• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Horseball Cup

Status
Niet open voor verdere reacties.
1. Je hebt tot het niet meer de 10e is (dus tot 10 juli 23:59)
2. Momenteel zal de tussenstand niet meer bijgewerkt worden, aangezien het evenement al over 2 dagen eindigt
3. Bij deze gedaan
4. Ja hoor :)
 

DeletedUser15220

Dankje ;)


en sorry voor de boosheid maar er is nogal weinig communicatie (vindt iedereen - die nog actief is - op de wereld)
 

DeletedUser16209

Oh dan heb je het forum op de wereld zelf nog niet gezien :D

sommigen zijn slim genoeg geweest om niet mee te doen, na FG gezeik nog niet geleerd hoe extreem goed .nl is in het plannen en samenwerken?

ps: ja dit is sarcasme :x
 

DeletedUser15220

sommigen zijn slim genoeg geweest om niet mee te doen, na FG gezeik nog niet geleerd hoe extreem goed .nl is in het plannen en samenwerken?

ps: ja dit is sarcasme :x

Nja
maar ik krijg wel wel (hopelijk ooit ergens in de nabije toekomst) die voetbalset items
 
Het antwoord op al je vragen staat waarschijnlijk in het Horseball Office forumonderdeel, maar dat is ook veel te lang geworden om nog helemaal door te lezen :hmf:
Oh dan heb je het forum op de wereld zelf nog niet gezien :D

dat bedoelde ik, dat onderdeel noemt zo :p
8d0d16cada1e40f4828b65706e26fbe3.png

maar ik heb het inderdaad nog niet volledig bekeken :p
 

DeletedUser16548

wegens inactiviteit nillie. Wat overigens niet raar is dat je dan gekicked wordt omdat je als eht ware meelift op de inspanningen van je teamleden.

Maar gezien dat het event nu over is zouden we graag weten wnr we de uitslag/prijs ontvangen.
 

DeletedUser15785

En nillie je was niet de enige die uit je stad werd gezet ,dit is in overleg gebeurd met je team en de mods ,ook wij hebben iemand uit het team laten zetten na overleg.
Als je deelneemt aan zulke activiteiten word er ook verwacht dat je een teamplayer bent en laat je deze niet in de steek en het is een kleintje om ze op de hoogte te brengen als je eens niet actief kan zijn maar dan kon het wel worden opgevangen door de anderen.Niemand kan 24 hr online zijn.
Er is idd wel een verschil zoals MOH aanhaalt tussen online zijn en actief meewerken .
 

DeletedUser16548

Dat zal zo snel mogelijk bekend worden gemaakt.

dus we kunnen verwachten dat de rapporten verwerkt worden nu en dat we (misschien) binnen een week de uitslag hebben? (gwn eerlijk zeggen als dit niet realistisch is)
 
Online komen en actief zijn is een totaal verschillend iets. Als jij elke dag gewoon 1x inlogt dan ben je in mijn ogen niet actief!

Ben ik met je eens. Tijdstip van het event kwam beroerd uit. Zit midden in een verhuizing. Maar heb continue gekeken of er mensen stonden met een bal. Die ik kon duelleren ;)
 

DeletedUser16548

Het is event is ondertussen een week voorbij, we zouden graag een update willen. Worden de punten nagekeken? Zo ja, hoever zijn jullie? Ik vind dit een beetje slordig, ja ik snap dat het wat werk meebrengt maar ook niet echt veel want MrMM kon na 1 week TIJDENS het event terwijl er steeds rapporten werden toegevoegd wel een tussenstand geven dus zoveel werk is het ook weer niet. Ik snap dat dit mss een beetje zeurderig overkomt maar we een bevestiging dat jullie team eraan werkt en het ook wel wilt verwerken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan