• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Nieuwe migratieroutes

DeletedUser1963

Eens, dat is een van de nadelen ervan. Maar stel je voor. Je speelt op alle werelden, je hebt heel actief gespeeld.. Duizenden uren in het spel gestoken. Nuggets even buiten beschouwing gelaten. Je wereld loopt langzamerhand leeg. Dan is dat toch zonde van dat account? Misschien een optie dat je 50 items kan aangeven die mee gaan. 50 lijkt veel maar is het zeker niet..
 

DeletedUser4007

Eens, dat is een van de nadelen ervan. Maar stel je voor. Je speelt op alle werelden, je hebt heel actief gespeeld.. Duizenden uren in het spel gestoken. Nuggets even buiten beschouwing gelaten. Je wereld loopt langzamerhand leeg. Dan is dat toch zonde van dat account? Misschien een optie dat je 50 items kan aangeven die mee gaan. 50 lijkt veel maar is het zeker niet..

heb je het over 50 items
of 50 extra items?
als je van wereld a naar b gaat
en je stalt je b invent bij een ander
je emigreert en haalt je invent terug
dan heb je al een dubbele invent
dus migreerders hebben al voordelen genoeg
ze zijn van een inactieve wereld af, en ze hebben en veel grotere mogelijke voorraad door die extra uren.
waarom moet daar nog iets extra's voor geregeld worden?
je hebt het wel over spelers die op meerdere werelden spelen.
maar degene die dat niet doen, waarom wil je die wel benadelen?
want je moet wel 2 kanten blijven bekijken;)
 

DeletedUser14167

hoe precies worden de personen met maar 1 account benadeeld? degene die emigreren hebben er uren inzitten op andere werelden. Dus ik vind ook dat die een soort van compensatie moeten krijgen als ze een account moeten verwijderen door deze emigratie.
 

DeletedUser4007

hoe precies worden de personen met maar 1 account benadeeld? degene die emigreren hebben er uren inzitten op andere werelden. Dus ik vind ook dat die een soort van compensatie moeten krijgen als ze een account moeten verwijderen door deze emigratie.

emigratie is een keus
je moet niets
dus moeten een compensatie krijgen? grote onzin
de compensatie krijgen ze al door middel van veranderen van wereld.
naar een actievere wereld gaan is compensatie genoeg

en anders gewoon even blijven wachten
misschien gaan ze de upgrade items veilbaar maken
want ik geloof dat het niet veilbaar, het emigreren van die items tegen houdt
(heb ik ergens gelezen geloof ik)
 

DeletedUser16020

Maar de spelers die 'een dubbele' inventory zouden hebben, hebben er toch niet minder voor gewerkt? Ze hebben totaal (hoogstwaarschijnlijk) meer uren TW gedaan en die items gespaard.. Zou beetje sneu/zonde zijn om deze 'zomaar' weg te laten halen.. Aangezien ze op beide werelden veel tijd hebben gestoken..

Echter lijkt mij eerlijk gezegd max. 2/3 werelden genoeg. Meeste werelden tikken niet eens de 1k aan en El Dorado heeft nu zo'n 2k. Niet zo veel dus... De FG's zullen nooit meer vol zitten bij een hoofdfort, en basisfort zou je echt veel geluk voor moeten hebben...
Maar dit idee zal wel niet realistisch zijn. Het liefste zou ik zelfs maar 1 wereld hebben, maar dat zou al helemaal onrealistisch zijn. :D
 

DeletedUser

Dubbele items lijken mij toch alleen maar goed voor de markt? Het uiteindelijke doel van het spel is om een gezond spel te krijgen met een gezonde spelersbasis en economie. Van beide is op dit moment geen sprake. Toen ik een aantal jaar geleden begon met dit spel kon je in principe in de shops in verschillende steden al items krijgen waarmee je een zonder problemen in een vroeg stadium serieus kon meedoen aan fortgevechten (mits je de goeie vaardighedenpunten had aangeklikt als je level up ging).

Als ik nu op de markt kijk naar items die voornamelijk gebruikt worden tijdens fortgevechten dan moet ik concluderen dat die nogal buiten mijn budget liggen. Met nogal bedoel ik dat ze eigenlijk alleen maar beschikbaar zijn voor mensen met hoge levels of mensen die iets weten van de marktwerking binnen the-west (de ervarener spelers dus). Dit is op El Dorado, een schijnbaar (geen ervaring met de andere servers, 5 jaar geleden voor het laatst op briscoe en arizona gespeeld) "actieve wereld".

De algehele tendens op dit forum en waarschijnlijk op elk gameforum is dat de hogere en ervaren mensen veelal het actiefst zijn. Dat is logisch, maar het geeft wel een scheefgroei in belangen en meningen. Ik ben nu een maand weer actief op dit forum en binnen the-west zelf, maar wat ik merk is dat men zich zorgen maakt over de teruglopende activiteit. Dit is overigens niets nieuws, toen ik stopte met dit spel waren er ook posts met waarom Inno ons naaide en dergelijke. Hoewel de hoge levels vaak de dienst uit maken, is de aanwas van nieuwe spelers wel degelijk de beste manier om een spel gezond te houden. Als ik als nieuwe speler (eigen ervaring dus in dit geval!) het gevoel heb dat ik pas na level 100 relevant ga worden op een wereld, dan is dat voor heel veel mensen een reden om een spel behoorlijk rap vaarwel te zeggen.

