdrachten in het spel gepompt worden en dat we straks een jaar lang niets hebben behalve event of herhaal opdrachten?
want dan kunnen de opdrachten beter een beetje over iets langere tijd verdeeld worden.
want ik denk dat er nog genoeg spelers bezig zijn met de vorige nieuwe opdrachten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Update komt pas een dag later.....zelfs zo'n klein knullig update-je lukt niet eens meer op tijd. Waarom verbaasd mij het niet eens meer?? :hmf:
 

DeletedUser12345

lol car, wacht tot als je opdracht 10 van die reeks krijgt, die kan je niet eens afsluiten :D
 
Bovenaan