• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] The West wordt 8!

de invoering van de events met steeds nieuwe sets had ook wel in een opdracht mogen worden verwerkt, die verandering is net zo belangrijk als al het andere waar stil bij wordt gestaan
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk zal hier weer negatief commentaar verschijnen, maar niet van mij! :no:
Leuke reeks opdrachten met veel variatie, en niet al te moeilijk (dus goed te doen voor spelers van verschillende levels).
 

DeletedUser4007

beter een slecht bedachte opdracht, dan helemaal geen opdracht :p
 

DeletedUser10506

was een mooie opdracht
Zo worden de fg'n en avo's voor iedere speler nog eens in beeld gebracht :p
 

DeletedUser

Leuk!
Met uitzondering dan van weer een verplichte avo, daar zit ik nu tegen aan te hikken omdat dat dus echt waardeloos is om te doen. Niet vanwege het spel zelf, wel vanwege al die te fanatieke spelers die, áls ze al met je willen spelen, je tijdens het spel compleet afbranden en die kom je bij elk spel tegen. Maar daar kunnen jullie weer niets aan doen:no:
Verder een leuke opdracht! :D
 
Leuk!
Met uitzondering dan van weer een verplichte avo, daar zit ik nu tegen aan te hikken omdat dat dus echt waardeloos is om te doen. Niet vanwege het spel zelf, wel vanwege al die te fanatieke spelers die, áls ze al met je willen spelen, je tijdens het spel compleet afbranden en die kom je bij elk spel tegen. Maar daar kunnen jullie weer niets aan doen:no:
Verder een leuke opdracht! :D

moet je gewoon schijt aan hebben, er zijn ook zat normale spelers;)
 

DeletedUser

moet je gewoon schijt aan hebben, er zijn ook zat normale spelers;)
En ja hoor, vandaag maar eens geprobeerd en gelijk weer zo'n kleuter in het spel. Maar het ergste vind ik nog dat ik 2 opdrachten hier voor had en de reguliere opdracht verdween bij het afsluiten van die van de verjaardag. Dus nog een keertje met de aso's spelen. Jammer.
 

DeletedUser16559

En ja hoor, vandaag maar eens geprobeerd en gelijk weer zo'n kleuter in het spel. Maar het ergste vind ik nog dat ik 2 opdrachten hier voor had en de reguliere opdracht verdween bij het afsluiten van die van de verjaardag. Dus nog een keertje met de aso's spelen. Jammer.

Hoi Erna, opdrachten zouden niet zomaar mogen verdwijnen. Weet je zeker dat het geen tijdsgebonden opdracht is die je dus niet altijd kunt doen? Die verschijnen soms uit je opdrachten, of bij de persoon waar je de opdracht doet omdat het bijvoorbeeld geen donderdag meer is :)
 

DeletedUser

Net gehoord, beide opdrachten zijn afgesloten. Er zijn 2 van die opdrachten achter elkaar en dit is een nieuwe, moet dus nog een avontuur doen :hmf:
 

DeletedUser

HIEP HIEP, HOERA! o
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Fascinerend dat dit spel al zo oud is... Ik ben begonnen toen dit spel nog maar een jaar oud was. Ik moet zeggen, er zijn een aantal dingen verbeterd en een hoop dingen verslechterd sinds die tijd :laugh:

Hoe dood/levend is het spel op dit moment (als iemand dit leest)? :huh:

Er was een tijd dat je iets op het forum kon posten en dat er seconden later alweer een nieuwe reactie stond :laugh: Goeie ouwe tijd :')
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16559

Plaatsen om 04.11 en dan een antwoord binnen seconden verwachten lijkt me iets teveel van het goede haha.

Het spel bestaat nog wel, maar er zijn veel dingen eigenlijk niet meer leuk. Zo spelen we vrijwel altijd FGs in pioniersfortjes omdat dat de enige FGs zijn die (met wat moeite) toch nog vol komen. De dueltop heeft amper concurrentie en mensen van lvl 70 oid kunnen er al in komen en de inflatie :hmf: die zal ik maar niet eens proberen uit te leggen haha.
 

DeletedUser

Fascinerend dat dit spel al zo oud is... Ik ben begonnen toen dit spel nog maar een jaar oud was. Ik moet zeggen, er zijn een aantal dingen verbeterd en een hoop dingen verslechterd sinds die tijd :laugh:

Hoe dood/levend is het spel op dit moment (als iemand dit leest)? :huh:

Er was een tijd dat je iets op het forum kon posten en dat er seconden later alweer een nieuwe reactie stond :laugh: Goeie ouwe tijd :')

Zie hier
 
Bovenaan