• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Horseball Cup

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals ik eerder had aangegeven wordt er aan gewerkt, wanneer het af is kan ik momenteel nog niet aangeven, het is klaar wanneer het klaar is.
 

DeletedUser15220

Sorry hoor maar dit duurt hier echt wel heeel erg lang. Op andere servers waar er meer teams meededen werden de punten wel al geteld. Ik kan dus niet begrijpen waarom jullie er zo lang over doen...
 

DeletedUser16286

Aangezien het hele event door omstandigheden al later begonnen was is dit het moment om die verloren tijd in te halen :) Snel nakijken dus :laugh:
 
Nice, we zijn helaas wel vijfde geworden, maar toch een bal, een Fanta, een riem en 50 munten verdient.

Ben benieuwd of het goed gaat met uitreiken :)
 

DeletedUser15220

Uhm teams met 0 punten krijgen een prijs...? Lijkt me ook niet echt eerlijk tov de rest die wel wat deden :mad:
 
Uhm teams met 0 punten krijgen een prijs...? Lijkt me ook niet echt eerlijk tov de rest die wel wat deden :mad:

In iedere stad zaten er mensen die niets deden... Bij ons gewoon meer dan 2 en zo kan je niet scoren...
Wat mij betreft had die wereld wel open mogen blijven, nu was ik eens een vuurwerkevent aan het winnen :p
 

DeletedUser15220

Er was een mogelijkheid om van stad te veranderen, het is dus geen excuus vind ik om het op je ploegmaats te steken. En zelfs alleen kon je punten pakken ;)
 

DeletedUser16548

nee ik ook niet, ik ga er echter wel vanuit dat dit nog komt, de avond is nog jong.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan