• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Horseball Cup

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm de volgende keer denk ik nog wel even goed na of ik weer wil meedoen aan zoiets als horseball. Heeft vanaf het begin aan alle kanten
gerammeld en aan het einde heb je nog steeds het gevoel dat er geen flikker van klopt.

Gelukkig wordt er niets aan gedaan om de uitslag inzichtelijk te maken het eventueel recht te trekken....naja had ook niet anders verwacht helaas.

Gemiste kans.............alweer :hmf:
 

DeletedUser

Hmmm de volgende keer denk ik nog wel even goed na of ik weer wil meedoen aan zoiets als horseball. Heeft vanaf het begin aan alle kanten
gerammeld en aan het einde heb je nog steeds het gevoel dat er geen flikker van klopt.

Gelukkig wordt er niets aan gedaan om de uitslag inzichtelijk te maken het eventueel recht te trekken....naja had ook niet anders verwacht helaas.

Gemiste kans.............alweer :hmf:

De echte vraag is: verbaasd het je nog? :p
 
Dit is een beetje situatie die lijkt op voetbal :p Je kan zeuren om een gele kaart/strafschop/etc, maar als de scheids het niet met je eens is, heb je gewoon pech :)
 

DeletedUser4007

er worden hier wel posten verwijderd? maar reageren ho maar
tsjah dan ga je twijfelen of iets plaatsen uberhaupt wel zin heeft.

maar kan niet zeggen dat het positief is voor de leiding om op zo'n manier te werk te gaan
 

DeletedUser4007



doet me denken aan de "the east" tijd.............

OT,ben blij dat ik weer eens NIET mee gedaan heb....voorkom de bekende stress..!!​

krijg jij daar stress van dan?
dan doe je toch iets verkeerd:p
 

DeletedUser

om in "the west terms" te blijven kennen jullie het spreekwoord... trekken aan een dood paard ......;)

bedankt allen mods/spelers/gameeditor/enz. voor jullie inzet hoor.....ik ben afgekickt al van spel >
ik heb met deze song afscheid genomen van mijn mede/tegen/spelers en deze songs past nog het best bij het spel :laugh:
[URL="https://www.youtube.com/watch?v=GKeDcF1v_Y4[/URL]
https://www.youtube.com/watch?v=GKeDcF1v_Y4

suc6 allen verders met het spel en grtjes van de ouwe :laugh: :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15220

Khad die ook gezien dat die plots weg was, maar wist niet of die hem zelf had verwijderd of niet.

Maar erg laag om een post zomaar te verwijderen omdat er kritiek in staat... Toont het niveau van bepaalde mensen nog maar eens aan...

PS: Wordt deze nu ook verwijderd of niet? :p
 

DeletedUser4007

Waar het mij meer om ging.
Is dat de leiding niet consequent was en ook geen goede richtlijnen en overleg had.
en dan opeens een post van degene die eigenlijk de "problemen"veroorzaakt heeft, met de verklaring dat hij niets wilt zeggen omdat hij uit het team is.
en dat de discussie daarover gestopt moet worden.
en dan de cm die daar nog een stapje bovenop doet en de kant kiest van een ex-mod, post verwijderd, een berisping geeft en dan besluit dat de discussie over is.
goede manier van een cm om met je community om te gaan.
doofpot, afkappen en doen alsof er niets aan de hand is...
goed begin voor een nieuwe cm.
terwijl de huidige cm niet echt iets met het horseball te maken heeft gehad.
waarom niet constructief iets bijdragen en daar iets mee doen?
zo laat de cm niet zien dat hij positief in de community staat, vooral niet na die paar foutjes die er al gemaakt zijn onder zijn bewind.
:cool:
 

Deleted User - 486404

Goeienavond,

ik wil hier toch nog wel het een en het ander over kwijt. Ik hoop dat je deze hele post leest op een rustig moment, wie dit ook leest, dit is niet bedoeld om een bepaald iemand of bepaalde personen te viseren of aan de schandpaal te nagelen zoals sommige anderen wel doen in dit topic.


Goed:

Toen dit event werd aangekondigd was ik meteen enthousiast en besloot ik er meteen mijn schouders onder te zetten en er alles aan te doen om dit event te laten slagen. Dit was rond 8 juni 2016 toen de aankondiging kwam. Ik heb dan samen met de andere teamleden ervoor gezorgd dat de inschrijvingen konden gebeuren en ik heb dan ook zelf een tekst vertaald zodat de aankondiging van 10 juni kon gebeuren. Naar mijn gevoel verliepen die vlot en goed en tot dan waren er naar mijn gevoel weinig problemen. Ik kan verkeerd zijn natuurlijk maar dat was mijn gevoel.

Ik coördineerde de inschrijvingen en ik was diegene die er zich het meest mee bezig hield vanaf dan. (Naar mijn gevoel, ik kan verkeerd zijn)
Ik heb die aankondigingen een paar keer doorgenomen en alles gelezen om uit te zoeken of er gaten of onduidelijkheden waren. Ik heb de teamchat echt soms overspoelt met vragen...
Ik wou echt duidelijkheid en ik wou echt antwoord op problemen. Deze kwamen natuurlijk na overleg.

Na een tijd was het tijd om de wereld te openen helaas een dag later dan gepland door problemen van bovenaf waar het team geen invloed op had.

De 21 juni gebeurde er naar mijn inziens iets raar... er vond zowel een wissel in het community management plaats als de opening van de HorseBall Cup wereld.
Ik vind persoonlijk deze twee gebeurtenissen niet echt samen gaan. Bij de opening van een event wereld dan verwacht je vragen. Die vragen kan je best zo snel mogelijk oplossen en dat gaat moeilijker als het community management het dan druk heeft met een wissel in de leiding. Ik wil hiermee geen nieuwe rel veroorzaken, ga hier dus alsjeblieft geen moord en brand om schreeuwen maar ik wil dit aanhalen als verbeterpuntje of aandachtspuntje voor de volgende events. Zodat eventwerelden enkel maar geopend worden op iets rustigere momenten in de mate van het mogelijke.

Ik had een chat account gevraagd en gekregen dus ik kon op de wereld vragen gaan beantwoorden. Ik was zelf verbaasd van de hoeveelheid van vragen en toen merkte ik dat er toch wel wat gaten in zaten. Helaas had ik die niet voorbereid en moest ik dus weer met het team gaan overleggen.

Spelers waren echt wel vindingrijk en ik heb dus flink wat overlegd. Ik wou de spelers echt wel duidelijkheid geven. Ik geef toe dat ik wel eens een tegenstrijdige boodschap gegeven heb zoals eerst hotels toelaten en dan hotels verbieden. Dan is er eerst beslist dat hotels toegelaten waren. Daarna bleek echter dat hotels problemen gaven bij het event. Wat doe je dan? Je kop in het zand steken en wegkijken? Lijkt me dat dit niet de juiste oplossing is... Ik kon toen niet anders dan weer overleggen en dan is er besloten om hotels te verbieden. Dit komt dus niet omdat ik het zo leuk vond om tegenstrijdige info te geven maar omdat het toen nodig was.
Helaas kan je dit pas merken als het event bezig is... je weet immers niet hoe spelers het gaan spelen.

Vanaf 21 juni 2016 tot en met 3 juli heb ik echt bijna alle dagen, vanaf dat ik wakker was tot ik ging slapen, zoveel mogelijk mij bezig gehouden met dit event. Ik wou dit echt doen slagen, ik ging er echt voor want ik vond dit zo'n fantastisch event. Natuurlijk kreeg ik problemen in het echte leven omdat ik dingen aan het uitstellen was en nors was tegen mijn gezinsleden (ik moest mij ergens op afreageren...).