TL;DR: Het ongedaan maken van upgrades (upgraden dus, waarbij 3 items vernietigd worden) is een goede stap voorwaarts naar een gezonde economie. Het emigreren met items mee is niet per se een slechte stap voor de economie. De klappen zullen vallen op de accounts van de 'rijkeren' maar het "ik ben rijker dan jij en ik ben beter dan jij" gevoel is iets wat niet zou moeten meewegen in een beslissing waarin het gaat om het gezonder maken van dit spel.
 

DeletedUser16286

Invent fuseren of items meenemen ben ik op tegen. Als ik dat wist was ik vanaf het begin af aan op alle werelden gaan spelen puur om bij de evenementen alles mee te pakken zodat ik het later allemaal op 1 gigantische hoop kon gooien.
 

DeletedUser14167

Daarom is het ook niet van tevoren gezegd :p, dan zou er misbruik van gemaakt worden.
 

DeletedUser4007

Daarom is het ook niet van tevoren gezegd :p, dan zou er misbruik van gemaakt worden.

jij stelt eigenlijk dat het migreren een voorop uitgedacht idee is?
lijkt mij eerder dat het de bedoeling van inno is geweest om alle werelden gewoon vol te bevolken
dus van tevoren gezegd? grote onzin dus

en je mag dan op meerdere werelden gespeeld hebben, maar dat betekend nog niet dat je voordeel daaruit moet kunnen trekken met migreren en fuseren van inventory, tegenover spelers die maar op 1 wereld spelen.

Het liefste zou ik zelfs maar 1 wereld hebben, maar dat zou al helemaal onrealistisch zijn. :D
2 eigenlijk
een premium en een non-premium wereld, dat zou genoeg moeten zijn.
maar helaas zijn er altijd spelers, en dat heb ik in diverse andere games ook al meegemaakt, die zeuren om nieuwe werelden
terwijl er op de oudere wereld(en) de in-activiteit toeslaat.
een nieuwe wereld ( zoals dorado) is gewoon voor inno een manier om even extra te kunnen cashen, maar echte levensvatbaarheid heeft zo'n wereld eigenlijk niet eens

maar goed.... migreren is nu mogelijk zoals zovelen wilden, en nu begint het gezeur over de inventory.
als ik muf was, blokkeerde ik die hele migratie boel, zodat hij ook gelijk van dat invent gezeur of is. :p
 

DeletedUser16286

Precies ja. Door weinig werelden te hebben zorg je ook dat men zich daarop concentreert, i.p.v. dat men op sommige werelden nauwelijks of heel kort inlogt alleen om wat dingen aan te klikken en de dagelijkse bonus te bemachtigen. Door maar 1 of 2 werelden te hebben zorg je dat men daar blijft spelen en ook echt z'n best kan, moet en zal doen.
 

DeletedUser16255

Op zich moet men de kans krijgen om te migreren van arizona naar een andere wereld. Maar moet je dat als speler zelf willen? Als je gewoon logisch kijkt zijn de FG's en duels het beste op arizona.

met het eerste eens, met het tweede oneens....
Ik had juist van ari naar dako willen migreren puur omdat ik op dako een low lvl account heb waar ik gezelliger babbel dan op ari.
dus van mij had de migratie van ari open mogen blijven.

Maar de duels zijn op ari absoluut niet het beste, maar dat is mijn mening.

We leven in een democratie, de meerderheid beslist dus blijkbaar :p
 

DeletedUser4007

ja maar er moet ook gelijkheid zijn
dus als jij van arizona naar dakota wilt, ben ik van mening dat dat ook gewoon mogelijk moet zijn

gelijke monniken gelijke kappen ;)
 
Het is voor ons niet wenselijk om zowel van een wereld weg als naar dezelfde wereld toe te kunnen migreren, dus dat zal sowieso niet mogelijk gemaakt worden. Wel zullen we in de toekomst de migratieroutes herzien, mocht dat nodig blijken, uiteraard. Die mogelijkheid zal altijd blijven bestaan. :)
 

DeletedUser16286

Wat kunnen we vandaag verwachten? En kunnen we direct verder spelen op de nieuwe wereld?
 

DeletedUser16286

Mooi dat de routes nu open zijn :) Maar ik heb 5 dagen geleden om 10u 's ochtends mijn account verwijderd op Dakota en ik mag er nu niet naar toe? Heeft dit nog meer tijd nodig misschien?
 
Idd rond 3 uur snachts is je volledige account overgezet. Ik denk dat er ongeveer 15 min max tussen zit.
 
Mooi dat de routes nu open zijn :) Maar ik heb 5 dagen geleden om 10u 's ochtends mijn account verwijderd op Dakota en ik mag er nu niet naar toe? Heeft dit nog meer tijd nodig misschien?

Je kunt zien wanneer je account verwijdert wordt. Als je met je muis over die wereld gaat ;)
 
Als je jouw account verwijdert zal je eerst nog moeten inloggen om de verwijdering permanent te maken, anders is het account alleen maar inactief.
 
Bovenaan