• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Update 2.37

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
changelog_2_37.png

Howdy cowboys en cowgirls,

Wij zijn van plan om op woensdag 29 juni a.s. spelversie 2.37 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte door onbereikbaar zijn.

nieuwe_onderdelen_verbeteringen.png


Nieuwe opdrachtenreeeks: "Detective vereist"
Je detective vaardigheden worden op de proef gesteld! Kom jij door middel van de verschillende opdrachten erachter wie de bank heeft beroofd?

De nieuwe opdrachtenreeks bestaat uit 12 opdrachten die met ingang van deze update beschikbaar zijn voor alle spelers van level 128 en hoger.
Je krijgt de prestatie en titel 'Spion van de Sheriff' als je deze opdrachtenreeks succesvol weet af te ronden.

opgeloste_fouten.png


  • Geluk tooltip ontbrak soms in het scherm van een arbeid.
  • Het icoontje om vaardigheidspunten te kopen (premium) werd weergeven op werelden waar deze functie niet actief was.
  • De level vereiste van de opdracht 'Wilde Paarden' klopte niet
  • De voorwaarden voor het voltooien van de opdracht 'Hoofdstraat' klopte niet, waardoor de opdracht meteen werd voldaan zonder actie te ondernemen.

We kijken uit naar jullie feedback over deze update. Laat ons weten wat je vindt door in het discussietopic te posten!

Met vriendelijke groet,
Jullie The West Team
Laat maar weten!
 

DeletedUser16209

leuk nieuwe opdracht, had graag wel iets gezien over het oplossen van buggs in avo, maar voor de rest ziet er prima uit
 
Iets over de beloning voor 't meedoen aan het internationale fg-evenement had ook eens tijd mogen zijn.

Kun jij, Kroenuh, daar wellicht eens naar informeren?
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
leuk nieuwe opdracht, had graag wel iets gezien over het oplossen van buggs in avo, maar voor de rest ziet er prima uit
We proberen te achterhalen waar het probleem precies zit, daar hebben we wat extra informatie voor nodig. Zie de reactie van mijn collega tyrus in het desbetreffende bugtopic.

Iets over de beloning voor 't meedoen aan het internationale fg-evenement had ook eens tijd mogen zijn.

Kun jij, Kroenuh, daar wellicht eens naar informeren?
Zal ik komende week inderdaad eens navraag naar doen, bedankt!

Waarom kan ik niet meer inloggen ;l
Dat hoort niet thuis in dit topic. Gelieve hier de supportdienst voor te contacteren.
 
Is er al meer bekend over de nieuwe fortmeta en of deze ook officieel naar de live servers gaat komen?

O.T.: Nieuwe opdrachtlijn, mooizo... weer wat te doen. :p
 

DeletedUser16209

Is er al meer bekend over de nieuwe fortmeta en of deze ook officieel naar de live servers gaat komen?

O.T.: Nieuwe opdrachtlijn, mooizo... weer wat te doen. :p

ik denk dat het nieuwe fortmeta op de poolse server al actief is, als ik het me goed herinner :D
 

DeletedUser4007

vraag me af welke bugs we er nu weer bij gaan krijgen met die update
want dat is schijnbaar hetgeen waar inno het beste in is
bugs met elke upodate:hmf:
 
Bovenaan