Op een gegeven moment waren de problemen zo groot dat ik niet anders kon dan een pauze in te lassen. Dit was rond 29 à 30 juni 2016. Ik heb dat inderdaad op eigen houtje beslist en dat is misschien fout geweest maar ik had het gevoel dat dit nodig was. Op dat moment was er zoveel ruzie op de wereld dat niemand het event nog leuk vond. Ik heb toen de aankondigingen gelezen, een stadsfora op de wereld aangemaakt en ik heb toen regels opgesteld. Natuurlijk niet mijn eigen regels maar de regels van het event uitgelegd in een FAQ-vorm zo concreet mogelijk zodat er geen misvatting meer kon zijn. De pauze heeft uiteindelijk tot zaterdagnamiddag 2 juli geduurd als ik me niet vergis.

Ik heb hier ontzettend veel tijd in gestoken en ondertussen bleef ik natuurlijk zoveel mogelijk aanwezig op de chat om vragen te beantwoorden naar best vermogen.

Ik kan je zeggen dat ik ten allen tijde de rest van het team op de hoogte gehouden heb van mijn handelingen. Ik heb de steden waar mijn andere teamleden in zaten uitgenodigd voor het stadsforum en ik heb ook via interne kanalen de post van de regels die ik had vervormd naar FAQ-vorm gedeeld. Het team wist wat ik deed. Ik heb op geen enkele moment gehoord dat ik iets deed, besliste of gezegd heb dat niet de bedoeling was of niet mocht.

Uiteindelijk ging het event verder en naar mijn gevoel had iedereen weer plezier. Er was duidelijkheid

Op maandag 4 juli zijn er helaas dingen gebeurd, ook real life, mijn hele dagen The West waren onhoudbaar, er lag nog teveel werk op me te wachten dat ik steeds uitstelde en na een tijd gaat dit niet meer. Ik wou immers dit event laten slagen. Ik kon toen echt niet anders dan per direct beslissen om uit het team te stappen. Helaas betekende dit ook dat ik mij niet verder kon/mocht/wou bemoeien met het event. Echter was naar mijn inziens het event weer op de rails en kon er weer zoals de bedoeling was gespeeld worden. Nogmaals ik heb nooit gehoord dat ik iets beslist had dat niet de bedoeling was, het team wist dat ik een stadsforum had, dat ik chatte met spelers en ik zei zoveel mogelijk door wat ik deed.

Ik geloof dus niet dat de rest van het team of ik (bewust) foutieve informatie hebben verspreid. ALS dat al zou gebeurd zijn. Beweringen van 'door hem komen alle problemen' of 'door hen is heel die miserie ontstaan' vind ik dus niet op zijn plaats. De miserie van het event is niet te wijten aan één persoon of een groep personen maar aan omstandigheden. Zelfs al zou dit de schuld zijn van iemand of een groep van mensen, vind ik het zeer overdreven om deze zo denegrerend, zo kinderachtig en zo onvolwassen te behandelen als er gebeurd is in dit topic. In het bijzonder posts die geplaatst zijn door mensen die niet eens iets te maken hadden met deze HorseBall Cup. Wat hoop je daarmee te bereiken? Denk je dat je iets gedaan gaat krijgen als je mensen persoonlijk gaat aanvallen, afbreken en er grof tegen gaat doen? Is dit de community die we willen? Waar we elkaar gaan afblaffen, gaan aanvallen en publiek aan de schandpaal gaan nagelen? Ik alvast niet.

De reden waarom ik dus niets kan/mag/wil zeggen over de puntenverdeling is niet omdat ik de community wil koeioneren maar omdat ik sinds 4 juli 2016 geen deel meer uitmaakte van het team. Ik was vanaf dan niet meer op de hoogte van de gang van zaken van het event. Dus ook al zou ik het willen, ik kan er niets over zeggen... het enige wat ik erover kan zeggen is dat ik de regels heb verduidelijkt... ook naar het team toe zouden ze duidelijker moeten zijn en veel minder ruimte voor interpretatie...

