• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Paasevenement 2016

DeletedUser16286

Ik wil ze upgraden, maar dat kan (nog) niet. Op deze manier zullen mensen tegengehouden worden om nuggets te kopen om vervolgens dubbele te krijgen. Dubbele krijgen heb je namelijk niks aan als je niet kan uppen. Dit systeem is voor ons spelers vervelend én levert jullie bij inno minder geld op aan nuggets. o_O
 
Meer eieren van werken per 15 seconden
Je krijgt nu iets meer eieren voor werken per 15 seconden. De huidige waarde is tevens onze nieuwe standaard voor toekomstige evenementen.

je krijgt nog steeds 2 of 3 eieren, :laugh::laugh::laugh:

klopt ook weer niks van dus :(:mad::mad:
 
Goh ze zullen toch eens een nieuw event ontwerpen... Word er toch wat moe van iedere keer met pasen dezelfde knuppels neer te schieten...:hmf:
 
Meer eieren van werken per 15 seconden
Je krijgt nu iets meer eieren voor werken per 15 seconden. De huidige waarde is tevens onze nieuwe standaard voor toekomstige evenementen.

je krijgt nog steeds 2 of 3 eieren, :laugh::laugh::laugh:

klopt ook weer niks van dus :(:mad::mad:

Bij mij werkt het prima:
LCAvm6c.png
 

DeletedUser16286

Gemiddeld heb je nog steeds ca. 3 eieren op die manier, is ook niet echt veel :x
 

DeletedUser15244

Ik wil ze upgraden, maar dat kan (nog) niet. Op deze manier zullen mensen tegengehouden worden om nuggets te kopen om vervolgens dubbele te krijgen. Dubbele krijgen heb je namelijk niks aan als je niet kan uppen. Dit systeem is voor ons spelers vervelend én levert jullie bij inno minder geld op aan nuggets. o_O

+1, waarom zou uppen uitgesteld worden als alleen de speler die upt er wat aan heeft omdat het nooit meer veilbaar word
 

DeletedUser16209

prijzen om tijd te resetten zijn ook de lucht ingegaan zie ik??
en weer geen mogelijkheid om upm te gebruiken...
 

DeletedUser16286

UPM is inderdaad niet te gebruiken, jammer

De tijd resetten gaat nu in één keer terug naar 0, ipv vorige events waarbij het wachten steeds maar met 2 uur daalde. Tevens wordt het wachten ook niet na ieder duel 10 minuten langer maar blijft de wachttijd 8 uur, dus in principe denk ik dat dit toch minder duur is.
 

DeletedUser15244

prijzen om tijd te resetten zijn ook de lucht ingegaan zie ik??

Prijzen om tijd te resetten zijn juist lager, 12 nuggets of 720 eieren voor een volledige reset.
Dit was eerder 8 nuggets of 480 eieren voor verminderen van 2 uur.
Aangezien het toen begon bij 4 uur en dan steeds langer werd was je minstens 16 nuggets of 960 eieren kwijt aan een reset.
 

DeletedUser16209

en paashaas set moet je kopen in shop?
verkrijgbaar via opdracht was niet goed genoeg zeker?
 

DeletedUser16444

Ben geen duelist en eerste duel dat ik deed verloor ik dus meteen.

Kan ik die paaseieren niet gewoon verkopen voor 1$ p/st ofzo? ;)
 

DeletedUser16286

Het zal wel aan mijn onoplettendheid hebben gelegen, maar ik kwam zojuist tot de ontdekking dat de nieuwe Ravenset een fg boog heeft die beter is dan de Gokkersset die jullie mij 4 dagen geleden voor 50 Euro aangesmeerd hebben. Fijn!
 

DeletedUser385

Het zal wel aan mijn onoplettendheid hebben gelegen, maar ik kwam zojuist tot de ontdekking dat de nieuwe Ravenset een fg boog heeft die beter is dan de Gokkersset die jullie mij 4 dagen geleden voor 50 Euro aangesmeerd hebben. Fijn!

wahahahaha !
 
Bovenaan