Ik heb dus, samen met het team, mijn uiterste, uiterste best gedaan om echt iets te maken van dit event en echt... het spijt me zo hard dat ik het niet kon volhouden tot het einde. Mijn oprechte excuses aan alle HorseBall Cup spelers en aan het team.

Met vriendelijke groeten,

MrMM
 

DeletedUser385

sinds wanneer moet een speler zich verontschuldigen dat hij een spel niet kan spelen omdat hij dringendere zaken te doen heeft ?

mensen zouden zich moeten schamen, en diep.
 

DeletedUser16286

Ik kan je zeggen dat ik ten allen tijde de rest van het team op de hoogte gehouden heb van mijn handelingen. Ik heb de steden waar mijn andere teamleden in zaten uitgenodigd voor het stadsforum en ik heb ook via interne kanalen de post van de regels die ik had vervormd naar FAQ-vorm gedeeld. Het team wist wat ik deed. Ik heb op geen enkele moment gehoord dat ik iets deed, besliste of gezegd heb dat niet de bedoeling was of niet mocht.

Dan zie ik alsnog graag onze beloning tegemoet :) Want het feit dat zowel onze duelspunten én punten met de bal niet zijn meegeteld, is te gek voor woorden. Als ze akkoord gingen met de ingame regels van MM, snap ik het probleem nu niet. We hebben zelfs nog geen uitleg gekregen waarom zoveel punten met de bal niet toegekend zijn. Hierhebben we ondetussen ook minstens 5x naar gevraagd. Regel maar iets met de internationale TW organisatie dat dit toegestaan wordt. Zij zijn dan blijkbaar schuldig aan al deze problemen, dus dan mogen zij het ook oplossen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16476

sinds wanneer moet een speler zich verontschuldigen dat hij een spel niet kan spelen omdat hij dringendere zaken te doen heeft ?

mensen zouden zich moeten schamen, en diep.

+1

De tijd dat MrMM er was, was hij zeker veel online en hij is altijd te bereiken geweest. Hij heeft echt wel geprobeerd alles op te lossen, maar kon dit niet altijd zonder toestemming van hoger af. Niks aan MM te verwijten dus. En dat je dan door IRL zaken er tussen uit stapt, mag aan nemen dat iedereen dit wel kan begrijpen.
 
Hulde MrMM, interessant om te zien wat er allemaal moet gebeuren voor zo'n event!
Ik zie weleens wat voorbij komen over 'het inactieve Inno-team', maar ik denk dat mensen (alle klagers hier :mad:) zich niet realiseren hoeveel tijd en moeite jij en anderen in TW/events steken.
Klachten genoeg, maar concreet bijdragen aan een betere community zie ik ze niet doen..
 

DeletedUser15220

Hulde MrMM, interessant om te zien wat er allemaal moet gebeuren voor zo'n event!
Ik zie weleens wat voorbij komen over 'het inactieve Inno-team', maar ik denk dat mensen (alle klagers hier :mad:) zich niet realiseren hoeveel tijd en moeite jij en anderen in TW/events steken.
Klachten genoeg, maar concreet bijdragen aan een betere community zie ik ze niet doen..

MrMM was de enige die in mijn ogen iets positiefs gedaan heeft in gans deze zaak. Hij probeerde ons te helpen zo goed als hij kon.

De andere mods willen niet eens zeggen welke regels ze gebruikt hebben en waarom. Als jij dan zegt dat ze er veel moeite in steken...
 
't Gaat mij niet per se om dit event, maar meer geklaag in het algemeen. Iedereen klaagt, maar niemand zegt iets over de dingen die wel goed gaan. Het verhaal van MrMM laat zien dat er best veel tijd wordt gestoken in events maar daar houdt niemand rekening mee.
 

DeletedUser16286

Vanaf het begin af aan heb ik al gezegd blij geweest te zijn met MM's inzet bij het horseball. Hij heeft er tenminste nog iets van gemaakt. Alleen achteraf worden de regels van degene die het horseball heeft geleid (MM), niet in acht genomen. Verbaas ik me nog steeds over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan